Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salutare,
    Am revenit.
    Am facut programare la injectoare iar.
    Afirmatia cum ca DDT numeroteaza altfel injectoarele va zic ca este FALSA.
    Am facut testul.
    Am scos mufa la injectorul 4 (ultimul sau primul din stanga spre dreapta). A dat eroare pe inj 4.
    La fel si pe 3.
    Deci DDT-ul da injectoarele corect.
    Injectorul 1 e primul de la volanta, adica primul de la dreapta la stanga cum stai in fata si te uiti la motor
    Inclin sa cred ca varianta cu partea electronica a injectorului e valabila.
    Ma intriga faptul ca se intampla asta la injectoare NOI, cu 34.000 km
    O sa rescriu injectoarele dupa ce schimb electronica.
    Dau si reset la ECU.
    Sa fie de la soft?

    Daca aveti raspunsuri pe subiect va astept.
    Va salut cu stima!
    sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
    :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

    Comment


    • #77
      Originally posted by unEL View Post
      Salutare,


      Ma intriga faptul ca se intampla asta la injectoare NOI, cu 34.000 km
      Stai linistit ca nu esti un caz singular, au fost cazuri si cazuri cand le'au cazut injectoarele si la 20.000 km, dar omul a recunoscut ca a bagat motorina de la tiristi.

      Comment


      • #78
        Originally posted by ady24 View Post
        Stai linistit ca nu esti un caz singular, au fost cazuri si cazuri cand le'au cazut injectoarele si la 20.000 km, dar omul a recunoscut ca a bagat motorina de la tiristi.
        Sal ady24 !
        E vorba de partea ELECTRICA a injectorului.
        Nu are nici o legatura cu calitatea combustibilului.
        Hai sa vedem daca au trecut si altii prin asa ceva.
        Babuiesc ca am argumentat corect ca sa nu fim nevoiti sa discutam aiurea sau fara sens.
        Multumesc de intelegere!
        Te salut respectuos.
        sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
        :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

        Comment


        • #79
          Da stiam ca ai probleme la partea electrica insa am zis la general, nu m'am referit strict la tine. Iar ce se spune despre numaratoarea injectoarelor cu ddt2000, cred ca depunde de ce varinata de soft folosesti. Mie imi spune exact invers, adica numarul 1 incepe de la distributie, iar numarul 4 la volanta. O sa incerc zilele astea o alta varianta de ddt sa vad daca imi mai zice la fel.

          Comment


          • #80
            Salutare,
            In seara asta am scos loghianul la plimbare.
            Am frecat masina timp de vre-o 2 ore.
            Da-i cu forja, mergi incet, in limitare primele 3 trepte ... tot ce mi-a trecut prin cap, frana de motor ... NIMIC.
            Am consumat 2 linii la motorina ...
            Motorul si`a revenit, merge frumos, rotund (cat se poate pt un diesel).
            Nu vreau sa-l laud dar ... nici pe tester nu mai apare nimic. (ahh eterna apa in combustibil, dar aia a aparut si cand am schimbat filtrul de motorina)
            Ce sa-i fac ?
            Ca daca a aparut o data, sigur m-ai apare. Merg sa schimb electronica la injectorul 4, vad daca trage aer pe undeva si astept.
            Ceva sugestii ?
            sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
            :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

            Comment


            • #81
              Originally posted by unEL View Post
              Nu vreau sa-l laud dar ... nici pe tester nu mai apare nimic. (ahh eterna apa in combustibil, dar aia a aparut si cand am schimbat filtrul de motorina)
              Ce sa-i fac ?
              incearca sa mergi cu plinul facut,asa eviti condensul din rezervor,sper sa fii satisfacut de raspuns,pt ca stiu ce zic

              stima si multi km fara macar praf pe masina
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #82
                Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                incearca sa mergi cu plinul facut,asa eviti condensul din rezervor,sper sa fii satisfacut de raspuns,pt ca stiu ce zic

                stima si multi km fara macar praf pe masina
                Sal,
                Crede-ma ca eu sunt mai mereu pe full. (la mine plecarile sunt neanuntate si e bine sa am minim 25-30L pt drum de Buc.)!
                Stiu ce zici.
                Dar problema la mine s`a dovedit a fi pe parte electrica.

                Combustibilul e curat.
                Ce ma ingrijoreaza e "fuel trim" care nu stiu exact cum se interpreteaza.
                Stie cineva?

                Multumesc
                sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                Comment


                • #83
                  Se pare ca am patit si eu asta . Martor bujii aprins , porneste in 3 si da cu fum albastrui , cand este cald motorul porneste la sfert . Am schimbat bujiile ca 2 erau moarte dar nu s-a schimbat nimic . Ba trage ba nu .. diseara o rebag pe tester sa vedem ce zice .
                  MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by unEL View Post
                    Sal,
                    Crede-ma ca eu sunt mai mereu pe full. (la mine plecarile sunt neanuntate si e bine sa am minim 25-30L pt drum de Buc.)!
                    Stiu ce zici.
                    Dar problema la mine s`a dovedit a fi pe parte electrica.

                    Combustibilul e curat.
                    Ce ma ingrijoreaza e "fuel trim" care nu stiu exact cum se interpreteaza.
                    Stie cineva?

