Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cum ai vazut in filmulet bomb cu eprubetele alea exact asa am facut si eu ala e test de injectoare la pompa e prea complicat adica aparatura si oricum pe program da presiunea am observat, da gata cu palavrageala
    azi am schimbat injectoarele intre ele 1si3 am facut vreo50km asteptam sa vedem ce urmeaza, oricum dupa schimbare parca e exagerat de nervoasa si la sprint tare si lung pana la 4500rpm am auzit un zarait ceva de genul avansului la daciile vechi cand era benzina proasta
    oricum asteptam sa vedem ce urmeaza
    pe mai tarziu
    sa auzim de bine

    Comment


    • #62
      Ceva noutati ?

      Comment


      • #63
        ce ai auzit max2009 este un injector problema.

        Comment


        • #64
          ieri am patit si eu treaba cu martorul de bujii care imi ramane aprins dupa ce porneste motorul si asta s-a intamplat dupa ce am spalat motorul ( l-am spalat eu cu mana mea nu cu jetul dar cred ca a intrat apa pe la vreo mufa ) dar ciudat e ca porneste bine la rece, deci nu e nimic la bujii si merge bine se acceleraza bine sta bine la ralanti, deci in afara de bec nu are nici o problema vizibila, dar ma apuc eu maine sa o desfac sa ii dau cu spary de contacte pe la mufe si sper sa ii dau de cap pana la urma.

          Comment


          • #65
            mergi sa citesti eroarea si sa o stergi, poate dispare de tot .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #66
              Originally posted by wheelman2010 View Post
              ieri am patit si eu treaba cu martorul de bujii care imi ramane aprins dupa ce porneste motorul si asta s-a intamplat dupa ce am spalat motorul ( l-am spalat eu cu mana mea nu cu jetul dar cred ca a intrat apa pe la vreo mufa ) dar ciudat e ca porneste bine la rece, deci nu e nimic la bujii si merge bine se acceleraza bine sta bine la ralanti, deci in afara de bec nu are nici o problema vizibila, dar ma apuc eu maine sa o desfac sa ii dau cu spary de contacte pe la mufe si sper sa ii dau de cap pana la urma.
              Daca stergi erorile din ecu in mod sigur o sa dispara si acel martor. Asta bineinteles daca nu este altceva mai grav, dar asta se poate depista la diagnoza.

              Comment


              • #67
                merci baieti, dar gata am rezolvat problema, dupa ce am desfacut toate mufele si le-am dat cu spray de contacte si becul tot se aprindea desi am scos si borna si am lasat-o vreo 10 minute ca sa se stearga eroarea tot imi aparea si pana la urma am dat si spoilerul jos sa ma uit la filtru si la senzorul lui si am gasit imediat defectul, mufa senzorului aproape ca iesise si nu mai facea contact si dupa ce i-am dat cu spray si am bagat-o la loc s-a stins imediat si becul, cand am spalat motorul am dat eu si spoilerul jos ca sa curat si intercoolerul si cred ca am tras cumva de mufa si ea nu era bagata bine si de aici toata problema, oricum eu daca am probleme ma apuc sa o desfac si incerc sa rezolv fara testere si fara service-uri si cu ocazia asta am toate mufele verificate si date cu spray asa ca nu a fost chiar o pierdere de timp.

                Comment


                • #68
                  Nu a fost o pirdere de timp ci de vreme)
                  si pe linga toate astea pune nervi consumati,combustibilul consumat in plus fata de cel normal,datorita martorului aprins consuma mai mult.Era simplu pe un tester, spunea defectu nu mai dadeai spoiler jos sa ajungi la filtru. Parerea mea e ca trebuie sa mergem inainte nu inapoi.Sa fim seriosi ce ar fi acu ca sutele de oameni cu martorul aprins sa se puna sa-si dea jos spoileru ca sa ajunga la mufa de la captotoru de apa din filtru de motorina.

