Loganul Meu La 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asta e cea mai mare frustrare a mea vis-a-vis de mașină ăsta.
    O roade rugina ca pe ultima putoare de epava și nu după 10 ani, mult mai devreme, indiferent de strădaniile mele.
    Știu, o sa zică unii ca n-am mers destul cu ea, alții ca am mers prea mult, alții ca de ce am mers iarna pe antiderapant, sau de ce n-am ținut - o la garaj încălzit permanent cu umiditate controlata etc.
    Ideea e ca e păcat de fiabilitatea ei, mașina ptr. un low-cost e reușită, exceptând problema ruginii.
    Dar, așa e în tenis....

    Comment


    • #17
      Fix acelas an si culoare are o ruda in ct. Masina a ruginit grav jos la portiere si praguri. Masina are 56000 km. A fost folosita doar in ct.
      La generatiile mai noi, cred ca problema s a cam rezolvat. O sa vedem cum o sa arate Loganul 2 dupa 10 ani. Fac pariu ca tot o sa apara rugina pe undeva.
      Am fost la un centru mare cu rable dezmembrate. Zeci de caroserii goale direct pe pamant. An fabricatie 95' - 2005....erau aproape perfect fara rugina. Unele erau taiate in doua cu flexul (parguri, jumatati) si rugineau fix cat se taia cu flexul. Gen poza de mai jos. Laguna 1 din 95.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Nu eate asa low cost cum spunefi voi. Am dat pe ea 8500 de euro. Asa ca calculati voi...nu vreua sa va infliuntez in 2005 salariul minim pe economie etav500 de lei. Oricum mi-am luat alta masina ....e drept si orect sa spun ca a costat 13.000 de euro dar are 14 ani garantie la tabla si 5 ani garantie totala. Eu spun ca este corect.
        ..

        Comment


        • #19
          Masina in sine este foarte buna. Pacat de tabla prost tratata sau ne-tratata. Dupa 10 ani si jumatate mi-e si frica sa o revopsesc total de teama de a nu-mi aparea din nou rugina la pasajele spate + colt usa sofer (refacute si DEGEABA) si praguri la extremitati si imbinari. Ea si-a scos banii de mult timp dar tot imi pare rau de rugina care apare. Admir VAG-urile ca sunt tancuri pe tabla.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #20
            Lasa ca am vazut la o kia ceed 2008 a prietenului meu,rugina,la o ambutisare a ramei usii stanga spate si aia are parca vreo 12 ani garantie anticoroziva.Nu a dat pe ea decat 15.000 euro.Si o mai fi prin alte parti,doar acolo mi-a sarit in ochi,nu am stat sa ne uitam si in alte parti.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • #21
              toate-s la fel. sau asta vrea departamentul marketing sa ne faca sa credem.
              nici japonezele nu stau prea bine doar ca nu le ia rugina din senin si nici nu intra in ele precum caria. vopsite cu urme vagi de vopsea de se ia mai usor ca la logan.

              Comment


              • #22
                Luna trecuta, am vandut Loganul meu din 2007, culoare albastru nemetalizat (navy parca). Masina NU a fost tinuta in garaj, sau cu prelata, nici macar o zi, in toata exitenta ei, si, dupa 8 ani si ceva, NU avea nici urma de rugina. Fapt confirmat si de verificarea facuta la Dacia, inainte de vanzare (verificare mecanica, tabla, tot). Nu stiu daca am avut eu noroc, sau platele s-au aliniat in ziua in care a fost produsa, dar cert este ca rugina nu a fost nicio clipa o problema.

                Comment


                • #23
                  Cele cu probleme mai mari sunt cele din 2005-2006.
                  Un coleg are Logan 2006 si arata exact ca al colegului care a inceput discutia initiala (aproximativ aceleasi zone de rugina, din interior spre exterior).

                  Cele din 2007+ par un pic mai bune la tabla (dar nici ele nu sunt sfinte dupa cum am vazut la cativa colegi cu Loganuri destul de noi).

                  La fiecare model de masina sunt modele / ani de productie mai proaste si mai bune.
                  Este de mare ajutor de citit inainte de cumparare, statistici si pareri despre fiecare model in parte. De exemplu:

                  Visit our site to find detailed car reviews and 1000s of quality used cars for sale. HonestJohn.co.uk was founded in 2000 and we’re known for our no-nonsense approach to car buying and owning advice.