                    Multumesc

                    Fuel trim= aer pe instalatie

                    Comment


                    • #85
                      Culmea sau nu , am aproape aceleasi erori ca @Un-El :
                      -Injector Circuit/Open Cylider 3
                      -Fuel Trim
                      -Whater in Fuel Lamp Circuit

                      La care se mai adauga 2 erori de fuel pressure regulator .

                      Le-am sters pe toate , am iesit cu masina la plimbare , s-a reaprins martorul de bujii , am rebagat-o pe ddt200 si a reaparut :

                      -Injector Circuit/Open Cylider 3
                      -Fuel Trim
                      - 2 x Fuel pressure regulator , prima data i-a cerut 1300 bari si i-a dat 825 si a doua oara i-a cerut 1150 bari si i-a dat 821 .

                      Am facut testul cu ddt200 pentru parametrii la injectoare , cand ii dadeam "freeze" toate injectoarele erau OK injectorul 3 arata bazaconii .
                      Mai intai am scos un injector sa vad de unde incepe numerotarea , culmea este ca la Logan eroarea nu este depistata imediat , masina mergea in 3 si el zicea ca totul este OK . Am dat o tura cu el in 3 , a aparut eroarea , am vazut de unde incepe numaratoarea , am umblat la mufe , am sters erorile am plecat la plimbare , cand l-am rebagat pe tester injectorul 4 arata bazaconii . Dupa ce am mai tot umblat pe acolo , a mai ramas doar fuel pressure regulator x 2 si fuel trim care mai mult ca sigur are legatura cu regulatorul de presiune , pentru ca neavand presiunea necesara , amestecul este bogat .

                      Luni sper sa schimb regulatorul de presiune .


                      Cheers !
                      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                      Comment


                      • #86
                        Uofffff.
                        Asta cu regulatorul de presiune mi`a aparut si mie acum ceva timp, a cerut 1600 si a dat 1574. Am ignorat`o! Era prea mica!
                        Parerea mea este sa faci testul cu borcanelele la injectoare si sa schimbi/reconditionezi injectorul bulit. Vezi si cu regulatorul de presiune.
                        Mai mult nu te arunca in cercetari ca o iei razna.
                        Nu te apuca sa tragi de mufe.
                        Nu curata alte tampenii.
                        Sunt doar bazaconii.
                        Totul pleaca de la injectoarele de "fecale" folosite de dacia.

                        Si pe forum nu stiu prea multi ce si cum (uitete la topicul asta).
                        Sa spui si tu cum ai rezolvat!
                        sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                        :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                        Comment


                        • #87
                          Ah...sa inteleg ca la tine a fost un injector ?
                          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by vadim_braia View Post
                            Ah...sa inteleg ca la tine a fost un injector ?
                            WOW
                            Stai ca eu acum vad!
                            Nu a aparut postul meu.
                            Cine stie.
                            Da ... 2 injectoare! Si mai trebuie inca unul dar conform testelor cu borcanasele e mult mai bine de cate cele 2 pe care le`am schimbat. respectiv 2 si 4. Am schimbat doar duza, am verificat pe stand si totul cu 800 lei.
                            Nu mai tacane, nu se mai aprinde martorul bujii, nu mai da fuel trimm, nu mai da open circuit, doar whater in fuel dar asta e omniprezenta chiar si la 45 min dupa ce am schimbat filtrul.
                            Asa ca .... toate erorile din lume de la injectoare.
                            Si culmea ca la testul cu borcanase nu pareau sa aibe probleme asa mari.
                            Oricum m`am enervat si le`am cerut sa schimbe duzele de la cele mai rupte injectoare si ei ziceau ca nu are rost, ca arunc banii ... si uite ca asa a fost, cum am zis eu.
                            A trebuit sa ple plec luni seara la drum de 1200 km (600+600) si am fortat pe schimbarea duzelor. Si am avut dreptate. Am testat pe drum, am dat in ea, blana, si nu a mai tacanit nimic, a mers blana 185km/h adica totul bine.
                            Oricum sunt dezamagit de masina.
                            Nu cred ca imi mai iau vre-un diesel de la Renault in viata mea.
                            Ma uit la o octavia. Au 2 prieteni si au sarit de 250.000 km si pe langa consumabile, unul din ei a schimbat volanta. In rest "apa,paie si bataie"
                            Sa vad cum scap de masina.
                            Logan benzina e super ok ca raport pret/calitate
                            Diesel poate la cei din alte tari unde motorina e adevarata.
                            trec pe diesel pompe/duza, chiar daca e tehnologie mai veche, nu pica asa repede.
                            E parerea mea.
                            Si credeti-ma ca am diesel de 85cp adica ....cel mai scump pt. ca am zis ca asta nu are probleme fata de cel de 65/70cp. Am bagat si bani in el (admisie, soft, evacuare, muzica, full xenon&led, suspensie, jante, ... peste 2000Euro suplimentare). M-am inselat.
                            Trec pe pompa/duza .... ceva din grupul VAG.
                            Va salut si sper sa nu va suparati pe mine, dar e parerea mea.
                            Toate bune si chinuri cat mai putine.
                            sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                            :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                            Comment


                            • #89
                              La tine si tacaneau .. la mine nu tacane nimic ) Este SF masina asta ...

                              Incep cu regulatorul de presiune , vedem mai departe ce se intampla .
                              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                              Comment


                              • #90
                                Si totusi cum reusesc sa aibe peste 100000 km unii cu masinile fara probleme la injectoare sau pompa?La Nissan cele dci au parte de aceleasi probleme?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google