Salutare tuturor.
Am zis ca va anunt daca rezolv ceva cu problema la masina , asa ca ma tin de promisiune.
Am revenit cu problema mea ,sa aprins becul minune din nou, dar de aceasta data am parcurs 560km de la ultima interventie.
Defecte
ciclu programare injectoare nerealizat)
si (circuit comanda injector cilindru 1)!!!.
Ma asteptam sa apara problema tot pe cilindru 4 cum eram obisnuit.
)
Daca aparea tot pe cilindru 4 problema ii faceam o resoftare ECU, dar asa ma pus pe ghinduri.
Cred si sper ca am rezolvat problema 99 %, am descoperit ca masina fiind euro4 eu am injectoare de euro3.
Cu exceptia celui nou care este euro4 , deci am 3 injectoare E3 si unu E4, se pare ca vechiul proprietar a schimbat injectoarele.
Se pare ca din acest motiv i-mi apar anomaliile astea.
Acu sa va spun cum am verificat daca injectoarele sunt euro3 sau euro4, fara sa le demontez ca sa verific cite orificii de pulverizare are.
Am scris codurile de injectoare pe o foaie si am incercat sa le programez pe un logan din 2005 E3
.
Cel nou nu mi la acceptat fiind E4 ,iar pe celelalte le-a acceptat pe toate fiind E3.
Pentru cei care nu stiu, injectoarele E3 (inclusiv codurile) sunt acceptate pe motorizarile E4 iar E4 pe E3 nu accepta codurile. Montativa injectoare corespunzatoare sa nu patiti ca mine, parerea mea.
Am cumparat 3 injectoare E4 defecte (scapa pe retur) de la un service si am pus supapele de retur din injectoarele E3 ale mele in alea E4.
Acu fiind toate E4 sper sa nu mai apara problemele astea ca deja m-am saturat.
Scuze ca v-am plictisit si va urez un AN NOU FERICIT!!! tuturor, sa ne auzim cu bine.
Am zis ca va anunt daca rezolv ceva cu problema la masina , asa ca ma tin de promisiune.
Am revenit cu problema mea ,sa aprins becul minune din nou, dar de aceasta data am parcurs 560km de la ultima interventie.
Defecte

si (circuit comanda injector cilindru 1)!!!.
Ma asteptam sa apara problema tot pe cilindru 4 cum eram obisnuit.

Daca aparea tot pe cilindru 4 problema ii faceam o resoftare ECU, dar asa ma pus pe ghinduri.
Cred si sper ca am rezolvat problema 99 %, am descoperit ca masina fiind euro4 eu am injectoare de euro3.
Cu exceptia celui nou care este euro4 , deci am 3 injectoare E3 si unu E4, se pare ca vechiul proprietar a schimbat injectoarele.
Se pare ca din acest motiv i-mi apar anomaliile astea.
Acu sa va spun cum am verificat daca injectoarele sunt euro3 sau euro4, fara sa le demontez ca sa verific cite orificii de pulverizare are.
Am scris codurile de injectoare pe o foaie si am incercat sa le programez pe un logan din 2005 E3
.
Cel nou nu mi la acceptat fiind E4 ,iar pe celelalte le-a acceptat pe toate fiind E3.
Pentru cei care nu stiu, injectoarele E3 (inclusiv codurile) sunt acceptate pe motorizarile E4 iar E4 pe E3 nu accepta codurile. Montativa injectoare corespunzatoare sa nu patiti ca mine, parerea mea.
Am cumparat 3 injectoare E4 defecte (scapa pe retur) de la un service si am pus supapele de retur din injectoarele E3 ale mele in alea E4.
Acu fiind toate E4 sper sa nu mai apara problemele astea ca deja m-am saturat.
Scuze ca v-am plictisit si va urez un AN NOU FERICIT!!! tuturor, sa ne auzim cu bine.
Comment