Daca motorul este cald nu sta aprins.
Martor Bujii Aprins
Collapse
X
-
Pe a doua pagina era cineva care a bagat 90 de mil injectoare pompa etc.la banii astia imi luam alt logan benzina diesel,fara suparare da nu esti sanatos,ma pisam pe ea in fata blocului si atatia bani nu dadeam,acuma ca sa va mai inveselesc si sa mai prindeti drac de dci-uri eu am 205 mii cu almeu este din 2007 70 cp niciodata probleme la injectoare s-au pompa,niciodata erori niciodata probleme la nimic,astazi am schimbat o bujie era dusa dar nu s-a aprins nimic in bord doar nu mia luato dimineata,am verificat si schimbat bujia acu porneste fara probleme,motorina numa din peco filtru motorina numai original schimbat din 50 in 50 de mii,deci puneti numai motorina din peco fara anonimi si filtru de origine neaparat.
Comment
-
Buna, am si eu o problema asemanatoare poate ma puteti ajuta si pe mine.
Am defect ( circuit comanda injector cilindru 4 )si (ciclu programare injectoare nerealizat )
Acu va spun ce am facut, sper sa nu va plictisesc.
In prima faza am schimbat injectorul 4, injector original ,cod introdus,defecte sterse, dupa 3 zile aproximativ 200.000 Km apare din nou ,exact aceleasi defecte mentionate.
Acu am verificat instalatia electrica, legatura calculator-injector 4 ok, pini strinsi,dati cu spray de contact, defecte sterse, din nou dupa vreo 200.000Km se aprinde,aceleasi defecte.
Din nou la treaba, am schimbat injectoru 3 cu 4, ma gindeam ca o avea vreo problema si injectoru nou, coduri reintroduse,defecte sterse, si dupa 150.000km aproximativ sa aprins becul din nou si aceleasi defecte.
Testul cu eprubetele e ok,motorina buna,filtru motorina schimbat,nu are apa,pilitura.
Cred ca tine de domeniul SF-ului, nu stie chiar nimeni ce sa-i mai fac?.inafara de varianta cu 2 litri de benzina.
Va multumesc anticipat,ori ce sfat e bine venit si asteptat.
Daca printr-o minune rezolv problema va anunt . Pa Pa.
Comment
-
E posibil sa fie ECU defect, daca zici ca ai verificat legaturile pe acolo si nu sunt probleme.
Comment
-
Poti incerca, desi pare a fi problema hardware. Vad ca esti din Baia Mare, ia legatura cu Cristikapa, te poate ajuta cu o rescriere a softului.
Comment
-
Nu ii nici un secret, dar treaba nu cred ca e rozolvata.
Am 310 km si nu sa aprins inca, daca nu se aprinde pina la 1000 km inseamna ca e ok.
Ultima oara mia dat comanda (RZ004-stergere adaptoare de corectie), cred ca am retinut corect. Dupa aceasta comanda parca a devenit motorul mai galagios si treptat si-a revenit.
Daca se reaprinde va anunt. Pa.
Comment
-
Originally posted by jambon View PostPe a doua pagina era cineva care a bagat 90 de mil injectoare pompa etc.la banii astia imi luam alt logan benzina diesel,fara suparare da nu esti sanatos,ma pisam pe ea in fata blocului si atatia bani nu dadeam,acuma ca sa va mai inveselesc si sa mai prindeti drac de dci-uri eu am 205 mii cu almeu este din 2007 70 cp niciodata probleme la injectoare s-au pompa,niciodata erori niciodata probleme la nimic,astazi am schimbat o bujie era dusa dar nu s-a aprins nimic in bord doar nu mia luato dimineata,am verificat si schimbat bujia acu porneste fara probleme,motorina numa din peco filtru motorina numai original schimbat din 50 in 50 de mii,deci puneti numai motorina din peco fara anonimi si filtru de origine neaparat.
Comment
-
rar de tot la 50.000 km sa sch filtru de motorina.?(parerea mea)
Comment
Comment