Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din cate am citit eu acel martor se aprinde cand ai probleme la catalizator sau daca ai mers destul de mult cu ea tare(cateva minute bune macar), daca ai fortat-o tare, benzina proasta nu cred ca e cazul.
    In orice caz vezi ca ai detalii in cartea tehnica a masinii

    Comment


    • #17
      Martorul"antipoluare" de fapt s enumeste checkengine.
      se aprinde cand un parametru sou o componenta monitorizata de ecu nu functioneaza in parametri sau nu functioneaza deloc.
      mie mi s-a aprins cand nu aveam scanteie la o bujie, cand mi se infundase un injector, cand am avut apa in benzina<multumesc rompetrol si lukoil pe aceasta cale>, cand ma scos cu mana mea sonda de oxigen aval.
      la tine se poate aprinde din x motive, daca ne spuneai si cum face masina, cum s emanifesta, mai restrangeam aria de presupuneri.
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #18
        Benzina proasta,sonda defecta,catalizator defect.Meri in service sa puna diagnoza pe masina si iti zic ei mai multe...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Si eu am patit de 2 ori acelasi lucru. Prima data in iarna asta (mentionez ca masina e din oct. 2007). "Martorul" respectiv a inceput sa clipeasca imediat dupa ce am pornit, dimineata. Am oprit motorul si l-am repornit si n-a mai clipit. I-am sunat pe cei de la Dacia si au zis ca daca ramane aprins sa merg cu ea in service. N-am mai avut probleme cateva luni cu ea pana saptamana trecuta cand s-a aprins din nou (clipit continuu si motorul mergea neuniform intre 1500-1700 rot/min). Am oprit motorul, am repornit si n-a mai clipit. De fiecare data cand s-a aprins a fost dupa multe ore de stationare. Cand am fost la revizie (lunea trecuta) si i-am intrebat de problema asta au spus ca principala cauza e benzina proasta.... Ce benzina sa-i dau? Kerosen? Din ianuarie bag numai Petrom 99+ ... Sincer, ma indoiesc de profesionalismul celor de la service, in special de al celor care-ti raspund la telefon.
          Deci pentru mine aprinderea martorului respectiv ramane in continuare o enigma.

          Comment


          • #20
            Incearca benzina de 95 sau de 98 fara apa si mizerii

            Daca gasesti pe undeva spune-ne si noua ca sigur golim benzinaria aia cat ai zice Logan

            Comment


            • #21
              Mai greu sa-ti dai seama ce contine benzina respectiva pana nu face motorul figuri!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                Originally posted by kelemen View Post
                Incearca benzina de 95 sau de 98 fara apa si mizerii
                mai e si altfel de benzina?In afar de alea de 100
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  @c0de: Schimba service-ul sau pune-i tot pe cei la care ai fost sa faca un test computerizat, sa vada cauza, nu sa-si dea cu parerea.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc @Andrei pt schema, nu am cartea de la Logan
                    Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      mai e si altfel de benzina?In afar de alea de 100
                      Sunt ferm convins ca exista, vezi la mine in rezervor

                      Comment


                      • #26
                        La mine problema cu martoru respectiv e de ceva timp . Cand iam schimbat ambreajul am rupt o conducta care merge de la rezervor pana la injectoare , am inlocuit-o cu una noua si de atunci a inceput sa traga tot mai prost si cumva intrerupt . O folosesc foarte rar si nu mi-am dat interesu ,acum in schimb am nevoie de ea si vreau sa o fac .
                        Credeti ca puteti sa imi dati vreo ideea , parerea mea e ca sunt infundate injectoarele , stiti prin bucuresti o firma care sa se ocupe cu curatarea acestor. Masina e din 2005 este 1,4 benzina si are 85000 km .

                        Comment


                        • #27
                          Am avut si eu problema cu martoru aprins...Am fost la service...O pune pe tester i-a dat eroare la sonda lamda parca nu mai stiu a sters eroare din calculator si a zis omu sa bag benzina cu cifra octanica mai mare...Ca poate a fost apa sau ca am turat ff tare masina(asta cu turatu mi se pare aiurea ca ma uitam ciudat la el..pai daca poate pana la 5000-6000 de ce sa nu ii dau)...Au trecut cam 4 luni nu a mai aparut eroare si benzina bag tot aceeasi petrom 95 si sta la fel de turata..
                          low....&.....slow

                          Comment


                          • #28
                            @snake4: Sigur nu ai rupt conducta care se duce in canistra de carbon?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Deci sigur am rupt conducta de la bara de benzina de la injectoare , mai exact chiar capatu care intra in bara aia care e deasupra a injectoare , ca am luat-o nou de a renaut si aa mi-a zis ca aia e am schimbat-o si nu a mai curs benzia pe langa. Oricum e programata in service ptr tester .

                              Comment


                              • #30
                                Azi-dimineata m-i sa aprins si mie martorul in bord. Era foarte frig,masina afara inghetata, de pornit a pornit usor,dar s-a aprins si martorul vreo 10 secunde,apoi s-a stins. Dupa ce am plecat cu ea a mers normal. Sper sa nu fie probleme.
                                niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google