am schimbat bateria ,am schimbat fulia de la alternator,de cand sa aprins nu mai merge nici servodirectia. exista posibilitatea sa nu corespunda amperajul iar servo sa se strice ? sunt la a3a pompa de servo schimbata .am un 1.5dci ,2007/12,252100km-regim taxi.
Martor Baterie Aprins
Collapse
X
-
-
Originally posted by Inspector View Postpai sunt sanse sa fi pus bornele invers, si daia se aprinde becu..alternatoru incarca?daca nu incarca e ars, iti mai trebuie o siguranta da-ia mare de 60a
curent deloc (nu se aprindea nici bordul cand puneam contactul, de martori nici nu mai zic)
dupa ce mi.am dat seama care e problema, am pus bateria cum trebuie am sesizat ca arsesem siguranta pompei de benzinasigpic
Comment
-
Originally posted by gopo1968 View Postteoretic tensiunea de 14.2-14.5 v trebuie sa se mentina indiferent de cati consumatori ai
daca ai 5 stele ar trebui sa stii aceasta chestie minora
Cel putin modelele pana in 2006 - 2007 mai mult de 13,8 cu faruri si aeroterma si casetofon pornit nu scoate.
Comment
-
Tocmai ca am citit acel teoretic...
Teoria e ca teoria, da pe noi romanii, practica ne omoara.
Comment
-
Alternatorul de pe orice auto este calculat in asa fel incat sa poata suplini o cadere a bateriei oricati consumatori ai avea.Tensiunea aia de 14.2v se realizeaza numai daca releul regulator citeste corect informatia de tensiune din instalatie[de la bornele bateriei]. Tensiunea mai este "influentata"si de starea de incarcare a bateriei.
Comment
Comment