Martor Baterie Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Baterie Aprins

    am schimbat bateria ,am schimbat fulia de la alternator,de cand sa aprins nu mai merge nici servodirectia. exista posibilitatea sa nu corespunda amperajul iar servo sa se strice ? sunt la a3a pompa de servo schimbata .am un 1.5dci ,2007/12,252100km-regim taxi.

  • #2
    pai sunt sanse sa fi pus bornele invers, si daia se aprinde becu..alternatoru incarca?daca nu incarca e ars, iti mai trebuie o siguranta da-ia mare de 60a
    Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femeiā€¦.ci in a ramane fidel unei singure femei

    Comment


    • #3
      La un electrician bun ai fost ?
      sigpic #

      Comment


      • #4
        Becul rosu de baterie din bord semnalizeaza nefunctionarea alternatorului.Cu motorul pornit masoara cu un voltmetru tensiunea la bornele bateriei, trebuie sa fie 14.2-14.5volti

        Comment


        • #5
          cu consumatori sau fara consumatori sa aiba 14,5 v?
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #6
            de regula, ar trebui sa semnalizeze, printre altele, curea alternator lipsa (din diferite motive)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Inspector View Post
              pai sunt sanse sa fi pus bornele invers, si daia se aprinde becu..alternatoru incarca?daca nu incarca e ars, iti mai trebuie o siguranta da-ia mare de 60a
              slabe sanse sa fi pus bateria invers, am patit.o eu si am patit altfel:
              curent deloc (nu se aprindea nici bordul cand puneam contactul, de martori nici nu mai zic)
              dupa ce mi.am dat seama care e problema, am pus bateria cum trebuie am sesizat ca arsesem siguranta pompei de benzina
              sigpic

              Comment


              • #8
                la mine cand s-a aprins becul la baterie nu a mai functionat normal alternatorul,nu mai facea incarcare buna,am pus si baterie noua si tot nimic,tot asa a ramas becul

                eu zic ca e alternatorul

                Comment


                • #9
                  Teoretic tensiunea de 14.2-14.5 v trebuie sa se mentina indiferent de cati consumatori ai

                  Daca ai 5 stele ar trebui sa stii aceasta chestie minora
                  Last edited by gopo1968; 9 August 2011, 15:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gopo1968 View Post
                    teoretic tensiunea de 14.2-14.5 v trebuie sa se mentina indiferent de cati consumatori ai

                    daca ai 5 stele ar trebui sa stii aceasta chestie minora
                    arata-mi tu un logan cu toti consumatorii porniti care scoate 14.2 din aletrnator.
                    Cel putin modelele pana in 2006 - 2007 mai mult de 13,8 cu faruri si aeroterma si casetofon pornit nu scoate.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      Garantez eu ca se poate,la mine cu toate minunile pentru taxi,casetofon arata cand a fost verificat ultima data peste 14.In timp ce merge motorul alternatorul incarca bine si la relanti, chiar daca ai toti consumatorii porniti.

                      Comment


                      • #12
                        Daca ai fi mai putin nervos ai fi citit si partea cu TEORETIC.In realiutate nu trebuie sa scada sub 13.8v.Asa scrie la cartea bateriei.Oricum al meu cu toti consumatorii nu scade sub 14.10 v

                        Comment


                        • #13
                          Tocmai ca am citit acel teoretic...
                          Teoria e ca teoria, da pe noi romanii, practica ne omoara.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #14
                            Alternatorul de pe orice auto este calculat in asa fel incat sa poata suplini o cadere a bateriei oricati consumatori ai avea.Tensiunea aia de 14.2v se realizeaza numai daca releul regulator citeste corect informatia de tensiune din instalatie[de la bornele bateriei]. Tensiunea mai este "influentata"si de starea de incarcare a bateriei.

                            Comment


                            • #15
                              nu ti incarca alternatorul .si sesizeaza prin firele de la regulator informatia si nu da la servo curent,.posibil ceva la alternator defect..regulator,carbuni sau rotor..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google