-Martor Bujii Aprins Dacia Logan : Motorizari diesel Martor Bujii Aprins - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Martor Bujii Aprins

Dacia Logan : Motorizari diesel


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 9th April 2009   #41
adisss
Fidel ;)
 
adisss's Avatar
 
Data inscrierii: 29-11-2007
Locatie: Cluj
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 37
Posturi: 181
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

cand mi s-a aprins mie acel martor, asta era pe vremea cand nu stiam foarte multe despre motorul diesel DCI si puneam motorina din capatat, a trebuit sa schimb, atentie, toata instalatia incepand cu rezervorul si terminand cu injectoarele. afacerea a costat cam 9000 RON, acum 2 ani. deci ai grija ce motorina pui. fa o verificare a rezervorului si vezi daca e curat.impuritatile pot infunda injectoarele care sunt extrem de fine la tipul asta de motor. daca ai pus "motorina de la preteni" nasol. pompa de motorina se mananca si pilitura de fier ajunge in capul injectorului si atunci ai dat de dracu.
o zi buna in continuare

Citat:
Original a fost postat de Raul_2012 Vezi Post
Aceasi problema am avut-o si eu. Martor bujii aprins prin toamna, mers la dacia feleac, curatat filtru motorina si s-a rezolvat. totul bine si frumos in februarie s-a aprins iarasi. Dupa prima vizita au spus ca problema a fost o garnitura de sub un injector. Masina a mers ok o saptamana apoi s-a aprins beculetul iarasi. Mers inapoi la dacia feleac in 5-6 ore au reusit sa recalibreze injectoarele. Am iesit din service si dupa vreo 500m beculetul s-a aprins din nou. Am facut cale intoarsa si dupa inca vreo 5 ore (mai bine de 10 ore stat in service) au spus ca e pompa de injectie si ca o sa faca comanda sa ma duc peste o sapt sa o monteze. Intre timp sunt sunat de cei da la dacia pitesti in legatura cu vizitele la service. M-au intrebat de ce am atatea vizite la service si daca sunt multumit de servicii. Dupa ce le-am povestit tot au spus ca spera sa se rezolve. Am mers in final cu masina sa monteze pompa de injectie pe la ora 14-15 iar pe la ora 18-19 ma cheama sa imi arate pilitura si mizeria din filtru de motorina, au spus sa las masnia acolo ca trebuie curatat rezervoru circuitul de admisie, schimbat filtru de motorina, si ca un injector a cazut deja. A zis domnu de acolo sa las masina in service si ei o sa vorbeasca cu cei de la pitesti in legatura cu piesele si garantia. Intre timp cei de la pitesti m-au sunat din nou sa ma intrebe de servicii iar eu le-am povestit toate cele intamplate. Dupa o sapt ma cheama de la service sa ma duc dupa masina. Au schimbat injectoarele, poma de injectie, filtru de mototina, curatat rezervor si cale de admisie toate pe garanite. Cand am mers sa ridica masina oamenii din service erau mult mai binevoitori , au mers la proba de drum sa fie siguri ca nu mai e problema erau politicosi zici ca erau total alti oameni.

Ma scuzati ca m-am intins atat dar sper sa ajute pe cineva povestea.
.



confirm cele spuse de tine, numai ca la mine au fost binevoitori dupa interventii, dar si-au facut treaba bine.
__________________
In viata sunt lucruri bune si rele. Acuma tre' sa stii pe care sa le alegi.Uneori daca pui raul in fata te alegi cu ceva bun

Last edited by adisss; 10th April 2009 at 08:36. Motiv: Automerged Doublepost
adisss e offline   Reply With Quote
Vechi 26th May 2009   #42
lau
Loganist de 5 stele
 
lau's Avatar
 
Data inscrierii: 11-11-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.5 DCi / 85 cai
Varsta: 40
Posturi: 647
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Aceeasi problema o am si eu. Martorul de bujii se aprinde la scurt timp dupa pornirea motorului si ramane aprins.
Am fost ieri in service si pe tester a iesit urmatoarele
1. Apa in motorina
2. Comanda Injector 1
Filtrul de motrina l-am schimbat in Ianuarie (nu am facut decat 6000km cu el).
Motorina e numai de la pompa si de la o singura statie ------> OMV Arad (Sprint Diesel).
lau e offline   Reply With Quote
Vechi 30th May 2009   #43
lau
Loganist de 5 stele
 
lau's Avatar
 
Data inscrierii: 11-11-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.5 DCi / 85 cai
Varsta: 40
Posturi: 647
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Iata ce am "rezolvat" in service.
1. Apa in motorina era foarte putina !
2. Pilitura de la pompa NU !
3. Mufa de la injectorul 1 nu face bine contact ! Au dat cu un spray de contact pe toate mufele si le-au mai "bibilit".

Martorul de bujii dupa curatarea mufelor sa stins singur. Poate e de folos si altora.

