Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crede-ma ca nu e colt de strada. E unul dintre cele mai bine cotate service-uri de la noi, dar na....ce sa zic...daca nu e Bucuresti, atunci inseamna ca e "colt de strada".
    Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari

    Comment


    • Buna seara!
      Dupa o perioada in care s-a tot aprins / stins, martorul anti-poluare a ramas aprins de ceva vreme. Am pus testerul si primesc o eroare de la senzorul lambda aval.
      M-am uitat la parametrii masurati: 409,92 mV ambii senzori. Pornesc motorul, la senzor aval 409,92 mV constant, la cel amonte varia tensiunea; am scot mufa din senzorul aval, tot 409,92 mV.
      Am schimbat si benzina dar eroarea este in continuare pe bord. Mai este ceva de facut sau cumpar alt senzor?

      Comment


      • Verifica-i intai mufa si firele. Am si eu un sandero 1.2 si 2012 cu 20.000 km la bord si saptamana trecuta am venit din tara in italia. Dupa cam 1100 km am alimentat ca s-a terminat gpl-ul. Am mai facut cativa km si am vazut din intamplare ca era aprins beculetul ala din bord ce simbolizeaza motorul. Eu conducand ca de pe sezlong, nunstiam de cand e aprins, becul fiind foarte jos, nu-l vedeam de volan. Ultimii vreo 2-300 km dinainte sa vad becul, i-am facut la o viteza de 140-150, deoarece ma grabeam. M-am speriat putin, insa am continuat drumul. Dupa inca vreo 300 km am reumplut rezervorul de gpl, insa masina nu a mai vrut sa treaca pe gpl. Cred ca facea figuri senzorul de gpl, ca imi arata ca e goala butelia. M-am linistit putin cu grijile facute de beculet. In ziua urmatoare am ridicat masina pe cric si m-am bagat sub ea sa verific sonda lambda si am descoperit problema. Erau rupte 2 fire si al 3 lea din 4 era strapuns. Firele erau rupte foarte aproape de sonda. Le-am lipit, le-am izolat si am pus un plastic sa le tina nemiscate. Am mers la mecanic sa-mi stearga eroarea , dar cand am ajuns acasa am vazut ca se topea plasticul. In ziua urmatoare am dat iar jos somda si plasticul de pe ea, am refacut lipiturile la fire ca s-au dezlipit cum am tot umblat pe acolo si le-am invelit intr-un fel de vatabsticlata care rezista la 1200 grade. Peste ea am pus omteava de cupru taiata in lungime si desfacuta pe post de atela sa nu se mai miste lipitura, apoi inca un rand de vata si banda izolatoare. Aici am gasit la 150 euro plus tva sonda. Nu avea rost sa o schimb pentru atat. De banii aia mai bine o demontez de 10 ori pana gasesc o solutie. De cand am pusnsonda in varianta cu vata am facut vreo 200km si nu a aparut nicio problema. Am sa atasez si poze.

        Comment


        • [ATTACH]469454[/ATTACH]

          [ATTACH]469455[/ATTACH]

          [ATTACH]469456[/ATTACH]

          [ATTACH]469457[/ATTACH]

          [ATTACH]469458[/ATTACH]

          Comment


          • Nu ai alta solutie!Trebuie sa inlocuiesti sonda,pe care o poti achizitiona la 150 lei.

            Comment


            • Nu cred ca este sonda defecta...Am schimbat sondele intre ele si tot primesc eroare pentru sonda aval...Banuiesc ca sunt cablurile de la sonda aval pana la ECU. Pun mai jos erorile primite la sonda aval.
              Attached Files

              Comment


              • Nu mereu schimbatul e rezolvarea. Si eu trebuia sa schimb sonda? Si dupa inca un an jumate, ca atat are masina sa patesc la fel? Cea din aval e amplasata foarte prost, risti la fiecare trecere prin iarba sa o agheti.

                Comment


                • Si eu am patit la fel am un logan 1.4 mpi din 2005 dar la mine se tureaza la 3500 de ture degeaba sau se opreste si porneste f greu i-am schimbat motorasul pas cu pas i-am curatat senzorul de pe volanta azi mi-a zis cineva care a patit la fel caeste de la sonda lambda cea de pe galerie am scos-o si este foarte murdara o sa o curat si sa vad daca se stinge martorul.

                  Comment


                  • Nu cred sa se accelereze din cauza sondei

                    Comment


                    • buna ziua,
                      am logan, 1,4 mpi, benzina , 2005, 68000 km, a facut pentru prima data asa ceva:
                      am alimentat 15 l benzina de la omv, dupa cca. 10 km. prin oras, la semafor, simt ca vibreaza schimbatorul de viteze un pic mai mult decat ca de obicei, nu sesizez trepidatii la motor, dar clipeste martorul cheek engine. totul a durat max. 10 secunde dupa care revine la normal. mai fac 2 km pana acasa (merg mai turat cu treapta 2 cam la 3000 rotatii). merge in continuare normal, rotund, fara trepidatii.
                      ce sa fi fost, trebuie sa ma ingrijorez? o fi fost de la benzina? am facut bine ca am mers un pic turat? merita sa incerc un aditiv de benzina de curatat injectoare?
                      ori ce sfat e binevenit mai ales ca ma asteapta in viitorul apropiat un drum e 2000 km.
                      va multumesc, cu stima.

                      Comment


                      • benzina aditivata cu...apa. se mai intampla, chiar si la omv.
                        scapa de benzina asta cat de repede poti si baga alta, eventual de co98-100, full tank, de la un peco care nu face invarteli.
                        cu altceva io zic ca n-are rost sa te complici.

                        Comment


                        • Cum se masoara fisele cu multimetru?

                          Comment


                          • Vezi aici si aici
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Ok. Maine verific. Ms mult

                              Comment


                              • La un multimetru ca asta(in poza e pe 200Vdc)

                                faci asa
                                Masurarea rezistentelor
                                1. Introduceti sonda de culoare neagra în borna COM si pe cea de culoare rosie în borna de intrare (V/mA). Polaritatea sondei de culoare rosie este "+".
                                2. Rotiti butonul selector pentru a selecta scala de masurare în ohmi.
                                3. Puneti vârfurile sondelor pe circuitul de masurat(in cazul de fata capetele fisei) si cititi valoarea pe display.
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google