-Martor Bujii Aprins logan 1.5 dci 85CP Martor Bujii Aprins - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Martor Bujii Aprins

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 9th November 2014   #1
Pety Pety
Incepator
 
Data inscrierii: 25-12-2012
Locatie: Breznita-Motru
Motorizare : DCI - Diesel
Varsta: 22
Posturi: 13
Membru :
[Incepator]
Implicit Martor Bujii Aprins

Buna seara ! Revin si eu cu o problema.
Detin un Logan MCV 1.5 DCi 85CP 2009 ;
Acum aproximativ 1 saptamana , mi sa aprins martorul bujii in timpul mersului , sa stins , iarasi aprins de cateva ori , si de atunci a ramas stins ( Atunci motorul a functionat normal ) ;
Astazi , in urma unui drum de 600km , sa aprins , iar motorul nu mai functioneaza cum mergea de obicei ( are alt sunet , dar undeva intre 1500 rpm - 2000 rpm se simte o mica intrerupere ) . Posibil sa fii fost motorina proasta ? Am alimentat de la PETROM .
Probleme la injectie nu sunt , masina are 235.000 , dar la 160.000 au fost schimbate atat injectoarele , cat si curatat pompa de injectie ( daca era probleme cu ele , aparea pornirea grea , si mi se aprindea martorul de la temperatura , am trecut prin asta , iar masina nu are nici un fel de simptom fata de cum avea inainte ) .
Ceva pareri ? Sunt intr-o zona unde ajung cam greu la un service etc ;
Din ce am citit , la acesti km , ar fii normal sa fiu nevoit sa curat EGR-ul ?
Am dat cu spray in mufele de la injectoare , pompa de injectie , mufa filtru de motorina , dar nimic ;
Cateva pareri din partea dvs ar fii de ajutor , poate reusesc sa rezolv problema pana sa ajung la un tester .
Va multumesc .
Pety Pety e offline   Reply With Quote
Vechi 9th November 2014   #2
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

"Probleme la injectie nu sunt , masina are 235.000 , dar la 160.000 au fost schimbate atat injectoarele , cat si curatat pompa de injectie ( daca era probleme cu ele , aparea pornirea grea ". Verifica injectoarele si vei vedea cauza
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 9th November 2014   #3
siv
Initiat
 
Data inscrierii: 01-01-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Implicit

Injector blocat .... am avut acelasi simptom in mers se aprinde becul de bujii sta aprins pana cand o accelerezi de cateva ori si se simte mersul neregulat la motor , am pus ddt2000 pe masina si mi-a aratat urmatoarele erori :

1. circuitcapteur accéléromčtre

2. Mauvaise combution cylindre 1

Cateodata , nu mereu , la relanti se ridica turatia singura la 1000 rpm si aveam martorul bujii aprins

Rezolvarea mea a fost inlocuirea injectorului (initial am vrut sa schimb doar partea electronica dar s-a desfacut foarte greu si s-au indoit pinii de la supapa de retur asa l-am schimbat cu totul )

Ce am observat cand am desfacut injectorul cu pricina ... a fost foarte multa calamina pe pulverizator era negru in cap fix unde sunt gaurile de pulverizare (probabil infundate si ele)

Fugi la service sa iti puna testerul pe masina sa vezi ce injector este defect
siv e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2014   #4
valentin2005
Fidel ;)
 
valentin2005's Avatar
 
Data inscrierii: 23-04-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 162
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

@Pety Pety daca spui ca ai alimentat de la petrom probabil ai nimerit cu ceva apa ,purjeaza filtru de motorina ,probabil ai apa in filtru si dupa vezi ce mai faci adica, desfacut injectoare si alte chesti mai costisitoare .
valentin2005 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2014   #5
Pety Pety
Incepator
 
Data inscrierii: 25-12-2012
Locatie: Breznita-Motru
Motorizare : DCI - Diesel
Varsta: 22
Posturi: 13
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut ! Din cunostiintele mele , la logan exista alt martor pentru apa din filtru de motorina , de aceea exclud aceasta varianta . Momentan am facut rost de mufa ca sa pot sa imi fac leptopul tester , dar nu gasesc un soft pentru asa ceva ..
Pety Pety e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #6
siv
Initiat
 
