Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc, maine o ridic, este batuta in cuie treaba, abia astept sa merg cu ea. Si da, are 85 cp cum imi doream de la inceput, am mers cu 1.5 dci 65 cp si am fost super incantat de cum se simte fata de 1.4 (la cum te baga in scaun ca la vitezometru mi se pare ca urca la fel), dar ala de 85 cp cred ca e de vis pt. un Logan, este motorul cu consumul cel mai mic din gama, performante bune, cuplu mare. Tata s-a lasat pe mana mea de data asta ar fi dorit initial 1.5 dci de 70 cp dar l-am batut la cap sa ia de 85 cp sa nu regrete cum a facut cu 1.4 ca nu a luat 1.6 (nu exista 1.5 dci in octombrie 2005), este si o motorizare care are potential (remaparea este de vis cred) si multumesc comunitatii LoganClub de unde am cules multe informatii putand face comparatii, adunand pareri etc. . De maine vor face schimb de locuri de parcare, roscata in locul blondei, iar blondei ii voi gasi un loc, ma inteleg cu niste vecini (sper pe cale amiabila) sa isi mai ingramadeasca masinile daca nu vedem cum ne razboim. Apropo, ii voi face si niste poze mai detaliate din interior, motor, portbagaj, ce mai gasesc.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #32
      Cu ce ocazie ai aflat de aceasta oferta si cu cine de de la reprezentanta ai negociat de ai scos la pretul acesta si ce pret au cerut ei initial pe masina?

      Comment


      • #33
        vezi ca nu e mare diferenta cum toata lumea zice....e diesalar..si rupe ) are cuplu in ture mici...si ai senzatia aia ca fuge mai bine...efectul de zgmoooot din habitaclu..ii explodeaza motoru la viteza e mai slaba 1.5dci 65hp...150-155 decat 1.4 75hp...165 bafta.

        Comment


        • #34
          Felictari aleXpeed !!!! Ce sa iti mai urez....sa mai adaugi de'a lungul timpului niste logane in familie, si cat mai multi km fara probleme, cu amandoua, evident!!!
          Frumoasa roscata....si blonda e draguta, dar ce sa ii faci.....daca e mai batranica....mie imi plac mai tinerele asa


          L.E. Trebuie sa o aduci si pe roscata pe la intalniri, ca asa e frumos. Ideal ar fi sa vii cu amandoua de manuta


          sigpic

          Comment


          • #35
            Salut, frumoasa roscata, iti urez multi multi km, cel putin cat ai facut cu blonda, sper sa vii la intalnire cu ea sa o vedem mai bine . Si a mea a fost taxiu e 1.5 dci 65 de cai si nu am avut probleme cu ea deocamdata.
            In legatura cu bara de MCV, te sfatuiesc sa mergi in targ la Vitan si sa te certi putin cu aia pe acolo, eu dupa niste negocieri am luat-o cu 60 de lei, si un prieten cu 50 de lei, nu stiu daca are legatura faptul ca am fost pe la 2 cand pleca toata lumea si mi-a lasat-o mai ieftin sa scape de ea, am vopsito si am pus-o pe masina. Vezi ca trebuie sa tai putin din suporturile astea de pe bara normala sa se potriveasca pe bara de MCV.

            @B-08-ZIA eu am mers cu 160

            Comment


            • #36
              Stima si respect pentru blonda si drumuri bune iar pentru roscata la cati mai multi km fara probleme.
              sigpic #

              Comment


              • #37
                @radu2008: sincer sa-ti spun nu stiu cum ii cheama pe aia de acolo, data trecuta a fost un dealer, azi a fost altul care ne-a predat masina. Cel de azi ne-a zis ca el nu ar fi lasato sub 9500 cat se cerea initial pe ea, cica a avut noroc de tipu' ala ca i-a lasato la 8800. Am dat de masina cu ocazia cautarii unui Logan cu aer conditionat si neaparat 85 cp diesel.