                  ...
                  Documentarea este cea mai ieftina arma pentru evitarea produselor proaste sau a tepelor. De exemplu daca as fi acum cumparator de Logan SH as taia de pe lista toate masinile 2005-2006 pentru ca statistic au sanse mult mai mari de rugina catastrofica decat cele 2007+. Sigur ca sunt si exceptii, dar ca si cumparator scopul meu principal e sa micsorez riscurile (cele pe care le cunosc).
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #24
                    Berlina 2007 ruginite toate 4 usile la scurgeri. Mcv 2008 pasaje roti spate + tabla de la interiorul portierelor. La interior! Probabil ca am respirat prea mult in masina iarna.

                    Comment


                    • #25
                      Cunosc destul de bine trei masini logan din 2007 cu rulaje cuprinse intre 100k si 150 k. Niciunul nu a stat la garaj si niciunul nu are probleme semnificative legate de rugina si cred ca o mai durează ani buni pana ajung ca masina de la care a pornit topicul. Totodată, am printre vecini doua exemplare din 2005-2006. La acestea rugina e prezenta intr-o măsură mult mai mare. Una dintre ele are aripile din spate "mancate" foarte urat.
                      Last edited by fallax; 9 March 2016, 21:27.

                      Comment


                      • #26
                        Recomand folosirea cerii pentru cavitati. aplicata cu pistol de teroson (sper ca m-am exprimat bine). Eu i-am aplicat 2 cutii acum 2 ani si arata destul de bine in zonele unde a fost aplicata, adica usi, praguri, capota. Desi ceara originala a curs in fiecare vara, cea aplicata de mine a stat "intepenita" pe tabla. Arata precum vaselina acum. La aplicare, presiunea aerului din compresor transforma ceara in vapori care adera la suprafata tablei.
                        Nu am niciun semn de rugina vizibil si nici nu da semne. Am avut, acum un an, 2 puncte de rugina pe usi la imbinarea cu chederul dar au fost tratate cu chelade.
                        Imi pare rau ca nu am pastrat denumirea cerii, pentru cei interesati.

                        Comment


                        • #27
                          O ceara foarte buna pentru cavitati este asta "
                          Hi, Our Dynax anti-corrosion cavity wax range has been a big hit with our customers. We offer three products in this range - Dynax-UB, Dynax-UC and Dynax-s50. The range offers a sulphonate rich waxy film which provides unparalleled protection to car underbodies. Unlike traditional paints and coatings these molecules are not…


                          Destul de scumpa ... calitatea costa.
                          Eu am dat cu asa ceva in fusta spate si s-a facut ca o vaselina, foarte ok ceara.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #28
                            Parerea mea e ca e mai ieftin sa previi decat sa tratezi. Cu 120-150 de lei+manopera din 3 in 3 ani se merita. In zonele afectate rugina trebuie "luata din fasa", de la primul punct si tratata. Neaparat Chelade sau Kelfos. Am luat Nigrin din dedeman si e apa chioara.
                            Am uitat sa mentionez, loganul meu are 8 ani.

                            Comment


                            • #29
                              Dacia tot Dacie, in loc sa o iei acasa si sa o conduci, o iei acasa, o dai cu cracii in sus ca pe Dacia 1310 si bagi preventiv antifon, ceara si alte maglavaisuri.
                              Doar de aia cumperi masina noua, sa ai ce mesteri la plictiseala.

                              Comment


                              • #30
                                Nu stiu daca este o regula. Din propria experienta pot sa afirm, in 8+ ani, masina nu a primit niciun tratament (anticoroziv sau de orice alt fel), nici macar o ceara solida. Mai mult, in urma cu cca. 2 ani, m-a tamponat usor un nene, mi-a "ciobit" putin aripa dreapta fata, pana la tabla (la cat de gros e stratul de vopsea+grund, nici nu este greu), pe muchia unde vine marginea semnalizatorului. Nu am retusat, am lasat pur si simplu asa, descoperit, si spre surprinderea mea, pana la momentul despartirii, nu a aparut niciun fel de punc de rugina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google