Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am vazut un logan 2 mcv, acces cred ca era, ca nu avea nici un sistem multimedia in bord, care avea la portiere limbi de plastic linga geamul portierei, de verificare daca portiera este inchisa sau deschisa, precum la loganul 1
    m am mirat, stiind ca la loganul 2 au scos treaba asta, probabil doar accesul are asa ceva

    Comment


    • Am văzut mai multe Logan2 cu " limbi de plastic" la portiere!
      De fapt pe vreo câteva taxi-uri! Nu cred că a fost o opţiune a şoferilor... cel mai probabil varianta cheală sau anumite "ediţii" (din diferite luni!) au venit cu "limbi de plastic"!
      Stimă

      Comment


      • Varianta access are limbi de plastic la actuatoare pentru ca nu are inchidere centralizata pe cheie.

        Comment


        • Acces nu are închidere centralizată și nici actuatoare!

          Tijele sunt prezente doar pe Acces, doar așa poți bloca/debloca ușile
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Am crezut ca are inchidere centralizata cum avea fostul logan ambiance. Bagai cheia in usa soferului si se deschideau toate.

            Comment


            • A fost odată..., ca şi buton cu impuls geam electric şofer, suport lombar scaune faţă, tubulatură climatizare pentru locurile spate, cric şi roată de rezervă, indicator temperatură lichid răcire motor, lumină torpedo, mochetă pe părţile laterale ale portbagajului, suport ochelari, ş.a.m.d

              Comment


              • Ce vremuri, domne`, ce vremuri .... eheee.. ou sont les neiges d'antan ?

                Comment


                • Originally posted by Ampt View Post
                  A fost odată..., ca şi buton cu impuls geam electric şofer, suport lombar scaune faţă, tubulatură climatizare pentru locurile spate, cric şi roată de rezervă, indicator temperatură lichid răcire motor, lumină torpedo, mochetă pe părţile laterale ale portbagajului, suport ochelari, ş.a.m.d
                  Ai uitat de carenajele scaunelor din fata,erau prezente la toate versiunile.Si mai sunt manerele de sprijin in viraj la locurile din spate,tunel median frana de mana...offff...

                  Comment


                  • @Marian SLZ Ai fost la test drive, ai citit broșurile?

                    Evident în loc de 4 airbaguri, servodirecție, ABS-ESP-ASR-HSA standard preferați lumină în torpedou, carenaje etc, etc.

                    Acum câteva zile Aris a umblat pe sub mochetă cu tubulatura aer spate și a remarcat lipsa unor bureți, ghice ce buretele e cala adezivă 15euro.

                    Vă plâgeți de lucruri mărunte, în Spania StepWay II Laureate* nu are CB și nici carenajul de la frâna de mână
                    * La noi Laureate-ul e full nu ai ce adăuga, în EU are nivele de echipare ca B52 normal
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Sper ca aris a gasit acei bureti ca azi urma sa se apuce de treaba.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Evident în loc de 4 airbaguri, servodirecție, ABS-ESP-ASR-HSA standard preferați lumină în torpedou, carenaje etc, etc.
                        De ce ca să beneficiezi de nişte echipamente, de altfel obligatorii în standard datorită normelor Uniunii Europene, trebuie să accepţi să renunţi la altele?
                        Nu cred că acest lucru se poate numi progres.

                        Comment


                        • Progres pe degeaba nu prea vezi.
                          Totul are in pret.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Corect, însă nici nu ambalezi departamentul de Marketing să ţipe din toţi rărunchii că noua Dacia are acelaşi preţ cu vechiul model. Şi tot de atunci şi până în prezent, prin politica paşilor mărunţi, să mai adaugi vreo 400 de Euro la preţul de lansare.

                            Comment


                            • Cei care cumpără Acces nu au bani de altceva mai bun sau sunt persoane juridice. Pe cei din a 2a categorie îi interesează ca maşina să meargă (având costuri de întreţinere mici) nu diverse brizbrizuri.

                              La echipările superioare, e de înţeles discomfortul produs de lipsa luminii în torpedou, dar totuşi spătarul rabatabil e mai util - acum e opţional 100euro pe Laureate, iniţial era standard.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                ... dar totuşi spătarul rabatabil e mai util - acum e opţional 100euro pe Laureate, iniţial era standard.
                                Aşa s-a întâmplat parcă şi cu bancheta spate..., deja vu (că tot vine din franceză termenul)!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google