Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc, da este galben sport (asa scria in brosura din 2005) apoi am vazut mai tarziu ca ii spune jaune tournesol, este totusi bine ca la intalniri imi recunosc foarte usor masina(fiind singura blonda). Legat de capace, din partea mea sa fie fara capace si cu jantele ei ca arata mult mai bine pana ar urma unele din aliaj in timp, iar cu maciulia de la schimbator am in plan sa o schimb cat mai repede si sa mai scurtez si levierul putin. In rest, vreau sa am timp, vine vacanta repede sa-mi fac iluminarea interioara (doar bord, consola si bricheta) si daca vremea este frumoasa poate vopsesc si pun colantul la exterior, am scris mai sus ce vopsesc prima oara.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #17
      Ce ulei de motor ati folosit?
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        jaune tournesol este alta nuanta

        uita-te la My Ride la a mea
        sigpic

        Comment


        • #19
          Breaking news: ulei nou, filtru de ulei nou, filtru de aer nou, placute de frana noi

          @darksid3: numai ulei 5W40, nu conteaza firma, ca e romanesc, ca e strain, bagi 5W40, este cel mai recomandat pentru motorul 1.4

          @bogdan_1984: am observat diferentele de nuanta, parca a ta e mai deschisa nu stiu cum sa spun, oricum am dat raita pe topicul tau si eram la pagina 3 cand m-am dus sa mananc, acum o sa citesc in continuare si ma voi da cu parerea
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #20
            N-am facut mari progrese, am mai vopsit plasticul dintre scaune tot negru imi place foarte mult cum a iesit insa, azi mi-am luat alta nuca de schimbator, una rotunda insa nu ma pot decide chiar deloc care sa il pun, parca asta de il am e mai frumos (fiind si negru), asta cu gri e prea strident, oare sa il las pe asta normal care il am acum (azi l-am pus mai jos nu stiu cum am apasat mai tare pe el si a intrat mai mult) sau pe asta gri (care m-am hotarat sa il vopsesc negru pe tot ca nu arata griul ala bine de nicio culoare. Precizez ca ultimele 2 poze sunt de astazi cu ambele schimbatoare si sunt facute din acelasi unghi, daca va uitati bine la aeroterma veti observa si diferentele de inaltime cu levierul standard. Acum nu stiu ce sa zic, ori asta de-l am acum ori astalalt care il voi vopsi negru??
            Attached Files
            Last edited by aleXpeed; 10 March 2009, 17:32.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #21
              salutare..bafta in continuare si sa mai faci inca de 2 ori km astia fara probleme..chestia cu aprinsul ceata vezi ca ai un bec in lampa care nuti face masa scoatei si u becurile ca sunt murdare ...curatale si punele inapoi ..bafta.
              sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


              • #22
                Am rezolvat stopul ala de mult timp, il dadusem jos si am mai curatat pe acolo si acum nu mai am probleme, eu cu schimbatorul am ce am acum nu stiu care sa il aleg, cred ca ma las pagubas si il las pe ala vechi (care cum am mai spus am reusit sa il las si mai jos si chiar imi place cum da) cu astalalt nu stiu ce voi face. Astept in continuare sfaturi. Precizez ca zilele astea dar nu stiu exact cand vreau sa-mi vopsesc fetele de usi asa ca-mi va trebui mult negru mat si fixo plast din plin. Ce sa mai spun, era sa tiganesc zilele astea bandourile cu un galben care s-a dovedit a nu fi pe aceeasi nuanta si cum nu am fost multumit am diluat unul dintre bandouri care abia il vopsisem si arata ca inainte, nu sunt genul cu jumatati de masura sau tiganii, las' ca vine caldura si o duc la un tinichigiu sa mi-o faca cum trebuie la capitolul plastice exterioare. Apropo, daca aveti pe cineva care are de vanzare o bara de mcv cu spatiu pentru proiectoare sa ma anuntati
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  cum de nu ai spatiul de depozitare de la baza consolei? cat despre maciulie, nu-mi place niciuna in afara de cea cu care vine loganul dupa septembrie 2006, sau cea de prestige/sandero
                  Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                  Comment


