Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,
    Si cum va ziceam .... iar s`a aprins martorul bujii!!!
    Am pus imediat laptopul pe masina si mi`a dat injectorul 1.
    Inj 1 a fost reconditionat la 104.000, acum am 148,850.
    Motorina din peco exclusiv.
    Cum sa va zic??? sa ma BEEP pe el de logan!
    Va salut!
    sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
    :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

    Comment


    • Asaaaaaaaaaaaaa,
      @X@by, nu m-am ingrijorat prea tare in sensul ca am plecat cu ea asa, insa gheara pe inima mi s-a pus...
      In urma preaminunatei ispravi, astazi am fost la service, mi-a pus laptopul pe ea si CLIP a clipuit : "circuit comanda injector nr.1" . Deoarece nenea ala era cam indecis, a facut si testul cu furtunase/borcanele/ whatever, care test zicea ca ar fi probleme la injectorul 3 !!! Prin urmare, a sters eroarea, a resetat computerul si cam atit. Mi-a marturisit ca astfel de erori mai apar din cauza combustibilului. Acum masinuta merge frumos, rotund si sper sa fie doar atit. In cazul in care se aprinde din nou, mi-a zis sa vin din nou....

      Comment


      • mai degraba mufa de la injector nu face contact bine...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • salut! ma alatur si eu cu aceiasi problema martor bujii aprins - problema la injectorul 1 si cel de temperatura apa -problema injectorul 2... eu unul m-am saturat de schimbat si de reconditionat injectoare(aruncat cu bani si nervi cat cuprinde). am curatat si rezervorul si conductele tot degeaba, reconditionat si pompa la fel dupa 20.000 km apar aceleasi probleme ...m-am saturat de mecanici care isi dau cu presupusul si fac experiente pe banii nostri... acum mai nou nu ii mai da nimeni de capat se strica injectorul 1 si 2 odata la 500 km ...

          Comment


          • Originally posted by radutu View Post
            salut! ma alatur si eu cu aceiasi problema martor bujii aprins - problema la injectorul 1 si cel de temperatura apa -problema injectorul 2... eu unul m-am saturat de schimbat si de reconditionat injectoare(aruncat cu bani si nervi cat cuprinde). am curatat si rezervorul si conductele tot degeaba, reconditionat si pompa la fel dupa 20.000 km apar aceleasi probleme ...m-am saturat de mecanici care isi dau cu presupusul si fac experiente pe banii nostri... acum mai nou nu ii mai da nimeni de capat se strica injectorul 1 si 2 odata la 500 km ...
            Asta este dezavantajul cand reconditionezi pompa, nu stii nicodata cand te lasa, sau cand produce span. Asta strica injectoarele, de aceea este indicat sa o schimbi cu una noua. Dai odata niste bani dar pe urma stii ca nu mai ai probleme de genul asta.

            Comment


            • salut! pana la urma mi-am calcat pe suflet si pe portofel si am achizitionat o pompa de injectie noua 2.400 ron, am schimbat din nou dupa 5000km filtrul de motorina 130 lei(de origine), am dat jos rezervorul si l-am spalat cu amestec de motorina si benzina (aprox 20l) si apoi cu motorina curata (10l), suflat/curatat conductele de la rezervor pana la filtru si apoi de la filtru pana la pompa, am curatat injectoarele si le-am injectat prin toate orificiile spray de degresat+wd40, dupa care le-am pus la toate duze de retur noi(originale delphi), am sters erorile din ECU + rescris injectoarele. Am parcurs aprox 5000km si surpriza S-A APRINS DIN NOU MARTORUL BUJII INCANDESCENTE...si a tot ramas aprins + ca motorul parca merge in 3 pistoane... mentionez ca toate aceste operatiuni le-am facut in service (nu in fata blocului)... eu unu spun sa se duca d......i cu masinile lor cu tot... si problema la DT2000 o da tot pe injectoarele 1 si 2... dupa parerea mea de acum este o problema de soft ceva... altceva numai bine la toti si scapati de aceste chinuri numite 1.5 dci

              Comment


              • Ai schimbat pompa?
                Ai schimbat si duzele!
                Ai curatat tot?
                .....
                NU AI FACUT TOT CE TREBUIE ... Se rezolva cu 2L de benzina, imprastiati uniform, prin si pe masina. O scanteie iti da cineva!!!!
                Dupa nu o sa mai ai dureri de cap.

