Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a dovedit a nu fi bujia , testerul clip mi-a zis "Rateu combustie injector cilindrul 4" deci , dupa cum spune si numele era o problema din injector , probabil ca nu deschidea cum trebuie atunci cand temperatura era scazuta in motor , mentionez ca au fost reparate injectoarele de curand , bagat iara coduri pentru a functiona corect , schimbat regulator de presiune . Am crezut la un moment dat ca sunt paranoia eu ( se auzea ca o vibratie metalica) , dar s-a dovedit ca am auz de mecanic Nu inteleg cum un injector poate functiona incorect la temperatura scazuta si pe masura ce lucreaza si se incalzeste sa-si revina partial (pentru ca , eu cred, atunci cand vibra semnala o incorectitudine in functionare) are cineva vreo lamurire referitor la aspectul asta? cineva patit ? sau vreun mecanic ( cu toate ca incep sa cred ca majoritatea sunt niste hoti)? Mentionez de asemenea ca pornirea incepuse sa se faca din ce in ce mai greu

    Comment


    • Salutare!
      Bine ai venit in clubul celor care au probleme cu injectoarele!
      Am reconditonat 11 injectoare in 55000 km.
      Prima data am avut probleme la 104.000 km.
      Am incercat varianta schimbarii duzelor in atelier specializat, dar fara generare de coduri!
      Pana la urma am cedat nervos si am pus 4 buc noi!
      Nu mai am probleme cu nimic!
      Masina merge perfect, trage super bine si sunt f multumit!
      Motorina doar petrom sau omv!
      Filtru schimbat la 10000km numai de origine!
      Am inteles ca mai este o varianta de schimbare a duzelor la ruhne unde dau garantie si sunt autorizati de delphi!
      Succes
      sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
      :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

      Comment


      • Originally posted by unEL View Post
        Pune testerul si o sa aflii repede!
        E f posibil sa fie chiar bujia!
        Lasati bujiile in pace!!! Ar putea fi (din intimplare) ultima cauza pentru care se aprinde acel martor!! La mine din cele 4 bujii au fost "decedate" 3 si nu a fost nici un fel de problema toata iarna!!

        Originally posted by unEL View Post
        Salutare!
        Bine ai venit in clubul celor care au probleme cu injectoarele!
        Am reconditonat 11 injectoare in 55000 km.
        Prima data am avut probleme la 104.000 km.
        Am incercat varianta schimbarii duzelor in atelier specializat, dar fara generare de coduri!
        Pana la urma am cedat nervos si am pus 4 buc noi!
        Nu mai am probleme cu nimic!
        Masina merge perfect, trage super bine si sunt f multumit!
        Motorina doar petrom sau omv!
        Filtru schimbat la 10000km numai de origine!
        Am inteles ca mai este o varianta de schimbare a duzelor la ruhne unde dau garantie si sunt autorizati de delphi!
        Succes
        Daca, cumva cauza defectarii injectoarelor este pompa de inalta presiune, care inteleg ca nu ai schimbat-o, o sa mai schimbi 11 injectoare la citeva zeci de mii de kilometrii!! Nu-ti doresc acest lucru dar cam asta se intimpla!!!
        Last edited by Daniel 67; 9 April 2012, 14:30. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Din moment ce pompa tine presiunea necesara (cel putin la mine) ar trebui sa nu fie probleme cu ea. doar ca dracia asta de injector a cedat(am reconditionat injectoarele cu garantie 6 luni asa ca inafara de blana nu o sa mai vada o perioada masina , cel putin pana iese din garantie ). A si inca ceva , eu nu cred in pilituri , poate veni cel mai tare mecanic specialist sami zica ca pompa produce pilitura eu nu il cred , sunt injectoarele f fragile , mare problema renault dci in general , dar este unul dintre cele mai economice tipuri de motor. Mentionez ca "blana" de mai sus se produce numai cu apa la 4 linii si numai dupa ce o accelerez finut pana la 2000+ turatii. nu de alta dar n-am chef de turbine si alte accesorii care se pot defecta la o blana de la 900 rpm in sus

          Comment


          • Ar trebuii sa crezi in pilitura deoarece asta strica injectoarele. De aceea este indicat ca macar o data la 6 luni sa verifici daca pompa baga pilitura sau nu. Ea e principala cauza din care se strica injectoarele. Poti schimba zeci de supape de retur, daca nu elimini cauza sunt bani aruncati degeaba.

            E atat de greu sa NU dai Quote ultimului post, ci sa raspunzi prin Post Reply?
            Last edited by 77sky; 9 April 2012, 16:01.