Data inscrierii: 01-01-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Implicit

zi ce interfata de diagnoza ai.... daca e ddt2000 iti trimit pe pm un link cu softul necesar , dar mare atentie cum lucrezi cu el pentru ca este in franceza si poti sa strici multe ...
siv e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #7
valentin2005
Fidel ;)
 
valentin2005's Avatar
 
Data inscrierii: 23-04-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 162
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Pety Pety Vezi Post
Salut ! Din cunostiintele mele , la logan exista alt martor pentru apa din filtru de motorina , de aceea exclud aceasta varianta . Momentan am facut rost de mufa ca sa pot sa imi fac leptopul tester , dar nu gasesc un soft pentru asa ceva ..
@Pety Pety fi dragut si spune aici pe forum unde se afla acel martor ,ca m-ai facut curios ,ai spus ca ai cunostinte in ale loganului poate vrei sa ne spui acest secret din cunostintele tale .
valentin2005 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #8
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 47
Posturi: 4,512
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@valentin2005: Este martorul din stânga jos (martor prezenţă apă în filtrul de motorină) din ceasul vitezometrului.
Attached Images
File Type: jpg Fotografie0985.jpg (60.4 KB, 234 views)
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #9
valentin2005
Fidel ;)
 
valentin2005's Avatar
 
Data inscrierii: 23-04-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 162
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Ampt Vezi Post
@valentin2005: Este martorul din stânga jos (martor prezenţă apă în filtrul de motorină) din ceasul vitezometrului.
da ,nu stiam ca s-au schimbat unele lucruri la noile modele ,eu am 1,5 dci ,2007 ,68 cp la acest model nu exista acest indicator .
valentin2005 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #10
Pety Pety
Incepator
 
Data inscrierii: 25-12-2012
Locatie: Breznita-Motru
Motorizare : DCI - Diesel
Varsta: 22
Posturi: 13
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut . Revin cu , cateva poze . Am ajuns la un tester la cineva , am pus masina , si mi-au aparut urmatoarele erori ( vezi foto ) . A incercat sa mi le stearga , dar nu sa putut .. ce sa ma apuc sa verific mai intai ? Va multumesc .


P.S : Multumesc siv pentru softul dat , dar ma am lasat pagubas ... Pana la urma am afland ca mufa care o detin ( mufa VAG ) , nu e compatibila decat cu masinile celor din grupul lor : skoda , vw , audi , seat etc ;
Pety Pety e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #11
siv
Initiat
 
Data inscrierii: 01-01-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Implicit

daca mufa ta e vag kkl (albastra) ar trebui sa mearga , dar daca ai vag com / VCDS nici o sansa e total diferita .... in fine vad ca ai pus CLIP-ul pe masina ceea ce e foarte bine ... dupa erorile pe care ti le-a dat acum ar trebui sa le iei pe rand si sa consulti manualul din atasament ,ai sa vezi ca in manual iti spune ce ar trebui verificat / inlocuit (daca este cazul si nu se poate verifica) si asa ajungi la o concluzie .

Din cate vad ai foarte multe erori tind sa cred ca nu ai probleme la toate 4 injectoarele ar fi si culmea .... si am mai observat ca ai apa in motorina ... incearca sa scoti toata motorina din rezervor / purjeaza filtrul bine de tot si pune motorina buna , apoi mergi cu ea asa si vezi daca iti mai face probleme

Asta ar fi o proba destul de simpla care o poti face chiar si acasa , urmatoarea chestie pe care ar trebui sa o faci e sa pui testerul iar pe ea si sa vezi daca merg sterse erorile (din cate ai spus tu acum nu se sterg dar cred ca te-ai exprimat gresit ele se sterg si apar la loc dupa ce pornesti masina nu ?) nu de alta dar pana acum nu am vazut eroare care sa nu se stearga ...



L.E. nu a mers sa atasez pdf-ul aici il urc pe mega :

https://mega.co.nz/#!8MADjToT!bi3bTg...aV3M0_KZ5BD-qQ

Last edited by siv; 11th November 2014 at 15:42.
siv e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #12
ady24
Loganist de 5 stele
 
ady24's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MPI
Varsta: 32
Posturi: 683
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Catre @Pety Pety, se pare ca ai probleme cu injectorul de la cilindrul 1. Mergi si fa un test de retur la injectoare . Cat priveste celelalte erori, ai una sau mai multe bujii care sunt arse, sau aici mai ai si varianta ca releul de bujii sa nu mearga cum trebuie. In rest celelalte erori nu oar a fi grave. Incearca sa mergi la cineva care are DDT, s-ar putea sa iti stearga toate erorile. Daca nu ai succes atunci sunt probleme pri cu calculatorul de injectie, ceva probleme interne sau pur si simplu defecte fizice aparute la mufele respective.

Last edited by ady24; 11th November 2014 at 23:09. Motiv: Automerged Doublepost
ady24 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2014   #13
sorin1983
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v 1.4
Posturi: 996
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

eu zic sa verifice intai cablajele...
sorin1983 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2014   #14
lenush64
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 14-10-2014
Locatie: bacau
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 430
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit bujii arse

Citat:
Original a fost postat de siv Vezi Post
din cate ai spus tu acum nu se sterg dar cred ca te-ai exprimat gresit ele se sterg si apar la loc dupa ce pornesti masina nu ?) nu de alta dar pana acum nu am vazut eroare care sa nu se stearga.
De regula,erorile pasive,se sterg...,dar erorile active,nu se sterg. Ex: regizati o eroare activa,prin scoaterea cuplei la orice senzor si incercati sa stergeti eroarea...!Asa va veti convinge. Sunt si situatii cind nu se poate sterge nici o eroare,in acest caz fiind vorba de lipsa de compatibilitate totala intre programe(calculator motor si cel de diagnoza).

