Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si la mine face la fel. Deschiderea inteligenta se manifesta doar din interior. Din afara se deschid toate usile, daca inchid/deschid cu telecomanda masinii.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Evident.
      Funcția ai activat-o pe uch, iar comanda o faci, probabil din alarmă. Verifică documentația alarmei sau scrie aici modelul și verific eu.
      Alarma este LEA 826. Deci sa inteleg ca deschiderea chiar daca o fac din telecomanda cheii, tot de alarma este "coordonata" si atunci functia ar trebui programata din alarma?

      Sent from my Android using Tapatalk

      Comment


      • Pe scurt:
        ai circuite separate pentru sofer și restul
        activezi deschiderea în doi pasi din uch
        cu masina încuiata, apesi 1 dat pe butonul de pe cheie, se dechide usa soferului, apesi a2a oară se deschis restul.

        Dacă alarma a fost "legată" la butonul de închidere/deschidere uși e o mică mare problemă. La X52 ai un singur fir ce servește succesiv și la închidere și la deschidere (la x90 aveai fire diferite) astfel că la primul impuls descuie usa soferului, la al doilea implus o încuie.

        @aris86 partea scrisă cu albastru e valabilă și la tine.

        Dacă ai manualul caută mufa h2: poza 1 e folosită acum, tu ai nevoie de poza 3 în acel caz 100% pierzi garanția - trebuie taiate niște fire și mutate niște legături.
        Last edited by t0rquemada; 23 December 2014, 23:30. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Mda.... Alarma nu a fost montata de mine, dar mi s-a spus ca nu a taiat niciun fir, tocmai pentru a nu pierde garantia...

          Sent from my Android using Tapatalk
          Last edited by vali692001; 23 December 2014, 23:45.

          Comment


          • Eu am montat-o in reprezentanta si la mine au taiat firele atunci. Am citi si in manual de deschiderea in doua etape la alarma, dar spune ca mai trebuie un modul aditional.

            Comment


            • Era mai simplu cu o alarma pe can, nu aveai nici o problema. Vezi Viper 3903V
              Am si eu probleme asemanatoare pe o alta masina (toyota) cu alarma montata in reprezentanta. Nu au reusit sa-i dea de cap nici pana acum, pt simplul fapt ca unitatea de control a alarmei intra in conflict cu uch.
              My Ride sigpic

              Comment


              • Modulul adițional e un banal releu. Alarma trebuia intercalată între UCH și motoare.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Mda, am cautat eaglemaster e8 la vremea respectiva si toti au spus ca nu se mai fabrica si am luat tomahawk 9010.

                  Comment


                  • Se poate face și la asta, tabelul de programare34, Two-step door opening or 3rd auxiliary channel/immobilizer: versiune 2 sau 4.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Apropo de motoare, ceva interesant despre H4B400 - ultimele rânduri de jos.
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Am vazut azi la reprezentanta stepway cu plafoniera cu un singur bec, plus parasolarul de la sofer nu mai are oglinda, este simplu precum la loganul anterior
                        Plus am vazut ca stepaway are de acum stopuri precum la loganu 10 ani, acelea mai inchise la culoare

                        Comment


                        • si eu am prins" sandero 2 cu un singur bec la plafoniera..
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Stepway avea stopurile inchise la culoare de cand lumea si pamantul.

                            Comment


                            • Am vazut un review la nemti, cu un logan 2 mcv de 1.2 cu gpl din fabicra, care avea material antifonant si sub capota, si pe peretele de foc, intre compartimentul motor si habitaclu
                              Deci pt export se poate asa ceva si pe motorul de 1.2

                              Comment


                              • În primele 20 de posturi s-a menționat ceva de impuls pe macarale, nu pe butoanele de geamuri, ghici ce... pentru geam cu impuls la șofer (stil SL10) macaraua e diferită față de cea normală:

                                cea normală(A)
                                807213282R

                                cea cu impuls(B)
                                807211440R
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google