Last edited by lau; 30th May 2009 at 11:16.
lau e offline   Reply With Quote
Vechi 30th May 2009   #44
dan.moraru
Loganist de 5 stele
 
dan.moraru's Avatar
 
Data inscrierii: 27-12-2008
Locatie: Craiova
Motorizare : 1.5Dci
Posturi: 684
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Problema asta am avut-o si eu martorul de injectie dar dupa ce am schimbat filtrul de motorina nu sa mai aprins.Aveam apa in filtru cam multa au zis cei de la service.Sper sa nu se mai intample alta data.
dan.moraru e offline   Reply With Quote
Vechi 31st May 2009   #45
lau
Loganist de 5 stele
 
lau's Avatar
 
Data inscrierii: 11-11-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.5 DCi / 85 cai
Varsta: 40
Posturi: 647
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Nu inteleg cum de trece apa prin filtru. Doar nu am facut mai mult de 6000km cu el. Am scos motorina de la turul ce intra in pompa de injectie sa vad calitatea motorinei si avea bule foarte mici de apa.
Motorina a fost numai de la OMV (direct de la pompa).
Un lucru e clar, daca ajunge apa la pompa de injectie numai bine nu-i pica ( mai sunt amenintat si cu pierderea garantiei !!! ).
Oare montarea unui filtru suplimentar pentru APA din motorina ar fi posibil, fara a dauna in mersul motorului in sarcina (un gen de filtru decantor care poate fi "monitorizat" mai usor)?
Ma gandesc ca ar fi posibil de montat chiar inaintea pompei de amorsare.
O sa caut sa vad c-am ce filtru ar fi mai potrivit.
Poate aveti si alte idei. Nu de alta dar mai trebuie sa merg cu "caruta" asta inca vre-o ......... 10 ani fara probleme !!! ca sa-si merite banii.

Last edited by lau; 31st May 2009 at 13:24.
lau e offline   Reply With Quote
Vechi 31st May 2009   #46
boris
Loganist de 5 stele
 
boris's Avatar
 
Data inscrierii: 24-09-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.5dCi(maxim Sasă caii frumosi)
Varsta: 36
Posturi: 3,172
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cred ca daca pui filtru inainte pompei o sa traga mai greu,cel putin asa am pus si eu la vechea dacie si abia mai tragea apoi mam inervat si lam scos,dar nah is curios daca reusesti,si daca trage mai bine motoru,am mai auzit un om ca la rompetrolu din arad inainte de podu de peste mures,a alimentat cu benzina si era "imbogatita" si nu ii mai tragea bine motoru,lam auzit pe om cind o venit si a alimentat de la un rompetrol dim timisoara.
__________________
OMU'e inainte de toate!
boris e offline   Reply With Quote
Vechi 19th October 2009   #47
ala_micu
Incepator
 
ala_micu's Avatar
 
Data inscrierii: 19-10-2009
Locatie: romania
Motorizare : diesel
Varsta: 29
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

am si eu un un papuc 1.9 d si la prima cheie imi ramane martor bujii aprins
o opresc si apoi o repornesc si dupa repornire merge ok am vazut tot un papuc cu aceiasi problema si mergea asa de vreo 80 d mii
ala_micu e offline   Reply With Quote
Vechi 15th November 2009   #48
syl
Initiat
 
Data inscrierii: 07-10-2008
Locatie: is
Motorizare : 1.5 D.C.I.
Varsta: 35
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

mai baieti am cam aceiasi problema ca si voi numai ca e ceva mai ciudata: dimineata am pornit motorul, am lasato cam 15-20 min sa se incalzeasca timp in care mi-am baut cafeaua, am mers cam 2 km dupa care sa aprins becul de deasupra martorului bujii, ala care indica temperatura ridicata la motor. Am coborat si am verificat lichidul de racire. Cel din vasul de expansiune era rece iar motorul era caldut. Dupa inca 10 min de functionare sa stins ala si sa aprins cel de la bujii. Acum sta aprins mereu. Nu stiu ce sa cred..
syl e offline   Reply With Quote
Vechi 15th November 2009   #49
logabidci
Avansat
 
Data inscrierii: 14-02-2009
Locatie: constanta
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 110
Membru :
[Avansat]
Implicit

20 de minute ca sa incalzesti un motor? Ce temperatura era afara? Oricum total nerecomandat sa stai atita sa se incalzeasca.
logabidci e offline   Reply With Quote
Vechi 15th November 2009   #50
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,260
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

becu de la bujii la diesel e ca Check engineu ... cand apare eroare el se aprinde, nu e aceeasi tot timpul ,este o eroare la sistemul de injectie .
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 15th November 2009   #51
SUPERCAR
Loganist de 5 stele
 
SUPERCAR's Avatar
 
Data inscrierii: 25-12-2006
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dCI 90CP
Varsta: 35
Posturi: 4,644
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Constanta]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de lau Vezi Post
Nu inteleg cum de trece apa prin filtru. Doar nu am facut mai mult de 6000km cu el. Am scos motorina de la turul ce intra in pompa de injectie sa vad calitatea motorinei si avea bule foarte mici de apa.
Motorina a fost numai de la OMV (direct de la pompa).
Un lucru e clar, daca ajunge apa la pompa de injectie numai bine nu-i pica ( mai sunt amenintat si cu pierderea garantiei !!! ).
De ce nu incerci mai bine sa schimbi statia, sa pui din alte parti...mai exista si Rompetrol,etc.
SUPERCAR e offline   Reply With Quote
Vechi 17th November 2009   #52
max2009
Junior
 
max2009's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2009
Locatie: lugoj,timis
Motorizare : 1600
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit

schimba bujiile si vorbim dupa. am un coleg a patit la fel le-a schimbat si merge acu perfect la reprezentanta n-au stiut nu i-a dat de cap
max2009 e offline   Reply With Quote
Vechi 18th December 2009   #53
Android007
Incepator
 