                Sincer, cand ai vazut ca e asa grav trebuia sa dai viteza la masina.
                Ca ai bagat 1000Euro in motor si ...

                Nu esti primul, sper sa rezolvi ceva cu garantia la pompa, si sa reusesti sa-ti mai recuperezi ceva din investitie.

                Tin pumnii!

                P.S. Nu esti singurul si te inteleg!
                sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                Comment


                • ddt2000 e un soft clonat care se foloseste doar in uzina , nu si prin serviceuri ,si nu tot timpul da cele mai bune rezultate sau explicatii ,cum face Clipul de exemplu.
                  Ma indoiesc ca softul de diagnoza spune "Problema pe injectorul 1 si 2 " si nu spune ce fel de problema etc , dar e grele ca e in franceza )
                  Eu cand am citit la cineva imi dadea circuit deschis pe injectorul 3 , o mufa de la injector nu facea contact . Daca softul de diagnoza vede problema pe respectivele injectoare , probabil ar parea sa fie electrica , ca nu e injectorul alimentat , ca e mort nu ca diuzele lui pisa ca in cazul acumularii cu span . E doar o teorie, nu ma pricep foarte tare la diesele .
                  Last edited by Cristi_Xp; 7 April 2011, 17:20.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by unEL View Post
                    Ai schimbat pompa?
                    Ai schimbat si duzele!
                    Ai curatat tot?
                    .....
                    NU AI FACUT TOT CE TREBUIE ... Se rezolva cu 2L de benzina, imprastiati uniform, prin si pe masina. O scanteie iti da cineva!!!!
                    Dupa nu o sa mai ai dureri de cap.

                    Sincer, cand ai vazut ca e asa grav trebuia sa dai viteza la masina.
                    Ca ai bagat 1000Euro in motor si ...

                    Nu esti primul, sper sa rezolvi ceva cu garantia la pompa, si sa reusesti sa-ti mai recuperezi ceva din investitie.

                    Tin pumnii!
                    P.S. Nu esti singurul si te inteleg!

                    Am tot zis sa incerc, sa mai vad, sa mai intreb, sa mai cer opinii, sa mai schimb service-uri si asa am ajuns la capatul puterilor si limita limitelor...pur si simplu nu o mai suport, si nici nu pot sa imi bat joc de alti oameni sa le dau un ciur...eu o am de noua si pana acum (165.000km) nu am avut probleme cu ea... o sa mai incerc cu 2 injectoare noi sa vad ce se mai intampla sper sa biruiesc stii cum e speranta moare ultima dar pana la urma o sa moara si aia...

                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    ddt2000 e un soft clonat care se foloseste doar in uzina , nu si prin serviceuri ,si nu tot timpul da cele mai bune rezultate sau explicatii ,cum face Clipul de exemplu.
                    Ma indoiesc ca softul de diagnoza spune "Problema pe injectorul 1 si 2 " si nu spune ce fel de problema etc , dar e grele ca e in franceza )
                    Eu cand am citit la cineva imi dadea circuit deschis pe injectorul 3 , o mufa de la injector nu facea contact . Daca softul de diagnoza vede problema pe respectivele injectoare , probabil ar parea sa fie electrica , ca nu e injectorul alimentat , ca e mort nu ca diuzele lui pisa ca in cazul acumularii cu span . E doar o teorie, nu ma pricep foarte tare la diesele .
                    Am facut si cu clip (aparatul ala mare si 'rosu' care se fixeaza pe volan, cu taste F1 F2 F3 F4...ENTER...etc) error injector1, error injector2 si atat...le-au sters...au introdus codurile la injectoare...a disparut eroarea...motorul mergea super bine...au luat banii si sanatate la neamuri...dupa 500km-max2000 apare iar martorul bujii incandescente sau cateodata inainte de acesta cel de la temperatura apa ridicata... o sa mai incerc sa le schimb intre ele ca 3 si 4 sa devina 1 respectiv 2 sa mai vad apoi daca se schimba eroarea pe injectoarele 3 si 4...daca o sa fie asa atunci inseamna ca sunt injectoarele defecte la partea electrica...daca o sa imi dea eroare tot pe 1 si 2 atunci poate fi ceva din calculatorul de injectie si atunci sah mat
                    Last edited by radutu; 7 April 2011, 22:20. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Aceeasi problema cu martorul de preincalzire il am si eu. Masina are 3 zile de cand e luata (logan 1.6 105cp). M-am programata la caremi sa vada ce are. initial au zis ca e benzina (pusa de mine de la petrom pacurari) , pana sa ajung din dancu pana la caremil sa stins martoru (eram prin independentei)