                @B-08-ZIA: se poate, cel putin la 65 cp. Cand am duso pe blonda la bloc pentru a ma plimba si eu cu asta noua nu ma tineam in mod normal fata de tata, trebuia sa o turez). Am condus-o si eu pe domnisoara si e plina de viata, imi place la nebunie, cand mergea tata cu ea, schimba in a 4-a la 80, cica el nu a mers cu masinile asa niciodata (a avut toata viata numai benzina))) si i-am spus ca in oras nu o sa ii foloseasca a 5-a. Am fost la Meridian la sediu si am vazut mai multe Dci-uri intretinute cu peste 100.000 de km si ne-au recomandat inclusiv mecanicii sa mergem mai sportiv decat cu 1.4 ca asa e masina, oricum consuma putin. Treaba e sa nu bagam motorina de la nea' Gicu' de la colt, oricum nu era asta o problema pentru ca am citit ca sunt sensibile motoarele la motorina proasta. Viteza maxima ce sa zic, o merge 160-170 (la km astia cred), doar ce vazusem pe net, ii ajunge zic eu, tata nu e vitezoman, mai mult de 140 afara pe autostrada nu-i trebuie, eu sunt ala nebunu'))

                @gionik: mersi mult. Sambata vin la intalnire cel putin cu roscata daca nu cu amandoua, caci luni ii "vopsim" coafura (colant). Vreau sa ma interesez de un filtru de polen pentru roscata, stii de unde as putea face rost?? Il caut urgent!

                @Prozac: multumesc mult. Cu siguranta voi veni la intalnire sa o vedeti. Sunt niste motoare bune daca sunt duse la revizii cand trebuie iar carburantul sa fie neaparat de la pompa. Legat de bara de MCV, multumesc pentru indicatii o sa tin cont, eu credeam ca vine fix pe vechii suporti, o pun eu pana la urma dar deocamdata blonda nu are pantofiori stii (am 2 capace pierdute), si saptamana viitoare i le scot si pe-astea ramase si merg fara capace pana voi lua jante ca arata mai bine cu astea de tabla decat facaturi de capace, mi-au zis multi ca arata urat, mie imi place, mai racing asa ), mai am sa mai strang ceva monetar (nu mult), ca sa-mi iau niste jante pe 15" frumoase foc, noi.

                @adimrv: multumesc asemenea. Si eu imi foresc la fel, macar sa o vad pe roscata la km blondei si suntem multumiti de ea. Precizez ca blonda a fost foarte ingrijita la km astia fata de altele din oras care sunt vai mama lor la km. pe jumatate decat asta.

                Asa, masina are 2800 km si ceva de km si nu 2200 km cum mi-a zis tata acum 2 zile, nu are pe computerul de bord functia de consum instantaneu dar nu e o tragedie asta e oricum nu il folosesc, imi place foarte mult, vorba aia ce e nou e nou. Uitase tata dupa ce a alimentat sa mai plateasca, dupa juma' de km. l-am sunat, l-am intrebat si ne-am intors))).O sa ii luam presuri, vom cauta pt. volan (chiar daca e de piele cica) o husa subtirica si discreta sa nu se faca cum a ajuns al meu (care il voi schimba dar nu e uzat sa zici ca e varza, luceste si nu-mi place mie stiti), huse, dar prioritate vreau un filtru de polen care am vazut pe youtube de la crististreulea cum se monteaza. Stiti cumva de la cine sau de unde pot cumpara? dar sa se potriveasca. Voi pune si poze cat am putut sa fac pt. ca nu mai aveam baterii, o sa ii mai cumpar azi sa ii fac o sedinta foto si la interior..
                Attached Files
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #38
                  Sa le stapanesti sanatos!

                  Mi se pare mie sau in a doua poza scoate fum roscata? Daca a fost masina de showroom, banuiesc ca aia 2800 km nu i-a facut in conditii "prielnice" unui diesel, asa ca ti-as recomanda sa o cureti la drum intins, tinand-o cateva minute la minim 4000 rpm in treapta III. N-ai vrea sa ai probleme pe urma, daca ai turbo-ul imbacsit de funingine acum...

                  Si ai grija cu bac-ul! Succes!

