Loganul Meu La 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #47
    Daca nu s-a intervenit pe partea de caroserie/vopsea arata excelent pentru varsta lui.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #48
      Fara elemente revopsite, capota portbagaj a fost inlocuita cu alta tot cu vopseaua originala dupa ce au cazut cativa turturi pe ea asta iarna.

      Comment


      • #49
        Bravo! Arata super ok!

        Comment


        • #50
          intr-adevar, foarte bine se tine tablaraia si vopseaua dupa 10 ani ei, uite, ca au mai existat si loturi bune se pare, nu toate daciile ruginesc dupa cateva luni sau 2-3 ani

          in afara de interiorul portierei de la sofer, pe cantu ala si pe portiera spate cred , dar acolo cred ca a frecat rama de la baza geamului, alte zone suspecte n-am vazut/exista

          Comment


          • #51
            La o prima strigare, mai e si pe praguri, portiere (si interior si exterior). Aripile spate au rezistat bine, daca zici tu ca n-au fost revopsite.Daca te apuci de cautat cu atentie, iti faci cruce, mai bine sa n-o faci.

            Dar daca e Dacia, va puteti considera multumiti.
            Daca era Skoda sa zicem, ca sa n-o dam in avioane, putin probabil sa gasesti rugina la o masina de 10 ani, nelovita.
            Acu', fiecare are cunostinta de o Skoda cu rugina, doar ca nu stie ce e cu masina aia, daca a fost lovita si reparata de samsari, etc.

            Pentru niciun daciot, nu este tolerabila rugina decat pe propria marca, la restul marcilor nu e permis sa fie, ca sa aiba si el ce arata cu degetul.
            Last edited by mr.K; 10 June 2016, 08:08.

            Comment


            • #52
              La cat costa o Skoda fata de o Dacie , cam e si normal sa ai pretentii muuult mai mari la capitolul rugina fata de marca romanesca!!
              Last edited by prometheus; 10 June 2016, 09:19.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #53
                Daciotul mai face o apreciere (eronata din punctul meu de vedere): el vede diferenta de pret in plus platita pe o alta marca, fata de Dacia, ca s-ar duce toata pe o tabla mai buna si atat.

                Uita total de confort suplimentar, siguranta sporita, tinuta de drum, si alte mizilicuri ce ti se ofera, care ar fi ridicat si pretul Daciei.

                Sunt sigur ca majoritatea de aici compara Loganul cu Skoda Octavia la preturi si pe urma se felicita ca a luat Dacia, ca uite cat costa Octavia.
                Doar ca nu-s aceeasi clasa.
                Last edited by mr.K; 10 June 2016, 09:25.

                Comment


                • #54
                  "Daciotul" sa te referi la tine cu acest cuvant , vad ca din ce-am scris ai inteles ce ai vrut tu in fine nu vreau sa fac flame evident ca o data cu acele preturi dispui si de alt confort/dotari putere.

                  Repet , e normal sa ai alte asteptari la acel pret si oricum n-ar fi imposibil sa vezi rugina si la acele scoruri!!
                  Rugina la Logan este "mostenita" din batrani tocmai de la dacia 1100. Marci ca Skoda ma rog grupul VAG nu au avut probleme cu rugina inca de la inceputuri pentru ca in primul rand e vorba de respect fata de client pentru a face un lucru cum trebuie in acel pret.
                  Last edited by prometheus; 10 June 2016, 09:47.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #55
                    E doar o expresie pentru posesorul de Dacia.


                    Daca platesti 3000 de euro in plus pe o alta marca, nu inseamna ca ai dat 3000 de euro doar pentru o tabla mai buna. Mai sunt si altele, incepand cu niste scaune adevarate.

                    Iar 1500 de euro costa un revopsit profi al Daciei, revopsit care devine inutil in maxim 12 luni, cand rugina incepe iarasi sa scoata capul.

                    La 10 ani vechile Loganuri au ajuns cu :

                    -costuri de intretinere mici, cel putin alea pe benzina
                    -valoare de revanzare mica sau spre zero
                    -fiabilitate destul de buna, avand in vedere numarul mic de km parcursi in medie de posesori

                    Cam atat.
                    Last edited by mr.K; 10 June 2016, 09:50.

                    Comment


                    • #56
                      Au ajuns la o valore de vanzare de nimic sau spre zero pentru ca sa nu uitam cat au costat de noi!!Asa si un bmw de 40.000 de euro dupa 10 ani il poti lua si cu 5-6.000 de euro.

                      Faptul ca unele au ruginit(ma refer la Logan-uri) , nasol pentru proprietari ca le scade si mai mult valorea de revanzare.

                      Benzinarele de pe Logan sunt relativ ok , chiar si dupa multi km nu prea te scutura de bani.

                      Sper sa ma tina si pe mine Loganul fara rugina pana cand face 10 ani , daca apare mai devreme asta e , stiu cat am dat pe el ,doar sper ca pana atunci sa-mi fac treaba cu el cat mai mult cu costuri de intretinere minime.
                      Last edited by prometheus; 10 June 2016, 09:58.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #57
                        Comparam valoare de revanzare cu marcile mai scumpe cu 3000 de euro, nu cu BMW.

                        Au ajuns la o valore de vanzare de nimic sau spre zero pentru ca sa nu uitam cat au costat de noi!!
                        Ieftine, 3 salarii.

                        Comment


                        • #58
                          NU am zis ca sunt ieftine pentru puterea noastra de cumparare dar comparativ cu piata sunt cele mai ieftine si noi si sh.

                          Pai care sunt acele marci cu care sa comparam care costa mai mult cu aprox. 3000 de euro ?? poate Kia .Hyundai si Renault ? destul de putine oricum.

                          Si mai este o treaba , avem si drumuri dintre cele mai proaste din UE , probabilitatea ca la noi sa-ti sara o piatra de pe drum care sa-ti strice tabla si eventual risc de aparitie rugina este foarte mare , strainii au drumurile cum trebuie + ca sunt si ingrijite , au drumuri curate , nu au tarani care sa intre pe drum principal cu rotile pline de noroi de pe camp!!! cum se intampla la noi.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #59
                            Bine, gata. Am inteles din cele 7825 discutii pe care le-ati mai avut pe aceasta tema.

                            Revenim si noi la rugina/non rugina la Logan-ul de 10 ani?
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #60
                              Eu ma minunez de bucuria unora cand vad rugina pe un Passat, desi el are Dacia si n-o sa-si ia Passat vreodata din diverse motive, cel mai des invocat fiind convingerea ca merge tot din A in B.

                              Chestia asta e ca atunci cand prinde controlorul pe unul fara bilet in tramvai, iar ala se ia de viata lor, pe motiv ca mai stie el si altii care au mai mers fara bilet... Asta-i viata: te-a prins, platesti. Le va veni randul si la ailtii, daca fac la fel...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google