                  Comment


                  • #69
                    chiar daca era scoasa mufa de consumat nu a consumat mai mult ca m-am uitat pe computerul de bord si oricum nici nu avea de ce sa consume mult, iar ce spui tu ca nu trebuia sa mai uit eu personal si ca ar fi trebuit sa merg la mai stiu eu ce service auto, nu prea e valabil si pot sa-ti dau multe exemple cu oameni care au mers in service si au fost jecmaniti de tot felul de escroci si vagaboti care te jupoaie de bani fara sa iti faca treaba calumea. Eu unul ma pricep la mecanica si nu prea imi fac probleme de reparat masina indiferent de ce probleme ar avea le rezolv singur si ma costa doar piesele.

                    Comment


                    • #70
                      De schimbatori auto e plina lumea,chiar si soacra e schimbator auto, oricum daca nu rezolvai problema tot la tester ajungeai.Si apropo cu martorul aprins UCEinjectie intra in carantina si cu siguranta va consuma mai mult dar asta nu inseamna ca isi va dubla consumul)
                      .

                      Comment


                      • #71
                        Va salut!
                        Hai sa va spun povestea mea, care este inca in derulare.
                        Logan 1,5 dcI 85cp+ PH1 2008 138.000 km regim de mers sportiv.

                        Acum 2 sapt mi s`a aprins martorul bujii!
                        Motorul mergea parca in `3.
                        Pornea putin mai greu, si la relantiu ziceai ca e tractor.
                        In ture nu aveam probleme (peste 1500rpm)
                        Am pus laptopul (DDT2000) pe masina si mi`a zis:
                        -Injector Circuit/Open Cylider 3
                        -Fuel Trim
                        -Whater in Fuel Lamp Circuit

                        Am verificat conexiunea electrica la injectorul 3, am dat cu spray de contacte ... am sters eroarea.
                        A doua zi a aparut iar.
                        Am sters iar, am citit forumurile si am facut programare la injectoare.
                        Am ajuns la ei, am schimbat filtrul de motorina (era super curat), am schimbat electronica de la injectorul 3 si am inversat injectorul 3 cu injectorul 1.
                        Am facut testul cu borcanele, tot ce trebuia si erau OK.

                        A mers 2 saptamani perfect, pana in seara asta cand a dat iar eroarea

                        Am pus laptopul pe masina si SURPRIZA !!! Aceeasi problema dar la injectorul 4 !!!
                        Ce draq se intampla?

                        Masina are injectoarele 2,3,4 schimbate la 104.000km NOI si injectorul 1 reconditionat. Am 138.000km acum.
                        Mentionez ca situatia asta a aparut dupa ce am pus metabond in motorina (aditiv megasel) Dar nu e prima data, si cand am dat filtrul jos era curat 100%. Nu stiu ce sa zic, si nici nu stiu cum sa interpretez. In perioada asta de 2 sapt am alimentat 2 full`uri si am pus aditiv mereu. Acum a aparut dupa ce am bagat alti ~40L (200lei).


                        A mai patit cineva asa ceva?
                        Atasez si poze cu printscreen`uri!

                        P.S. Rog sa raspunda doar cei care stiu despre ce vb. Multumesc
                        Attached Files
                        sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                        :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                        Comment


                        • #72
                          Cred ca ai umblat la un injector nevinovat, DDt-ul numara cilindrii incepand de la distributie in ordinea de aprindere, nu in ordinea fireasca.
                          Attached Files
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by unEL View Post
                            Va salut!
                            Hai sa va spun povestea mea, care este inca in derulare.
                            Logan 1,5 dcI 85cp+ PH1 2008 138.000 km regim de mers sportiv.

