Logan-urile Noastre Euro 3, Ce Putem Face Cu Ele?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan-urile Noastre Euro 3, Ce Putem Face Cu Ele?

    Vad din ce in ce mai des loganisti pusi in situatia de a-si vinde masina pe nimic din cauza taxei aberante pentru motoarele Euro 3. Postati pe acest thread opinii, sugestii, solutii vis-a-vis de aceasta problema.
    Eu detin un Logan 1.4 din 2004, motor euro 3 si ar cam trebui revopsita. Ori, o vopsire de calitate ajunge 3000-4000 ron. Parca nu as mai baga banii astia in ea, as vinde-o, as adauga cei 4000 ron (~1000 euro) si as lua alta. Aici intervine problema cu taxa auto neplatita. Ar fi si varianta dezmembrarii, dar si acolo se ofera sume foarte mici pe ele.
    Cei care ati trecut prin asa ceva, ce solutii ati ales?
    Zambeste, maine poate fi mai rau!

  • #2
    Asta-i piata, n-ai ce-i face.
    Pana la urma ai o masina de 11 ani. Mai asteapta inca 7 si o sa scada taxa.

    Cand votezi, stii pe cine votezi?

    Comment


    • #3
      Eu am ales solutia de a merge in oras cu ea.
      A doua masina e pentru drumuri in afara Buc.

      Comment


      • #4
        Ce sa facem? Le ținem pana le dam la redat.
        Cel puți io așa o sa procedez.
        Deocamdată, în afară de tabla/vopsea, a mea își trăiește din plin a 2-a tinerețe.
        Merg cu ea atât în oraș, cât mai ales p-afara și nu voi ezita sa merg nici în afară granițelor.
        Cum spuneam, în afară de tabla/vopsea, mașina chiar se tine bine ptr. cei 9 ani pe care-i are.

        Comment


        • #5
          Nici eu nu renunt la utilaj cu toate ca e E4 cu taxa platita.
          Il tin de rezerva/a doua roaba sa zic asa, mancare nu cere, intretinerea e minimala, oricand am o masina pe care ma pot baza. Nu ma deranjeaza, nu-mi goleste buzunaru.
          Plus ca daca-ti mai arde de drumetii montane nu se compara cu roabele straineze.

          Comment


          • #6
            Le ținem de rezerva pentru durumuri putin accesibile si cand nu se mai poate .....le dam la remat.
            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

            Comment


            • #7
              Eu probabil o vopsesc si o tin.
              Pe la dezmembrari cat se ofera pentru o masina nelovita?
              Zambeste, maine poate fi mai rau!

              Comment


              • #8
                Putin,putin am avut eu un gand ........am fugit cand am auzit cat imi ofera 500 euroi )
                Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                Comment


                • #9
                  Ce hoti, pai 400 euro scot doar de pe instalatia de aer conditionat!
                  Zambeste, maine poate fi mai rau!

                  Comment


                  • #10
                    Cam atat se si vinde de pe Logan, AC-ul.
                    Ca daca te apuci sa o dezmebrezi, ai sa stai mult timp cu motor, cutie viteze, etc. pe taraba.
                    Doar sa mai vrea careva o portiera, o aripa fata, o capota, asta daca nu au rugina.

                    Eu zic sa vopsesti doar elementele afectate tare, sa nu gaureasca rugina tabla si cativa ani o sa ai o masina buna de circulat.
                    Important e ca o poti utiliza pe vreme rea, iarna, pe drumuri proaste, fara sa te doara inima. Cu o straineza nu-ti permiti asa ceva, daca mai are si garda la sol mica, mai ramai si fara toba.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cory View Post
                      Ce hoti, pai 400 euro scot doar de pe instalatia de aer conditionat!
                      Dar munca? Depozitarea? Faptul ca TU vrei sa scapi de masina? Astea nu se pun?
                      Pretul se face intre cerere si oferta. Si cum oferta este uriasa, iar cererea mica, ghici ce se intampla cu pretul... Acum dumneata visezi ca la o masina veche de 11 ani sa mai recuperezi ceva bani. Pai iarta-ma, dar traiesti in alta lume.
                      Masina aia este deja amortizata, mai ales ca este low-cost.
                      Hai sa o luam altfel: masina sa zicem ca a fost 8000 euro la vremea respectiva (varianta ambition). In 11 ani, ai avut valoare de amortizat 8000 euro (orice alta suma tine de consum), deci dumneata ai consumat 60 euro lunar. Ce inchiriezi de banii aia? Si acum mai visezi sa iei bani pe trascaleta?

                      Comment


                      • #12
                        Ambition nu era 1.4 ci doar 1.6, 1.4 era cel mult Laureate.
                        Ca a 2-a masina, e foarte buna de pastrat.
                        Sau data la Rabla, conditia e sa iti achizitionezi tu masina noua, ca pe voucher daca-l vinzi, iei bani de seminte.
                        Last edited by mr.K; 27 April 2015, 09:13.

                        Comment


                        • #13
                          Acum ca pui situatia asa Cezar .... ma doare sufletul mai putin sa o tin si eu. PE autovit sunt destule la vanzare cu 2000-2500 de euro si taxa neplatita, nu stiu daca le si cumpara cineva.
                          Cert e nici loganuri nu am vazut pe bulgaria... Cred ca ma voi alatura si eu opiniei generale si voi pastra masina inca 2-3 ani desi trebuie sa-i iau anvelope de vara. Pentru fun ramane motoreta.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #14
                            Categoric nu le cumpara nimeni, pt ca exista alternative la banii aia, din alte clase, sau chiar mai noi.
                            Cert este ca daca masina-i intretinuta corect, nu vad absolut niciun motiv pt care ai da o masina buna, ce functioneaza bine. Doar, dupa cum bine a zis nea k, o dai daca iei una noua. Sau pur si simplu daca nu o mai utilizezi deloc. Anvelopele de vara nu-s asa scumpe la logan. Si daca efectiv nu o utilizezi decat rar, merita luate unele SH putin rulate. Iar asa, ai o a 2 a trasca de utilizat cand si cum vrei tu, pe bani putini.

                            In aceeasi cumpana stateam si eu cu masina. Daca o vand, nu iau mare filozofie pe ea, iar ca sa fac un upgrade (ca doar de aceea o vand), trebuie sa pun de 3 ori suma primita la vanzare. Si de 3 ori pt 50% mai multe lucruri (iar asta cu generozitate) nu-i un deal bun.

                            Comment


                            • #15
                              @einstein1984- exact acest lucru vroiam sa il punctez, nu judec pe nimeni dar sa ceri 2500 euro pe o masina de 10 ani si taxa neplatita..mi se pare foarte mult, sunt curios cine cumpara.
                              legat de masina mea, are 9 ani, taxa neplatita si este diesel, arata bine, merge bine, eu o voi tine cat de mult se poate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google