Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Super tare. Si eu vreau sa-i pun acel buton eco. Spune-mi te rog de unde l-ai cumparat, cat a costat si cum l-ai montat.

    Comment


    • Ce vrei sa faci cu eco pe 1.2 16v?
      Numai daca vrei un buton in plus sa arate frumos ca in rest nu ii vad rostul.
      sigpic

      Comment


      • Daca pastram proportiile de la 0,9TCe 90cp>72cp, atunci 1,2 16v 75cp>57cp, care in anumite conditii pot reduce consumul de carburant.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • sa inteleg ca toata instalatia pt acel buton este deja trasa si la 1.2,trebuie doar montat butonul?
          eu zic ca pt oras de exemplu,in momentele cand esti singur in masina si esti in trafic ( mai ales la ora de varf- cei din bucuresti stiu despre vorbesc ) acel buton eco este chiar util
          dupa ce ridic masina as monta si eu asa ceva,pt un plus de economie la benzina din ce in ce mai scumpa

          Comment


          • Chiar daca nu ai firele si mufa pentru buton ECO, modul ECO poate fi activat foarte usor mimand butonul, functia fiind activa in BCM(uch).
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Nu cred ca ai sa faci economie cu eco activ pe 1.2 ca saraca nu mai poate trage caroseria de peste 1t
              Pentru mine si 0.9 se misca incet si greoi cu eco activ si de multe ori in dezactivez imediat.
              sigpic

              Comment


              • Stiu ca se simte gatuit motorul, dar in conditii de mers bara la bara conteaza.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Daca pastram proportiile de la 0,9TCe 90cp>72cp, atunci 1,2 16v 75cp>57cp, care in anumite conditii pot reduce consumul de carburant.
                  eu zic ca e cam asa 0.9 cu 90 rezulta 72 cp si 1.2 75 rezulta 60 cp si atunci cand esti solo in masina in orash ...chiar si in afara cu o persoana e suficient ....daca iti reduce 0.5 l la 100 km in timp se aduna ..... uneori se stie ca in orash benzina se consuma aiurea pe diferite situatii din trafic ....si asta e o noutate la 1.2 ca se poate pune buton eco si are cablajul tras ....vechiul 1.2 adica pe modele vechi nu are cablaj in bord :P

                  Comment


                  • Nu stiu cat voi folosi functia eco, eu nu prea folosesc masina in sine fiindca am de firma, poate sa fie si 4 litri benzina la cat merg eu, doar ca este frumos sa sti ca nu mai este un buton fals acolo si ca functioneaza, atat vreau. Din aceasta cauza nu am luat alta motorizare, mi-ar fi placut 1.5 dci de 90 de cai, dar merg foarte putin.

                    Comment


                    • vazusem mai demult la tv o emisiune auto,in care printre altele se spunea ca in oras,mai ales in conditii de trafic aglomerat,carburantul se consuma aiurea,fiind total ineficiente (in sensul de consum ) motoarele,mai ales cele mari (in special cele peste 2000 cmc ,si in mod special diesel ) dar si motoarele mai mici.
                      una dintre solutiile gasite de constructori este sistemul start and stop,care din ce am inteles,este o solutie mai putin fericita pt motoarele diesel
                      dacia a pus sistemul eco mod,asta este o alta alternativa de a economisi carburant in situatiile in care nu ai nevoie de toti caii masinii
                      am inteles ca la viteza constanta chiar si pe autostrada o masina foloseste destul de putini cai

                      Comment


                      • Este intr-adevar o functie buna in multe situatii in care nu este nevoie de toti caii masinii: prin oras cu masina goala (doar sofer), plecari de la semafor linistite, mers "intins"...sau chiar in afara localitatii pentru mersul "de concediu" calm si linistit.
                        In afara sistemului START-STOP parca mai era un sistem pe motoare mai mari, cu 8-10 cilindri, prin care se foloseau (alimentau) doar jumatate dintre cilindri atunci cand se dorea economie de carburant. Din V8 merg doar 4 cilindri si e suficient pentru mentinerea vitezei pe o autostrada.
                        Eu as merge cumva si un pic mai departe daca s-ar putea: un buton cu 3 pozitii: ECO, Normal si SSport. Astfel sa imi pot alege, in functie de situatie, puterea (si consumul) motorului, sa am la motorul meu 75 Cp, 105-ul ca Normal si sa se duca si pe la 125-130 intr-un mod sport.
                        Bat campii dar era un exemplu. Si daca Dacia ar veni totusi cu o astfel de propunere la mine o sa stau pe ganduri pentru ca sigur acest "feature" va ridica pretul masinii cu 1000 Euro cel putin.

                        Comment


                        • În continuare la 1.5 - 75 CP cred că acel ECO e formal! M-am tot "jucat" cu el! Sunt nevoit în mediul urban să o mai "pişc"/merg agresiv (criză de timp!)! Nu pot să spun că am simţit diferenţe... după o zi grea... alergătură - foială - nebunie, ajung acasă, în parcare... încercă să mă relaxez/calmez/împac la o ţigară înainte de a urca în casă şi văd butonul ECO aprins... bodogăn ceva de genul "Ia uite şi ăsta, a fost aprins toată ziua"! Dar doar atât!
                          Loganul s-a "înfipt" la fel, a mers cam la fel, iar consumul nu a excelat (adică nu a atins parametrii de consum din cartea tehnică! - )
                          Stimă

                          PS. Să fie valid acel buton la 1.5 - 75CP?!
                          Pentru cei care doreau 90CP (motorină!), nu regretaţi dacă alegerea a fost 75CP! În urban e perfect!

                          Comment


                          • da ,danpetrovan esti multumit de 1.5 dci 75cp? am optat si eu petru acest motor, dar unii spun ca nu ar fi asa bun ca del de 90cp acum nu ma pricep....eu am ales motorasul pentru consum in special...am facut un efort in plus la achizitie dar sper sa merite!

                            Comment


                            • Este la fel de bun ca cel de 90 Cp, însă mica sau marea diferenţa constă totuşi în cei 15 Cp şi 20 Nm pe care îi are în plus motorul de 90 Cp!
                              Iar această diferenţă se va simţi în sarcină, la urcarea unei rampe, la un demaraj, la reprize mai bune de acceleraţie în diferite trepte de viteză!

                              Comment


                              • nah...nu am sa exploatez masina foarte mult, nu prea sunt maniac al vitezei dar nici batraneste nu merg, ideea este ca m-am gandit la naveta la cei 45 de km care ii fac zilnic , am mers cu un clio acelasi motor de 75 cp si tragea frumos, liniar asa...


                                facand comparatie cu seatu care il am 1.4 85 cp mi s-a parut ca se infinge mai bine dieselul de 75 cp sau poate doar o impresie de a mea!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google