                      Comment


                      • Originally posted by radutu View Post
                        Am tot zis sa incerc, sa mai vad, sa mai intreb, sa mai cer opinii, sa mai schimb service-uri si asa am ajuns la capatul puterilor si limita limitelor...pur si simplu nu o mai suport, si nici nu pot sa imi bat joc de alti oameni sa le dau un ciur...eu o am de noua si pana acum (165.000km) nu am avut probleme cu ea... o sa mai incerc cu 2 injectoare noi sa vad ce se mai intampla sper sa biruiesc stii cum e speranta moare ultima dar pana la urma o sa moara si aia...



                        Am facut si cu clip (aparatul ala mare si 'rosu' care se fixeaza pe volan, cu taste F1 F2 F3 F4...ENTER...etc) error injector1, error injector2 si atat...le-au sters...au introdus codurile la injectoare...a disparut eroarea...motorul mergea super bine...au luat banii si sanatate la neamuri...dupa 500km-max2000 apare iar martorul bujii incandescente sau cateodata inainte de acesta cel de la temperatura apa ridicata... o sa mai incerc sa le schimb intre ele ca 3 si 4 sa devina 1 respectiv 2 sa mai vad apoi daca se schimba eroarea pe injectoarele 3 si 4...daca o sa fie asa atunci inseamna ca sunt injectoarele defecte la partea electrica...daca o sa imi dea eroare tot pe 1 si 2 atunci poate fi ceva din calculatorul de injectie si atunci sah mat


                        Dar nu te'ai gandit ca poate sa fie returul ? Mai intai de toate te'as sfatuii sa faci un test de retur la fiecare injector in parte. Ciudata explicatie ti'a dat cu clip'ul, ar fi trebuit si ea sa fie mai detaliat, cum e in ddt.
                        Ca sa fiu putin offtopic
                        Cu toate ca e in franceza, ddt2000 pare mult mai complex decat clip'ul, toata chestiunea este sa ai baza de date actualizata, in rest mi se pare foarte, foarte ok.

                        Comment


                        • Am si eu aceasi problema cu matrorul pre incalzire buji. Imi sta aprins de mai bine de un an si nu am loat nici o masura si masina imi merge foarte bine, cel putin asa cred. Parca sa zic ca ia cam crescut consumul.

                          Comment


                          • Originally posted by castrawete View Post
                            Am si eu aceasi problema cu matrorul pre incalzire buji. Imi sta aprins de mai bine de un an si nu am loat nici o masura si masina imi merge foarte bine, cel putin asa cred. Parca sa zic ca ia cam crescut consumul.
                            De ce nu mergeti sa faceti o diagnoza plus o verificare de retur la injectoare ? Trebuie sa existe o cauza pentru acel martorcare sta aprins. Eventulal ar trebuii sa verificati si bujiile.

                            Comment


                            • vezi ca si de la o bujie dusa se aprinde spirala.. pune un clip pe ia si arata mai bine rezolvarea,.

                              Comment


                              • Salutare tuturor,

                                Intrebare: martorul de bujii trebuie sa se aprinda la fiecare punere a contactului sau se aprinde doar la nevoie cand e motorul rece? Am un coleg care zice ca porneste greu cand e rece, eu cand m-am dus la masina nepornita de 2 ore am pus contactul si martorul nu se aprinde deloc, e normal? Am verificat bujiile cu un aparat de masura si sunt ok toate, ma gandesc totusi ca nu ajunge curent la ele daca nu se aprinde martorul? Exista vreun releu ceva?
                                Este vorba de un logan MCV diesel de 86 CP.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google