                  • #24
                    panourile de la usi parerea mea decat sa le vopsesti mai bine iati unele de prestige negre ca sunt adevarate...asa o sami iau si eu..vopseau poate se cojeste ...!
                    sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Comment


                    • #25
                      bv felicitari si multi multi km in continuare inca de 2 ori atat pe putin)
                      am lucrat si eu pe un logan 250000km disel .. si era "stas"
                      e frumos si ingrijit .. ai grija de el
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • #26
                        @alindrgn: masina e din octombrie 2005 si nu exista spatiu de depozitare sub consola la vremea respectiva.
                        @florindnf: vopseaua de pe plasticul dintre scaune rezista fara probleme, am dat si cu piciorul sa o zgarii si rezista fara probleme, mai astept sa vad o sa mai curat, sa dau cu peria vad eu si daca rezista or sa urmeze fetele de usi ca nu vreau sa le tin la subsol. Deocamdata urmeaza stalpii interiori pe fata sa ii vopsesc. Am niste monetar pus deoparte dar mai astept, as vrea sa imi pun colant negru pe stalpii de la geamuri ca la Prestige, sa fac o remapare, cand vine caldura sa vopsesc la un tinichigiu toate plasticele exterioare (eventual poate fac rost pana atunci de o bara de logan PH1 de mcv, van, pick up stiti cu totii modelul), si mai vedem caci deocamdata pana in vara nu am un salariu sa pot spune ca bag aproape toti banii castigati in ea (vine bacul, prostii dintr-astea nu stiu daca il voi lua) si acum bag cat pot dar nu vreau tiganii, decat sa fac ceva prost mai bine nu mai fac.
                        @raduprov: multumesc si tu ai o masina foarte draguta si cu noile jante chiar ca o vei infrumuseta.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #27
                          Breaking news: comitetu' de Loganuri din familie se inmulteste, in curand a mea va "juca table, carti, va sta la taclale" in parcare alaturi de un 1.5 DCi (85 cp) PH2 versiune Laureate. Azi am dat comanda mai astept cateva zile daca au pe stock 1.5 DCi alb neaparat, daca nu albastru sau rosu. Abia astept sa o conduc.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #28
                            Azi am primit telefon de la Meridian Sud si mi s-a spus ca toate masinile fabricate inclusiv cele de pe stoc erau pentru export (nemtii astia) si daca as fi comandat un Logan nou Laureate 1.5 dci ar fi venit cel mai devreme in.......mai. Asa ca azi am cautat impreuna cu tata in oras peste tot si gasisem la Automarcu's daca nu ma insel 10 Loganuri Laureate Ph2 noi dar 1.5 dci (70 cp) si in timpul asta i-am spus ca fara ala cu 85 de cai sa nu il vad la bloc pana am ajuns langa mine pe Oltenitei unde am fost "vrajiti" de un Prestige 1.5 dci, metalizat, 2 aibaguri suplimentare si garantie 100.000 de km. A fost masina de showroom, are vreo 2200 de km, ce mai bijuterie imi place foarte mult, maine-poimaine o iau. Pun si poze, topic nu ii fac pentru ca nu are rost, o sa o mai pozez pe parcurs pe asta roscata. (edit: cu negocieri am ajuns la 8800 de euro).

                            Ontopic: la blonda i-am mai vopsit stalpii fata negri, mai am bordul, fetele de usi, suportii centurilor de siguranta, capacele boxelor pe spate si plasticele de pe stalpii interiori spate, abia astept sa o vad fara stickere. In continuare strang bani sa ii cumpar jante ca "asa nu se mai poate domne'".
                            Attached Files
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #29
                              Deci arata super facelift-ul.
                              85 de cai ai zis ca are?

                              Comment


                              • #30
                                Bravo coane. Iti tinem pumnii
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google