Data inscrierii: 23-05-2009
Locatie: Ploiesti
Motorizare : 1.5 dCI
Varsta: 28
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

ieri mi s-a aprins shi mie martorul de la bujii cand am plecat de la peco in fine masina mergea perfect chiar daca era aprins..in schimb azi nu a mai pornit deloc si mi s-a parut si ca se aude motorul cam aiurea ... ce ma sfatuiti sa fac stie cineva din ce cauza ar fi?
Android007 e offline   Reply With Quote
Vechi 18th December 2009   #54
EUGEN2008
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-07-2009
Locatie: brasov
Motorizare : 1.4
Posturi: 1,981
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

oare e ceva apa in motorina cu care ai alimentat , ori faptul ca ai alimentat a agitat apa si mizeria care era deja pe fundul rezervorului? ori motorina cu care ai alimentat e de vara si a inghetzat? Ar trebui vazut ce e in filtru sau chiar schimbat filtrul si suflate conductele de alimentare , si daca nici asa nu vrea sa porneasca trage o vizita in rezervor sa vezi ce inoata pe acolo.
EUGEN2008 e offline   Reply With Quote
Vechi 18th December 2009   #55
Android007
Incepator
 
Data inscrierii: 23-05-2009
Locatie: Ploiesti
Motorizare : 1.5 dCI
Varsta: 28
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

merci eugen cred ca e din filtru nu l am mai schimbat de 25000 de km:| nu au fost bani ce sa ii faci o sa ma duc sa cumpar am omorat si bateria ca a dat tata la automat pana a luato naiba;)....ms oricum shi apa cred ca are la greu mai ales pe frigu asta a inghetat in filtru....;)
Android007 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2010   #56
max2009
Junior
 
max2009's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2009
Locatie: lugoj,timis
Motorizare : 1600
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit SOS Diesel - Martor Bujii Aprins

de doua saptamani s-a aprins martorul de la bujiile incandescente, in prima faza am schimbat bujiile, am stins martorul de pe calculator , am mers aprox 50km s-a aprins din nou, am pus-o pe calculator zicea "contact mufa injector 1", si am vazut in parametrii motor o fluctuatie la presiunea din pompa de inalta, am schimbat regulatorul , mai rau, l-am pus inapoi pe al meu, am stins becul, din nou am mers aprox 50km s-a aprins din nou , am curatat toate mufele de la injectoare am intarit piciorusele din mufe, am controlat injectoarele sunt identice toate 4, am purjat filtrul de motorina am stins, am bagat pe calculator era eroarea "02010 contact mufa injector 1" si "3264 defectiune necunocuta" am sters erorile s-a stins becul am mers aprox 100km buuuuum s-a aprins din nou. v-am ametit stiu scuze dar nu mai stiu ce sa fac am tensiunea 300. voi ce ziceti??????
max2009 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2010   #57
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,260
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

poate e pe moarte injectorul si de aia zice ca nu se mai alimenteaza deloc .
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 16th January 2010   #58
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

daca ar fi pe moarte injectorul, ar trebui sa si troncane
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 17th January 2010   #59
bomb
Avansat
 
bomb's Avatar
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: Bucuresti - Salaj
Motorizare : 1.5 DCI + 1.4MPI
Posturi: 130
Membru :
[Avansat]
Implicit

ma acel martor este prezent la toate motoarele desel un prieten cu hyundai avea probleme cu tot sistemul de injectie incepand de la rezervor si terminand cu injectoarele si tot asa a patit pana a aflat care era problema l-au plimbat de la un service la un service si aflat dupa ce i-au incercat injectoarele pe banc ca la testerul de retur (test normal) nu datea nicio probleme
pentru cei care vor sa vada cum se face testul la injectoare dati clic http://www.youtube.com/watch?v=Iq1Laz53m2w
bomb e offline   Reply With Quote
Vechi 17th January 2010   #60
max2009
Junior
 
max2009's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2009
Locatie: lugoj,timis
Motorizare : 1600
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit

pe moarte partea electronica pe eprubete a iesit beton 1,3,4egale doar 2era putin de tot mai mult, inteesant e ca merge trage spinteaza bine, nu scoate fum, consum normal, doar la relanti se aude un mic tacanit care se accentueaza cand o bag in sarcina la plecarea de pe loc , daca sterg eroarea nu se mai aude nimic merge frumos nu se aude nimic merge frumos, maine o sa incerc o idee a lui crististreulea sa schimb doua injectoare sa vad ce zice atunci, va povestesc dupa, oricum daca mai este vreo idee, va rog
max2009 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
aprins, bujii, martor

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 23:52.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google