Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    salut

    e un subiect interesant si merita dezbatut ma bag si eu am 28000km 1.5 dci...70CP, merg mult intre 2000-3000 mai mult in oras, e un dci euro 4 cei cu mai mare experienta relatati modul de schimbare si turatia optima de schimbare in trepte, la temperaturi de vara apoi iarna, plus amanunte de ''blana'' , o sa fie de folos pentru toti dci-larii,

    Comment


    • #32
      82.000, si absolut nici un fel de problema de nici un fel....ba mint...a inceput o bieleta.....cred ca la 90.000 ii vine randul la schimbat, si am mers si tare si incet am tras si platforma si barca....si nimik nu vrea sa crape

      Comment


      • #33
        Originally posted by mms View Post
        82.000, si absolut nici un fel de problema de nici un fel....ba mint...a inceput o bieleta.....cred ca la 90.000 ii vine randul la schimbat, si am mers si tare si incet am tras si platforma si barca....si nimik nu vrea sa crape
        esti fericit dar vinde o inainte sa cada

        Comment


        • #34
          Originally posted by steff_mc View Post
          m-am saturat de logan diesel, sa nu mai aud de modelul asta/
          intradevar consum redus , putere f. mare in comparatie cu cel pe benzina , chiar ai curaj sa te intreci cu multe masini de pe soselele noastre, DAR am 140 000 km in 1 an si 5 luni si e a doua oara cand se strica pompa de inalta+injectoare. prima data sa stricat doar pompa acum a scos pilitura si mia stricat si injectoarele si nui decit 18 milioane bucata delphi original e4
          am auzit ca se repara pe undeva pe la buzau pompele astea , eu fiind din fcs dar nu am nici un nr de telefon de acolo. are cineva?

          a mai reparat careva vreo pompa acolo, cum merge?
          in brasov,in sacele e un mos mesrias in injectoare de diesel de orice marca si nu e nici scump

          Originally posted by cata29 View Post
          Seara buna. O intrebare am si eu: Metabondul face bine? Intrebarea este adresata celor care au folosit mai mult timp acest produs.
          eu folosesc metabond si merge super motorul
          am un prieten cu un peugeot 307 hdi care foloseste metabond de vreo 5 ani si e super
          Last edited by skorpionking; 19 October 2009, 22:40. Reason: Automerged Doublepost

          sigpic

          Comment


          • #35
            sall.....sunt nou pe forum...am si eu un logan 1.5dci euro 4..are 50.000(trebuie sa ma duc la service ptr revizie zilele astea)si nu am avut decat o problema cu el:mi sa duc chitul de presiune de la pompa de injectie...am fost la service si am skimbat.500 lei cu tot cu manopere

            Comment


            • #36
              Hai salutare...eu nu stiu ce sa mai zic de masina asta...dar sunt tare dat peste cap , am circa 66000km si ma lasa a 2-a oara injectoarele...dimineata nu o i-a decat la spray, nu stiu ce sa mai fac...masina e foarte bine intretinuta, tinand cont ca am un magazin de piese auto si nu bag orice in ea...atat la schimburi cat si alte consumabile...si referitor la motorina dak cineva zice ca ar fi de bine..vede numai PetomV, m-am saturat atat de mult incat as vrea sa fac o modificare la pompa si injectoare sa o dau pe clasic..sau stiu eu ..ce spuneti ca ar fi mai bine sa fac..? astept un raspuns...sau daka sunteti draguti astept un sfat in prv ca nu prea am timp sa intru aici sau macar un e-mail la aurel1110@yahoo.com la fel si id-ul. Multumesc anticipat,fac cinste :P

              Comment


              • #37
                E vorba de metabond megasel ?E mai bun decit duralube?

                Comment


                • #38
                  134.000 si nu am avut probleme si chestia cu schimbat la 3500 rpm nu a vazut in viata ei

                  Comment


                  • #39
                    Misto !Cind citesc asa ceva mai imi i-au o piatra de pe inima.

                    Comment


                    • #40
                      salut ,1.5 dci an 2006 euro 3 aprox. 80.000 km merge bine deocamdata decat capete de bara si distributia schimbata si in rest e ok

                      Comment


                      • #41
                        am vazut o gramada de pareri peaici, asa ca imi dau si eu cu parerea.
                        cei care ziceau ca oprirea motorului sa o faci dupa cateva minute dupa ce i-ai dat cox, se aplica strict pentru turbina, in nici un caz pentru injectie.
                        injectia se strica de la motorina si numai de la motorina. aceasi masina circulata in ungaria, germania sau alt stat din lume, n-au aceasta problema cu injectia.
                        motorina face ungerea la pompa de injectie, daca motorina este de proasta calitate, ungerea nu mai are loc si in consecinta produce span care ajunge in injectoare.
                        din pacate pompele de injectie delphi au pinioanele de aluminiu, deci nu ajuta nici macar un super magnet pozitionat strategic.
                        motorizarea 1.5 85cai am inteles ca vine cu alta pompa de injectie, bosch parca si asa au rezolvat problema.
                        eu la 53.000km din care 33.000km remapat, dat in gura 4.000-4.500rpm , mers mult la 1700rpm pentru consum in regim croaziera, ma gandesc serios la un aditiv de bagat in motorina si care sa rezolve problema spanului din pompa de injectie. gen metabond, nullon ar trebui sa rezolve o perioada buna problema de ungere in pompa de injectie.
                        deci solutia ideala e sa bagi doar motorina buna! mai greu in romania, chiar deloc.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #42
                          53000 km si no problem. schimb vitezele in jur de 2300 - 2600 ture, in oras turatia e cam 2000, in afara 2500 - 2800. imi creste inima cand vad posturi cu 135 000 fara probleme.

                          Comment


                          • #43
                            stp se gaseste la metro ,am luat si eu la diselar si foarte bun la mototr este in jur de 20 ron

                            Comment


                            • #44
                              Am vazut STP cu teflon ptr diesel in Mol dar la pretul de 98 lei

                              Comment


                              • #45
                                cea mai buna solutie este folosirea uleiului de 2 timpi cu ardere fara cenusa si fara fum. la firma unde lucrez exista 10 loganuri diesel care de la 0 km folosesc 0,5 litri de ulei la un plin. masinile merg super. au intre 100.000 si 150.000 km si nu a picat nimic nicodata la injectie. s a redus zgomotul motorului, s a redus consumul. in alta ordine de idei se unge foarte bine pompa de motorina cu amestecul format.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google