Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare tuturor.

    Am zis ca va anunt daca rezolv ceva cu problema la masina , asa ca ma tin de promisiune.

    Am revenit cu problema mea ,sa aprins becul minune din nou, dar de aceasta data am parcurs 560km de la ultima interventie.

    Defecte ciclu programare injectoare nerealizat)
    si (circuit comanda injector cilindru 1)!!!.

    Ma asteptam sa apara problema tot pe cilindru 4 cum eram obisnuit.)

    Daca aparea tot pe cilindru 4 problema ii faceam o resoftare ECU, dar asa ma pus pe ghinduri.

    Cred si sper ca am rezolvat problema 99 %, am descoperit ca masina fiind euro4 eu am injectoare de euro3.

    Cu exceptia celui nou care este euro4 , deci am 3 injectoare E3 si unu E4, se pare ca vechiul proprietar a schimbat injectoarele.

    Se pare ca din acest motiv i-mi apar anomaliile astea.

    Acu sa va spun cum am verificat daca injectoarele sunt euro3 sau euro4, fara sa le demontez ca sa verific cite orificii de pulverizare are.

    Am scris codurile de injectoare pe o foaie si am incercat sa le programez pe un logan din 2005 E3
    .
    Cel nou nu mi la acceptat fiind E4 ,iar pe celelalte le-a acceptat pe toate fiind E3.

    Pentru cei care nu stiu, injectoarele E3 (inclusiv codurile) sunt acceptate pe motorizarile E4 iar E4 pe E3 nu accepta codurile. Montativa injectoare corespunzatoare sa nu patiti ca mine, parerea mea.

    Am cumparat 3 injectoare E4 defecte (scapa pe retur) de la un service si am pus supapele de retur din injectoarele E3 ale mele in alea E4.

    Acu fiind toate E4 sper sa nu mai apara problemele astea ca deja m-am saturat.

    Scuze ca v-am plictisit si va urez un AN NOU FERICIT!!! tuturor, sa ne auzim cu bine.

    Comment


    • a explicat un baiat care reconditioneaza injectoare pe aici pe forum si a zis exact acelasi lucru ,daca ii dadeai un mesaj te lamurea
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Reconditionat injectoare inseamna schimbat supape retur?

        Comment


        • cred ca da , dar nu are legatura cu ce ziceam eu . Eu m-am referit la faptul ca s-a intalnit cu problema asta (incurcatul injectoarelor e3/e4 si te-ar fi lamurit din start daca il intrebai ce si cum .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Mersi oricum, acu m-am lamurit singur de nevoie, asta e omu cit traieste invata si tot prost moare). pa pa.

            Comment


            • sal. o problema .azinoapte in timpul mersului sa aprins martorul de la bujii, si ce daca am spus schimb bujiile. ma duc acasa si dimineata dai sa p pornesti, a3a keie ????? MILITIAAAA !!!! a pornit dar....a scos un fum alb des plus ca se auzea motorul parca erea tilicar,tv,tractor,sincer m-am speriat si am oprito. o pornesc din nou a2a keie!!! martor bujii aprins acelas zgomot la motor, parca nu lucreaza rotund ???. fumul dispare daca o accelerezi peste 1500-1700r.iar in acest interval,1500-1700 tremura ,parca nu se tureaza. ??????????

              Comment


              • Fumul alb deobicei e de la turbina ori consuma motorul ulei.Ti'as recomanda neaparat o diagnoza, poate sa fie orice.

                Comment


                • Asa am patit si eu,problema a fost un injector cu defect pe partea electrica depistat cu testeru.se poate sterge eruoarea insa dupa un timp poate reaparea iarasi problema si va trebui schimbat injectorul.

                  Comment


                  • sal

                    sal am si eu o problema in legatura cu martor aprins buji la mine se aprinde doar cand ma dau la ea peste 110 km ... practic nu sta mult mai ales daca ii fac cateva sprituri aveti ideie ce poate fi? poate a mai patit careva asa ..
                    Last edited by buji_mada; 18 January 2012, 22:16. Reason: a

                    Comment


                    • Am avut si eu o problema asemanatoare.
                      In timpul mersului s-a aprins martorul de bujii si motorul nu mai tragea ca inainte si parca megea in trei pistoane.
                      A fost un contact imperfect la mufa electrica de la injectorul 1 (cel de langa ambreiaj).
                      REZOLVARE:
                      -au scos mufa, au indoit pinii cu un ac (pentru presiune de contact)
                      -a curatat locasul din injector cu aer comprimat (unde sunt lamelele de contact)
                      -s-a dat cu spray de contact
                      -tronsonul electric ce iese din calculator si merge spre injectoare s-a legat cu "soricei" de plastic ca sa nu frece de partile metalice
                      -martorul de bujii s-a stins de la sine (desi era CLIPUL de diagnoza montat la masina)
                      -operatiunea sa facut la toate injectoarele

                      P.S.
                      La diagnoza testerul a dat urmatoarele defecte:
                      1.Circuit comanda injector cilindru 1
                      2.Apa in motorina (desi asta ultimul e vrajeala ....)

                      Comment


                      • Mada martorul de la bujii indeplineste mai multe functii din cate stiu eu,poate trebuie,curatat EGR-ul daca zici ca se aprinde la turatii,dar nu sunt sigur.

                        Comment


                        • Un test motor rezolva misterul.

                          Comment


                          • salut

                            Salut 1.5 dci 65 cp 2006 , martorul bujii aprins doar cu motorul rece , 20 de secunde si se stinge , am deja o bujie pe care o stiu arsa , sa fie de la ea? repet , doar cu motorul rece se aprinde pret de 20 de secunde iar apoi dispare

                            Comment


                            • Pune testerul si o sa aflii repede!
                              E f posibil sa fie chiar bujia!
                              Last edited by 77sky; 6 April 2012, 07:15.
                              sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                              :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                              Comment


                              • Originally posted by profira View Post
                                Salut 1.5 dci 65 cp 2006 , martorul bujii aprins doar cu motorul rece , 20 de secunde si se stinge , am deja o bujie pe care o stiu arsa , sa fie de la ea? repet , doar cu motorul rece se aprinde pret de 20 de secunde iar apoi dispare
                                Da poate sa fie si de la bujia aceea arsa, insa cel mai sigur mergi la o diagnoza si cu ocazia asta depistezi si ce probleme mai ai.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google