Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    pai vezi ca el are peste 120000km in conditii extreme de functionare.

    Comment


    • #92
      Originally posted by CataFOF View Post
      pai vezi ca el are peste 120000km in conditii extreme de functionare.
      Ce intelegi tu prin conditii extreme ???
      Pana la 104.000 km nu am avut nici o problema, nici o eroare, NIMIC.
      Si de cand 140.000 km sunt multi km pt o masina din secolul asta?
      Sa iti zic de un passat din 2001 (cocosat) care are 460.000 km reali si nu a umblat la nimic in motor??? Si motorina de unde apuca... si tot asa?
      La mine majoritatea sunt facuti la drum lung ... unde dieselul se simte cel mai bine.
      Hai sa fim seriosi.
      O sa ma reprofilez, oricat de mult imi place dacia/renault!
      Singurul renault pe care mi`l mai iau e Clio RS!
      Va salut!
      sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
      :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

      Comment


      • #93
        am 240000km in regim de scoala si sunt multumit de masina.becul martor al bujiei cand s-a aprins am avut apa in filtru.alimentez de unde apuc.injectoarele au fost reparate la 63000km.de atunci nici o problema.s-a mai aprins o data becul martor al bujiei din cauza ca s-a distrus senzorul din filtru

        Comment


        • #94
          @UnEl Cum a spus si Cata a mea a fost folosita in conditii foarte extreme

          Cat despre Passat ,ala are sistem de injectie Pompe Diuze si este cu totul alt sistem fata de Common Rail . Cr pica la orice masina vrei tu din ziua noastra incepand de la BMW si terminand cu Dacia .
          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

          Comment


          • #95
            Originally posted by unEL View Post
            Salutare,
            In seara asta am scos loghianul la plimbare.
            Am frecat masina timp de vre-o 2 ore.
            Da-i cu forja, mergi incet, in limitare primele 3 trepte ... tot ce mi-a trecut prin cap, frana de motor ... NIMIC.
            Am consumat 2 linii la motorina ...
            Motorul si`a revenit, merge frumos, rotund (cat se poate pt un diesel).
            Nu vreau sa-l laud dar ... nici pe tester nu mai apare nimic. (ahh eterna apa in combustibil, dar aia a aparut si cand am schimbat filtrul de motorina)
            Ce sa-i fac ?
            Ca daca a aparut o data, sigur m-ai apare. Merg sa schimb electronica la injectorul 4, vad daca trage aer pe undeva si astept.
            Ceva sugestii ?
            curata egr-ul

            Comment


            • #96
              Originally posted by cosmin2balan View Post
              curata egr-ul
              Multumesc ... dar e deja curatat la 130000. Daca trebuie iar ... o fac, dar DE CE?
              Ce te`a facut sa zici asta?
              Ai vre`o explicatie logica?
              Te rog sa iti argumentezi afirmatia.
              Sau esti si tu vre-o persoana care s-a mai gandit ea asa la o piesa ...

              Va rog sa nu veniti acum sa`mi spuneti sa schimb turbina ... asa fara nici o explicatie ca iau foc.

              Va salut!
              sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
              :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

              Comment


              • #97
                Am o problema daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.
                De curand am schimbat un injector, mi s-a spart garnitura de cupru din capul injectorului. Acum am alta problema, in sensul ca dupa 80 km/h mi se aprinde martorul de bujii. Daca las viteza sub 80 km/h atunci se stinge. Din ce cauza?
                La service astia au zis ca e pompa, acuma nu stiu ce sa cred.
                Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat si ce ar trebuii sa fac?
                Am uitat sa precizez am DCI de 50 KW

                Comment


                • #98
                  In service cum s-a ajuns la concluzia ca este pompa? S-a facut test, s-a citit eroarea stocata? Daca nu s-a facut testul atunci e indicat sa-l faci deoarece eroarea s-a stocat.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Cezarb100 View Post
                    Am o problema daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.
                    De curand am schimbat un injector, mi s-a spart garnitura de cupru din capul injectorului. Acum am alta problema, in sensul ca dupa 80 km/h mi se aprinde martorul de bujii. Daca las viteza sub 80 km/h atunci se stinge. Din ce cauza?
                    La service astia au zis ca e pompa, acuma nu stiu ce sa cred.
                    Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat si ce ar trebuii sa fac?
                    Am uitat sa precizez am DCI de 50 KW
                    In primul rand ar trebuii sa mergi la un service specializat pe injectoare,
                    (exclus reprezentanta) si sa faci un test la injectore plus o diagnoza.