                  Comment


                  • #39
                    Hmm, cum sa scoata fum, scoate cand e rece cateodata pe reprize mai ales cand accelereaza, e un fum normal, nu e cum am vazut la alea distruse. In carte scrie ca pe perioada a 1500 de km (parca), masina sa nu depaseasca 2500 rpm, sa aiba plecari si opriri line etc. . Masina va face un drum Bucuresti-Zalau si retur numai cu tata la volan, el stie cum e cu astea noi, schimba vitezele la diesel la 2750 (ultima linie dinainte de 3000) inainte sa citeasca ce scrie in carte, la fel si eu. Dupa acest drum va putea fi sigur ca a mers cu ea cum scrie in carte, cica dupa 6.000 de km motorul ajunge la performantele normale (consum, reprize...). Si nu inteleg de ce sa o tin la 4000 rpm in a 3-a cateva minute din moment ce puterea maxima e la 3750. Multi i-au recomandat ca dupa drumul ala lung sa schimbe in regim normal cam la ultima linie dinainte de 3000 rpm si sa mearga putin mai sportiv decat 1.4 ca asa cere motorul.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #40
                      Daca a fost masina de drive test ce rodaj sa ii mai faci ?Au "dezvirginat-o" altii.Oricum ati castigat 2500 de euro.Eu am luat laureat 1.4 la acelasi pret cu prestij dci.O lectie de viata si de economie pe criza asta.

                      Comment


                      • #41
                        !! Caut filtru de polen pentru Logan !! Cine stie, masina de drive test nu a fost, a fost de expozitie, cica o duceau prin Bucuresti din showroom in showroom si in afara orasului la alti dealeri (acum au un 1.6 16v Prestige un soi de crem asa, aviz amatorilor 9000 de euro la dealerul de pe Oltenitei). In interior nu e patata sau altceva, m-am uitat atent peste tot. Nu luam Prestige-ul daca nu trebuia sa asteptam pana in mai pentru un Laureate 1.5 dci 85cp. . Oricum masina se comporta ca noua. Eu sunt fericit ca pot sa o mai conduc din cand in cand, dar mai ales ca blonda a ramas mie, marti le inmatriculam pe amandoua cel mai probabil, roscata primeste numerele de pe blonda, iar blondei ii gasesc eu o combinatie "norocoasa" . Abia astept sa o vad fara stickere (alea de acum). !! Caut filtru de polen pentru Logan !!
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #42
                          Man, crede-ma. Daca masina a mers mult la ralanti, s-a invartit prin curti, prin showroom-uri, trebuie nitel "desfundata".
                          E ok daca schimba aproape de 3000, poate si mai sus. Important e sa stea in turatia de cuplu (1900+), evitati accelerarile bruste sub aceasta turatie.

                          Comment


                          • #43
                            ptr filtru am luat eu de la tudor ,e de carbon si minunat se comporta da si tu un search dupa nume am dat 100 lei pe 2 bucati cu transport inclus
                            nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                            Comment


                            • #44
                              @Myke:cu roscata oricum se merge mai sportiv decat cu blonda pentru ca e chestia cu turbina, oricum dupa 1900 rpm se merge cu ea, chiar si atunci cand retrogradez sunt atent sa nu scada sub 1900, dar la maxim 2750 cam asa nu cred ca are treaba, tata merge frumos cu ea, si mai tare ca sa se obisnuiasca, am pe prietenul meu (userul tamu) care are un dci de 65 cp si nu a avut probleme cu injectoare, turbine, si merge agresiv intr-adevar, dupa ce am trecut de pe Dci pe a mea ambreiajul pe a mea era mai tare si o turam mai mult desi merg de mult timp cu ea.

                              @Orwo: multumesc frumos, o sa caut, ma voi interesa, multumesc mult
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • #45
                                @MyKe: cuplu maxim la variantele 70 cp si 85 este la 1750 rpm (posesor diesel); cat despre metoda atat de detaliata cu 4000 rpm in treapta III nu stiu ce sa zic, "desfundarea" se face de la sine in una doua reprize mai sportive. cateva minute la 4000 (max 4500 pt diesel) nu stiu ce efect benefic poate avea asupra motorului mai ales ca nu prea are km. pe la 10.000 isi da drumu si nu prea ii indicat sa abuzezi de el pana atunci.

                                @alexspeed: sa le stapaniti sanatosi. cat mai multi km cu ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google