                            Acum 2 sapt mi s`a aprins martorul bujii!
                            Motorul mergea parca in `3.
                            Pornea putin mai greu, si la relantiu ziceai ca e tractor.
                            In ture nu aveam probleme (peste 1500rpm)
                            Am pus laptopul (DDT2000) pe masina si mi`a zis:
                            -Injector Circuit/Open Cylider 3
                            -Fuel Trim
                            -Whater in Fuel Lamp Circuit*

                            Am verificat conexiunea electrica la injectorul 3, am dat cu spray de contacte ... am sters eroarea.
                            A doua zi a aparut iar.
                            Am sters iar, am citit forumurile si am facut programare la injectoare.
                            Am ajuns la ei, am schimbat filtrul de motorina (era super curat), am schimbat electronica de la injectorul 3 si am inversat injectorul 3 cu injectorul 1.
                            Am facut testul cu borcanele, tot ce trebuia si erau OK.

                            A mers 2 saptamani perfect, pana in seara asta cand a dat iar eroarea

                            Am pus laptopul pe masina si SURPRIZA !!! Aceeasi problema dar la injectorul 4 !!!
                            Ce draq se intampla?

                            Masina are injectoarele 2,3,4 schimbate la 104.000km NOI si injectorul 1 reconditionat. Am 138.000km acum.
                            Mentionez ca situatia asta a aparut dupa ce am pus metabond in motorina (aditiv megasel) Dar nu e prima data, si cand am dat filtrul jos era curat 100%. Nu stiu ce sa zic, si nici nu stiu cum sa interpretez. In perioada asta de 2 sapt am alimentat 2 full`uri si am pus aditiv mereu. Acum a aparut dupa ce am bagat alti ~40L (200lei).


                            A mai patit cineva asa ceva?
                            Atasez si poze cu printscreen`uri!

                            P.S. Rog sa raspunda doar cei care stiu despre ce vb. Multumesc
                            *eroarea aceea e data si de faptul ca in filtrul de motorina ai apa
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Fane-CL View Post
                              Cred ca ai umblat la un injector nevinovat, DDt-ul numara cilindrii incepand de la distributie in ordinea de aprindere, nu in ordinea fireasca.
                              WOW
                              Asta nu o stiam.
                              Si conform schemei tale, eu am plimbat injectorul de la 1 in locul la 3, deci acelasi injector face probleme!
                              Adica conform DDT injectorul 3 dupa moment e de fapt 1 langa volanta.
                              Si mie acum conform DDT in da injectorul 4 adica 3 de la volanta.
                              Inseamna ca eu am schimbat electronica inj 3 de la volanta care in realitate nu are nici o legatura.
                              Ar trebui sa umblu la inj 4 dupa DDT adica injectorul 3 de la volanta.
                              Si am schimbat electronica aiurea
                              Nu e problema ca mai am inca 2 corpuri de injectoare (cele vechi)!
                              Multumesc Fane!!!

                              O sa fac testul sa vad daca e adevarat, pt ca parerile sunt impartite si va trebui sa testez! (o sa scot mufa de pe inj 3de la volanta si vedem daca zice 4 DDT`ul)

                              Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                              *eroarea aceea e data si de faptul ca in filtrul de motorina ai apa
                              Nu are apa!
                              Am mai zis si o mai zic!

                              P.S. Rog sa raspunda doar cei care stiu despre ce vb. Multumesc
                              Last edited by unEL; 24 November 2010, 14:13. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                              :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                              Comment


                              • #75
                                Asa zic si eu, ai umblat la injectorul care nu trebuia defapt sa ii faci nimic. DDt'ul incepe numaratoarea de la distributie , cand de fapt numaratoarea injectoarelor incepe de la volanta.Cat despre erorile care ti le'a dat la injector/open circuit cauze posibile sunt mai multe: scurt circuit la instalatie, contact imperfect la mufa injectorului(putin probabil), partea electrica a injectorului arsa(bobina injectorului). Fuel Trim: undeva trage aer fals pe instalatie, iar eroarea despre apa in filtru zici ca ai verificat si spus ca nu exista apa in fitru, atunci foarte probabil sa fie vorba de senzorul de pe filtru de motorina(care are rol de a depista apa)sa nu mearga intr'un mod corespunzator sau nu face contact.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google