                    Comment


                    • Originally posted by Cezarb100 View Post
                      Am o problema daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.
                      De curand am schimbat un injector, mi s-a spart garnitura de cupru din capul injectorului. Acum am alta problema, in sensul ca dupa 80 km/h mi se aprinde martorul de bujii. Daca las viteza sub 80 km/h atunci se stinge. Din ce cauza?
                      La service astia au zis ca e pompa, acuma nu stiu ce sa cred.
                      Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat si ce ar trebuii sa fac?
                      Am uitat sa precizez am DCI de 50 KW
                      INJECTOARELE ... 100%
                      Chiar daca nu apare la borcane iti garantez eu ca asa e.
                      Am trecut prin aproape toate stadiile cu injectoarele.
                      Recomand sa cureti rezervorul, conductele, schimbi filtrul si duzele la injectoare.
                      Dupa aceasta operatiune nu o sa ti se mai aprinda nici un martor, nu o sa`ti mai tzacane nici un injector.
                      Nu cred ca e pompa.
                      Te salut, si daca e, poate postezi si tu rezolvarea situatiei.
                      Last edited by unEL; 23 February 2011, 05:47.
                      sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                      :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                      Comment


                      • Salut tuturor si merci pentru sfaturi.
                        Nu am rezolvat problema numai ca uite ce am facut pana acuma. Am fost la un tester, la Honda, unde mi-au pus calculatorul.In prima faza au spus ca nu au treaba injectoarele, au schimbat regulatorul de presiune, tot asa trancanea motorul si cateodata galopa (ca atunci cand merge in 3 pistoane). In loc de 1050 bar cat trebuie sa aiba pompa tot 750 avea, chiar si cu regulatorul nou.
                        In principiu mi-au zis ca trebuie sa schimb pompa. Nu stiu ce sa mai cred.Problema e ca o pompa noua e vreo 2000 lei si una SH 1000,1200 lei.
                        Poate sa-mi spuna cineva daca la Brasov mai exista servicul acela de DELPHI? sau vreun nr de tel?
                        Numai bine si va tin la curent cand repar cu cum am rezolvat.

                        Comment


                        • La Sinaia, adica la fostul MEFIN.
                          Asa am auzit, dar nu sunt sigur.
                          Poate ne ajuta cineva ....

                          P.S. Incearca sa vb cu cineva care o are buna pompa si poate te ajuta cu o proba!!!
                          sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                          :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                          Comment


                          • Salutare la toata lumea !
                            Ma alatur si eu comunitatii de loganisti cu martorul de la bujii aprins.
                            Azi dimineata, am lasat martorul sa se stinga, am dat cheie si...trepidatie aiurea, fum ca la balamuc, martorul aprins... Am plecat asa cu el, vazusem un taximetrist cu el aprins si mi-a zis ca e ceva bujie sau injector, prin urmare nu mi-am facut griji prea mari. Vreau sa spun ca motorul merge aproximativ normal, cu exceptia unui zgomot ca de TV-u..., se infige, nu mai scoate fum....
                            Masina are 3 ani jumate si 37.000, nu am avut nici un fel de probleme pina acum. O sa incerc smecheria cu mufele de la injectoare si cu senzorul de pe filtrul de motorina, care e cel mai expus, ca sa zic asa, si sper sa nu fie nimic grav, gen injectoare, pompa sau mai stiu eu ce

                            Comment


                            • Daca nu merge rotund motorul este o problema la injectie.

                              Deci este grav si mai ales ca are un sunet ciudat. Fugi repede la un service.
                              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                              Comment


                              • Originally posted by Hestround View Post
                                Am plecat asa cu el, vazusem un taximetrist cu el aprins si mi-a zis ca e ceva bujie sau injector, prin urmare nu mi-am facut griji prea mari.
                                Esti primul care nu-si face grij, desi motorul merge neregulat, zgomotos. Bravo
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google