Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca motorul este cald nu sta aprins.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • Pe a doua pagina era cineva care a bagat 90 de mil injectoare pompa etc.la banii astia imi luam alt logan benzina diesel,fara suparare da nu esti sanatos,ma pisam pe ea in fata blocului si atatia bani nu dadeam,acuma ca sa va mai inveselesc si sa mai prindeti drac de dci-uri eu am 205 mii cu almeu este din 2007 70 cp niciodata probleme la injectoare s-au pompa,niciodata erori niciodata probleme la nimic,astazi am schimbat o bujie era dusa dar nu s-a aprins nimic in bord doar nu mia luato dimineata,am verificat si schimbat bujia acu porneste fara probleme,motorina numa din peco filtru motorina numai original schimbat din 50 in 50 de mii,deci puneti numai motorina din peco fara anonimi si filtru de origine neaparat.

      Comment


      • saptamana trecuta sa aprins la loganul tatalui meu ""martorul minune""binenteles ca am pus ddt si am sters eroare,dupa o zi a reaparut eroarea.In concluzie am verificat bujiile iar rezultatul a fost o bujie defecta
        Pana astazi totul e ok

        Comment


        • Buna, am si eu o problema asemanatoare poate ma puteti ajuta si pe mine.
          Am defect ( circuit comanda injector cilindru 4 )si (ciclu programare injectoare nerealizat )
          Acu va spun ce am facut, sper sa nu va plictisesc.
          In prima faza am schimbat injectorul 4, injector original ,cod introdus,defecte sterse, dupa 3 zile aproximativ 200.000 Km apare din nou ,exact aceleasi defecte mentionate.
          Acu am verificat instalatia electrica, legatura calculator-injector 4 ok, pini strinsi,dati cu spray de contact, defecte sterse, din nou dupa vreo 200.000Km se aprinde,aceleasi defecte.
          Din nou la treaba, am schimbat injectoru 3 cu 4, ma gindeam ca o avea vreo problema si injectoru nou, coduri reintroduse,defecte sterse, si dupa 150.000km aproximativ sa aprins becul din nou si aceleasi defecte.
          Testul cu eprubetele e ok,motorina buna,filtru motorina schimbat,nu are apa,pilitura.
          Cred ca tine de domeniul SF-ului, nu stie chiar nimeni ce sa-i mai fac?.inafara de varianta cu 2 litri de benzina.
          Va multumesc anticipat,ori ce sfat e bine venit si asteptat.
          Daca printr-o minune rezolv problema va anunt . Pa Pa.

          Comment


          • cocian...din ce ai scris tu aici masina ta ar avea 550.000km...cred te-ai exprimat gresit in legatura cu km aia...
            dupa ce ai schimbat injectorul 3 cu 4 a dat aceeasi eroare tot pe injectorul 4? sau pe 3?

            Comment


            • Imi cer scz 200km ,chiar nu miam dat seama cind am scris scz.

              Defectul tot pe cilindru 4 chiar daca le-am schimbat intre ele.
              Nu mai stiu ce sa-i fac
              Last edited by cocian; 18 December 2011, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • E posibil sa fie ECU defect, daca zici ca ai verificat legaturile pe acolo si nu sunt probleme.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • Crezi ca s-ar rezolva cu o resoftare ECU?

                  Comment


                  • Poti incerca, desi pare a fi problema hardware. Vad ca esti din Baia Mare, ia legatura cu Cristikapa, te poate ajuta cu o rescriere a softului.
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • poti incerca si o resoftare ECU, desi nu cred ca ar putea fi asta...sau sa imprumuti unul daca ai de unde (desi nu sunt multi care sa il ''imprumute'')...oricum sa ne tii la curent daca rezolvi problema...bafta

                      Comment


                      • Cred ca o sa incerc o resoftare,treaba cu imprumutatu e dificila ECU ,UCH,chei+ ca trebuie sa o testez vreo 300 km , nu prea cred ca se ofera nimeni.)
                        Va tin la curent Pa Pa.

                        Comment


                        • ai rezolvat problema? daca da, de unde a fost? sau e secret?

                          Comment


                          • Nu ii nici un secret, dar treaba nu cred ca e rozolvata.
                            Am 310 km si nu sa aprins inca, daca nu se aprinde pina la 1000 km inseamna ca e ok.
                            Ultima oara mia dat comanda (RZ004-stergere adaptoare de corectie), cred ca am retinut corect. Dupa aceasta comanda parca a devenit motorul mai galagios si treptat si-a revenit.
                            Daca se reaprinde va anunt. Pa.

                            Comment


                            • Originally posted by jambon View Post
                              Pe a doua pagina era cineva care a bagat 90 de mil injectoare pompa etc.la banii astia imi luam alt logan benzina diesel,fara suparare da nu esti sanatos,ma pisam pe ea in fata blocului si atatia bani nu dadeam,acuma ca sa va mai inveselesc si sa mai prindeti drac de dci-uri eu am 205 mii cu almeu este din 2007 70 cp niciodata probleme la injectoare s-au pompa,niciodata erori niciodata probleme la nimic,astazi am schimbat o bujie era dusa dar nu s-a aprins nimic in bord doar nu mia luato dimineata,am verificat si schimbat bujia acu porneste fara probleme,motorina numa din peco filtru motorina numai original schimbat din 50 in 50 de mii,deci puneti numai motorina din peco fara anonimi si filtru de origine neaparat.
                              Chiar si de origine ,dar nu schimbi cam rar filtrul de motorina?

                              Comment


                              • rar de tot la 50.000 km sa sch filtru de motorina.?(parerea mea)
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google