Mai E Nevoie De Rodaj? (0.9 TCE)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ce treabă are 1,4 MPi cu 0,9 TCe (TURBO) ?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #62
      Originally posted by dani55wss View Post
      "suie-te in picioare pe acceleratie" ! Ceva de genul cum o inveti asa o ai, sa nu o invat lesinata... eu oricum schimb frecvent 1 2 si 3 pe la 5000 de ture.
      nu prea inteleg eu cum vine treaba asta cu invatatul si avutul.
      desi unii au niste fetisuri si se indragostesc de propriile masini, ele nu pot fi "invatate". este vorba de piese care au o anumita rezistenta mecanica si uzura lor apare in functie de modul in care sunt folosite.

      schimbi de fiecare data intr-a doua si a treia pe la 5000 rpm ? si crezi ca e normal asa ?
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • #63
        @t0rquemada - imi cer scuze ca am postat la 0,9 turbo dar rodajul e rodaj la orice motor cred, indiferent de cilindree.

        @TopCat - am avut destule masini pe mana incat sa te pot asigura ca un 1,4 care a fost pe mana vreunui batranel care schimba vitezele la 1500 de ture nu fuge ca una care isi ia frecvent ture la maxim.

        Si da, 50% din plecari le fac 1 si 2 la aproape 6000. Asa imi place mie, asa am facut de cand a fost noua. La depasiri duc cu a 3-a pana la 120 si un pic. Nu cred ca este anormal, atata timp cat totul merge perfect.
        Last edited by dani55wss; 11 September 2014, 22:11.
        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

        Comment


        • #64
          Daca pleci cu tr-1 sau tr2 aproape mereu de la 6000rpm... cred ca schimbi gumele si ambreajul lunar. Nu te-am vazut prin bv gonind...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #65
            mumus, asa tare merg ca nu apuci sa ma vezi ! glumesc desigur.

            Cand permite situatia asa plec mai mereu de pe loc, dar fara sa rup aderenta, deci cauciucurile nu au de suferit prea mult, iar ambreiajul este cel din fabrica, nu da semne deloc de oboseala si are 170.000. Am limitarea la 6300 si dau in ea cat duce pe 1 si 2, pe 3 la depasiri.

            Te invit la o tura oricand doresti.
            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

            Comment


            • #66
              Originally posted by dani55wss View Post

              @TopCat - am avut destule masini pe mana incat sa te pot asigura ca un 1,4 care a fost pe mana vreunui batranel care schimba vitezele la 1500 de ture nu fuge ca una care isi ia frecvent ture la maxim.
              Dureaza 1 ora de forja pentru curatarea catalizatorului si refacerea parametrilor adaptivi.
              E mit treaba asta cu forjatul, adaptivii se reseteaza destul de repede.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #67
                Exact. Si atunci nu este o diferenta ?
                De cate ori luam una de la vreunul care la 40 km/h mergea cu a 5-a ma chinuiam o zi intrega cu ea, pur si simplu refuza sa mearga. Apoi isi dadea cat de cat drumul, dar tot nu mergea ca una care a vazut jar din prima ei clipa. Verificat de ''n'' ori.
                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                Comment


                • #68
                  Asa este, daca mergi cu masina subturata, va trage mai greu comparativ cu cel care o schimba la ture mai inalte. Eu o schimb de regula la 2800 - 3000 rot/min si intr-a 5 o schimb de la 70 km/h. In schimb alte persoane merg cu a 5 la 45-50 km/h.

                  Comment


                  • #69
                    De cand am masina, am reusit sa fac vreo 750 km si probabil voi mai face inca pe atat pana plec in concediu.
                    Deci la ora plecarii in concediu voi avea la bord 1500 km.

                    Problema e ca vreau sa plec la munte (Muntele Mic, Stana de vale), deci urcari serioase, nu gluma.
                    Astfel ca stau in cumpana:
                    Sa merg cu masina mea sau sa inchiriez o masina pentru perioada concediului?

                    O inchiriere e destul de scumpa: 20E x 15 zile = 300E (1350 lei), si nu prea imi vine usor sa dau banii astia, dar nici nu as vrea sa forjez masina si sa produc daune ireversibile.
                    Ce parere aveti?

                    Comment


                    • #70
                      in perioada de rodaj se spune doar de nedepasirea unei anumite turatii,nu am vz sa scrie ca o anumita sarcina mai severa i ar dauna.Asa ca poti merge linistit daca nu treci frecvent de 3500 de ture

                      Comment


                      • #71
                        Daca ar fi sa ma i-au dupa manual, in privinta rodajului la benzinare, acesta se face in 1000km.
                        Teoretic la 1500 km nu as mai avea nici o restrictie.
                        Practic, muntele scoate tot ce e mai bun in masina, si imi e "tarsa" ca e prea devreme pentru asta.

                        Comment


                        • #72
                          Nu ai de ce să îți faci griji, rodajul standard a trecut. Bucură-te de mașină în concediu și nu te mai gândi. Și încă ceva, în urcări mai bine retrogradezi și o duci în suficiente ture decât să forțezi sub 2000-2500 de ture. (poate avea repercursiuni mai grave forțarea turbinei la turații mici)
                          Din păcate, e mai probabil să ruginească înainte să se strice motorul...

                          Comment


                          • #73
                            si in plus bucura te de garantie. daca e sa se strice macar e inca in garantie :P , desi e doar un vis frumos...
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by cristyrye View Post

                              O inchiriere e destul de scumpa: 20E x 15 zile = 300E (1350 lei), si nu prea imi vine usor sa dau banii astia, dar nici nu as vrea sa forjez masina si sa produc daune ireversibile.
                              Ce parere aveti?

                              Ti-ai luat masina ca sa inchiriezi una? Nu are nimic daca mergi cu ea mai turata, 3000-3500 ture. Si oricum, daca preconizezi ca vei trece de 1500 km pana pleci, nu va avea nimic masina. Asa ca stai linistit, mergi cum trebuie (in functie de teren) cu masina si bucura-te de ea!

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cristyrye View Post
                                De cand am masina, am reusit sa fac vreo 750 km si probabil voi mai face inca pe atat pana plec in concediu.
                                Deci la ora plecarii in concediu voi avea la bord 1500 km.

                                Problema e ca vreau sa plec la munte (Muntele Mic, Stana de vale), deci urcari serioase, nu gluma.
                                Astfel ca stau in cumpana:
                                Sa merg cu masina mea sau sa inchiriez o masina pentru perioada concediului?

                                O inchiriere e destul de scumpa: 20E x 15 zile = 300E (1350 lei), si nu prea imi vine usor sa dau banii astia, dar nici nu as vrea sa forjez masina si sa produc daune ireversibile.
                                Ce parere aveti?
                                Eu cu (circa) 1000km pe bord am plecat in circuit in tara si am facut Trasfagarasan si Transalpina la intoarcere. Important e sa nu o bruschezi si sa nu treci de 3500 rot, dar sa nu sub 1800-2000 rot

                                Nu e indicat rodaj in oras pentru ca sunt multe drumuri scurte si motorul nu e la temperatura optima

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google