Last edited by lenush64; 12th November 2014 at 18:56. Motiv: c
lenush64 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th November 2014   #15
Pety Pety
Incepator
 
Data inscrierii: 25-12-2012
Locatie: Breznita-Motru
Motorizare : DCI - Diesel
Varsta: 22
Posturi: 13
Membru :
[Incepator]
Implicit

Nu am mai reusit nimic momentan . Cred ca o sa fac o vizita la o reprezenta Dacia saptamana asta , daca nu saptamana viitoare garantat ;
Deja apare o schimbare la mersul masini ( pornire putin mai grea , adica are moment gen dimineata prima pornire usoara , dupa 3-4 ore putin mai grea + putin fum , pana la prima accelarare ) . Maine purjez filtru de motorina pentru orice eventualitate , sau chiar si schimb .

Sa rezolvat problema . Am purjat filtru de motorina ( trebuie schimbat neaparat ) , am dat injectoarele jos , au fost destfacute in baie ( mediu mai curat ) , spalat fiecare injector + componentele din interior + montate pe masina inapoi ; apoi mers la cel care nu a reusit sa imi stearga erorile cu testerul , si am reusit sa le sterg ( Problema principala era de la injectorul 1 ) .
Acum a ramas eroare de la apa in filtru de motorina , o sa schimb filtru , si incerc sa ma feresc de Petrom ;
Momentat masina functioneaza perfect, am facut si testul pentru injectoare si sunt ca unele noi , fara nici un fel de problema )
P.S: Si la 160.000 km , injectoarele le am facut tot acasa ( cumparat kitul de reparatie pe original si montat in garaj cu tata , numai pompa de injectie a fost dusa la service ptr curatare ) ;
Astfalt uscat , drumuri bune fara incidente .. Multumesc tuturor pentru ajutor .

Last edited by Pety Pety; 13th November 2014 at 19:56. Motiv: Automerged Doublepost
Pety Pety e offline   Reply With Quote
Vechi 14th November 2014   #16
crysty1967
Incepator
 
Data inscrierii: 17-02-2008
Locatie: mizil
Motorizare : diesel
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit Rugaminte

Citat:
Original a fost postat de siv Vezi Post
zi ce interfata de diagnoza ai.... daca e ddt2000 iti trimit pe pm un link cu softul necesar , dar mare atentie cum lucrezi cu el pentru ca este in franceza si poti sa strici multe ...
te rog frumos trimite-mi si mie link-ul cu softul pentru ddt2000,am cumparat interfata dar nu am softul,multumesc anticipat
crysty1967 e offline   Reply With Quote
Vechi 15th November 2014   #17
valentin2005
Fidel ;)
 
valentin2005's Avatar
 
Data inscrierii: 23-04-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dci
Posturi: 162
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Ampt Vezi Post
@valentin2005: Este martorul din stânga jos (martor prezenţă apă în filtrul de motorină) din ceasul vitezometrului.
Pana la urma a fost apa in filtru cum am spus ,totusi ramane necunoscuta cu noul bord logan 2 ,acel indicator indicat de tine mai mult ca sigur indica cu totul altceva cel putin asa reiese din ce i sa intamplat lui @Pety Pety !
valentin2005 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th November 2014   #18
Pety Pety
Incepator
 
Data inscrierii: 25-12-2012
Locatie: Breznita-Motru
Motorizare : DCI - Diesel
Varsta: 22
Posturi: 13
Membru :
[Incepator]
Implicit

Revin din nou . Problema a reaparut . Separe ca este un contact imperfect / fire ;
Dupa cca. 100km , se aprinde iarasi , iar masina nu functioneaza in parametri ei .
Dupa stergerea erori isi revine .. Nu are nici o legatura filtru de motorina cu acel indicator .
@Ampt are dreptate in privinta becului .
Am incercat sa le verific , sa caut , dar nimic exact .. O sa revin cu detalii .
Pety Pety e offline   Reply With Quote
Vechi 16th November 2014   #19
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 47
Posturi: 4,512
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Pety Pety Vezi Post
Nu are nici o legatura filtru de motorina cu acel indicator.
Adică martorul de bujii, ca să fie mai clar pentru cei care citesc post-ul tău.
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 16th November 2014   #20
Pety Pety
Incepator
 
Data inscrierii: 25-12-2012
Locatie: Breznita-Motru
Motorizare : DCI - Diesel
Varsta: 22
Posturi: 13
Membru :
[Incepator]
Implicit

O mica intrebare .
Poate iesi codul' de la un injector fara nici un fel de motiv ? Pur si simplu sa nu il mai recunoasca masina , si de asta sa se manifeste asa ? Repet .. dupa ce sterg eroare , merg aprox. 100km si apare din nou .. Am facut asta deja de 2-3 ori ..
Pety Pety e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
aprins, bujii, martor

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 05:01.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google