Loganul Meu - Rosu Passion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loganul Meu - Rosu Passion

    Salutare la toata lumea.

    Povestea incepe cam asa: Dupa vanzarea primului meu Logan, la care am avut jurnal de bord aici, m-am gandit ca ar fi bine sa ii fac jurnal si masinii pe care o detin acum.

    Prin aprilie, am vandut primul Logan, varianta Ambiance. Mi se pusese pata pe Opel Astra G, o masina care mi-a scos peri albi si de care nu are rost sa mai pomenesc.
    Am pierdut la revanzare, in doua luni cat am tinut-o 850 euro.

    Asa am ajuns iar la Logan. Masina unui vecin de-al finului meu, care culmea a vandut-o pentru a cumpara sotiei un Opel Astra H.
    Cu masina s-a circulat preponderent in Bucuresti, foarte putine iesiri in afara.
    De aceea, are dupa aproape 10 ani, doar 44.000 km.
    La momentul cumpararii, avea rugina vizibila la pasajele rotilor din spate, am curatat pana la tabla curata, chituit unde a fost nevoie si vopsita.

    Nu are modificari si nici nu cred ca va avea, prefer sa o mentin cat mai stock.

    Dupa achizitie a urmat:

    -schimb de ulei si filtre
    -bujii
    -o diagnoza
    -reglaj culbutori (multumiri Ionut Buzescu)
    -motoras pas cu pas ( Relantiul sta undeva mai jos decat e normal, am crezut ca prin inlocuire mpp se rezolva dar nu s-a rezolvat). Daca aveti idei ce altceva ar trebui verificat ?????

    Atasez si cateva fotografii cu masina:

    -
    Attached Files

  • #2
    Frumoasa masina , sa te poarte fara probleme in lume !!

    In descriere ai mentionat ca Loganul are 10 ani , s-a facut vreun schimb de distributie pana acum ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Dupa spusele proprietarului (si unicul proprietar de fapt), schimbul de distributie s-a efectuat in urma cu aproximativ doi ani. Se si observa urme de cheie pe suruburile capacului de la distributie si pe suportul motorului.

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos .Masina a fost revopsita ca arata prea bine ?

        Comment


        • #5
          Multumesc. Da, masina a fost revopsita pe casco din cauza vecinilor binevoitori. Chiar cu cateva zile ininte sa o cumpar eu, s-a ales cu o zgarietura adanca pe usa de la sofer. Am dat eu cu un creion corector sa nu se mai observe asa rau.

          Comment


          • #6
            O maşină foarte frumoasă pentru vârsta ei!
            Să te poarte sănătos pe oriunde vei merge cu ea.

            Comment


            • #7
              Multumesc. Aceleasi urari si pentru tine si masina ta.

              Comment


              • #8
                Arata frumos masina, multi kilometrii fara probleme. Ca sugestii schimbarea capacelor cu unele originale sau replica, si poate incerci sa-i polishezi aripa dreapta spate, se vede urat in comparatie cu restul. Spor la treaba.

                Comment


                • #9
                  Pt anisorii ei , arata chiar foarte bine . Felicitari pt noua achizitie si sa stii ca nu esti singurul care a plecat de la Logan , s-a orientat catre altceva sh , s-a dat cu capul de pereti si apoi s-a intors la Logan .... Multi km fara probleme iti urez !

                  Comment


                  • #10
                    De ceva timp se simtea o usoara vibratie in podea, la plecarea de pe loc. Traseul de evacuare se fisurase chiar la intrarea in toba intermediara, modificandu-si pozitia normala si de la vibratii atingea in podea. Asa ca astazi am mers la un atelier si am sudat toba.

                    Cost operatie: 50 lei, un service pe Prelungirea Ghencea vizavi de Lukoil.

                    Comment


                    • #11
                      Sunt buni cei de acolo, si eu am indreptat esapamentul la ei. Inainte aveau service-ul pe Moinesti la sina.

                      Comment


                      • #12
                        Da, stiu ca erau pe Moinesti inainte. Acolo schimbam uleiul la celalat Logan.

                        Comment


                        • #13
                          Stai cumva pe Baiut?

                          Comment


                          • #14
                            Nu stau pe Baiut.
                            Pe Aleea Campul cu Flori locuiesc.

                            45000 km.

                            Am schimbat astazi placutele de frana. Pe masina erau cele originale montate de fabrica. S-au montat TRW-uri.

                            Am facut si ceva km prin oras sa se pasuiasca un pic placutele.

                            Aaa, si am mai slabit un pic cablul de ambreiaj, vre-o trei ture.
                            Acum cupleaza cam la 50%, dar ma enerveaza grav zgomotul ala de ambreiaj.
                            Last edited by tr04www; 14 November 2014, 17:40. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Salut. Nu am m-ai scris de mult timp pe aici, asa ca hai sa mai sterg praful.
                              Intre timp, masina a trecut de 50000 km fara interventii majore, doar unele imbunatatiri ce tin de confortul pasagerilor.

                              - s-a schimbat radiocasetofonul original cu un cd-player Sony CDX-GT4YOU
                              - s-a schimbat iluminarea butoanelor de pe consola in culoare albastra (la ceasuri deja aveam schimbat in albastru) – urmeaza si schimbare comenzilor ventilatiei
                              - s-a montat o cotiera aftermarket, copie dupa original
                              - montat leduri albe in pozitii si plafoniera
                              - montat diuze spalator parbriz Logan 2

                              Urmeaza:

                              - folie autorizata pe geamurile spate si luneta (ramane sa ma gandesc daca optez si pentru montaj pe geamurile din fata)
                              - schimbarea boxelor cu unele mai calitative (ramanand la aceleasi dimensiuni cu alea originale)
                              - poate si alte stopuri pe spate (ori unele model 2007+ cu semnale albe, ori unele modelul de mai jos)
                              - montaj filtru polen

                              Peste vre-o 2000 km urmeaza si o revizie, cu ulei + filtre si verificare pe elementele de directie.
                              Astazi am mai mesterit ceva pe la ea si anume, relantiul sta undeva mai jos fata de normal, iar daca aprind mai multi consumatori coboara si mai mult.
                              Am schimbat mpp-ul cu unul nou(ne-original) dar nu se schimba nimic in comportamentul masinii.
                              Alte idei, ce ar mai trebui sa verific, corpul clapeta e curatat, senzorul de turatie la fel si el.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google