            Comment


            • Pompa e OK!
              sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
              :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

              Comment


              • Originally posted by profira View Post
                Din moment ce pompa tine presiunea necesara (cel putin la mine) ar trebui sa nu fie probleme cu ea. doar ca dracia asta de injector a cedat(am reconditionat injectoarele cu garantie 6 luni asa ca inafara de blana nu o sa mai vada o perioada masina , cel putin pana iese din garantie ). A si inca ceva , eu nu cred in pilituri , poate veni cel mai tare mecanic specialist sami zica ca pompa produce pilitura eu nu il cred , sunt injectoarele f fragile , mare problema renault dci in general , dar este unul dintre cele mai economice tipuri de motor. Mentionez ca "blana" de mai sus se produce numai cu apa la 4 linii si numai dupa ce o accelerez finut pana la 2000+ turatii. nu de alta dar n-am chef de turbine si alte accesorii care se pot defecta la o blana de la 900 rpm in sus
                Eu nu pot sa afirm ca "cel mai tare mecanic specialist" mi-a zis ca pompa de inalta de la masina mea produce pilitura si ca va distruge injectoarele non - stop!!! Mie un mecanic, pur si simplu, MI-A ARATAT ca pompa de inalta presiune produce pilitura si mi-a SPUS ca ar fi indicat sa o inlocuiesc!!! Cine nu crede acest lucru poate testa!!! Eu am facut-o deja ...fara a o face pe Toma necredinciosu"!!!

                Comment


                • Cum ai testat?

                  Comment


                  • Buna intrebare , curios astept si eu raspunsul!
                    Last edited by 77sky; 9 April 2012, 17:42.

                    Comment


                    • Aveti mesaj.

                      Originally posted by radutu View Post
                      Cum ai testat?
                      Verifca mesageria, ai pm
                      Last edited by 77sky; 9 April 2012, 17:45. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Pot sa va spun cum s-a procedat la masina mea care are filtru de motorina cu senzor de apa(euro 3). S-a scos senzorul din filtru iar motorina care a curs din filtru a fost "recuperata" intr-un pahar de plastic transparent. Vreau sa precizez ca aceasta operatie a fost facuta atit la un dealer Renault cit si la dealer-ul Delphi unde am facut reparatia!! Pina a nu se pune magnetul pe pahar totul parea OK....nu se vedea nimic...dar dupa aplicarea magnetului pe pahar ...a inceput sa "se vada" pilitura!!! Din ce mi s-a spus la momentul respectiv era normal ????...sa existe o oarecare cantitate de pilitura. Mie atunci mi s-a recomandat daca am posibilitati materiale sa schimb si pompa de inalta presiune o data cu injectoarele..! Asta a fost la 51000 km...iar la 90000 km am luat-o de la capat!!! Concluzia??? Am reparat-o dar nu am eliminat cauza...din nefericire nici in zi de azi.
                        Acum masina are aproape 120000 km si sper ca pina la intrarea in iarna viitoare sa resusesc sa schimb si pompa de inalta presiune. Asa ca ...pentru mine, cel putin, un lucru e cert: daca nu dau pe spate de batrinete....injectoarele sunt distruse de pompa de inalta presiune. Iar cauzele din care "capoteaza" si pompa ...sunt alta discutie si ...e mult de discutat si aici!!!

                        Comment


                        • Din ce spui tu , ar trebui ca odata la 2-3 ani sa ai pregatite cate 50 de milioane sa le bagi in masina . oare pompa de inalta presiune si injectoarele sunt vazute si ele ca simple "consumabile"?
                          Nu mi se pare normal si nu mi se pare normal nici ca motorina sa fie de vina , daca tot e asa atunci imi bag benzina in rezervor si merg cu benzina...ca si-aia ar fi la fel de uscata ca motorina..
                          Last edited by 77sky; 9 April 2012, 23:15.

                          Comment


                          • Da profira...cam asta inseamna motorizarea diesel la Logan, in special la motorizarile de 65 si 70 CP. Este un fel de loterie...unii au mers mult si bine fara probleme...altii, printre care si eu, am avut probleme. Singurul lucru care ma consoleaza, cel putin pe mine, este acela ca in timp scoti pirleala la consum si din socotelile mele nu iesi in perdere fata de un benzinar....conditia fiid sa fie vorba doar de injectoare!!
                            Si mai vreau sa spun ca o reparatie de injectoare sau inlocuire ...acum nu se mai ajunge la 5000 de lei doar daca vrei sa vezi un dealer Dacia la acel moment!!! Eu la o reparatie la un dealer Delphi am platit acum 4 ani undeva la 2100 de lei!!!

                            Comment


                            • Originally posted by Daniel 67 View Post
                              Singurul lucru care ma consoleaza, cel putin pe mine, este acela ca in timp scoti pirleala la consum si din socotelile mele nu iesi in perdere fata de un benzinar....conditia fiid sa fie vorba doar de injectoare!!
                              Şi nervii ... ?

                              Comment


                              • Asa e....nerviii si frustrarea cand vezi k benzinarul trece pe langa tine chiar si la -28 de grade...si tu te chinui cu spray-uri, filtre, injectoare, pompe, turbine etc...si cand te rupi la o reparatie de injectoare nu iti cade deloc bine...nu cred ca scoti parleala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google