Martor Centuri Siguranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut, de unde fac rost de un microcontact cupla centura Duster, cod 8201049844, bun si ieftin

    Comment


    • #47
      Nu stiu de ce vreti sa activati asa ceva. Eu am avut la laguna, dar am dezactivat bipuitul. Daca vrei sa mergi 500m nu cred k pui centura, si devine stresant. Daca se urca un pasager, pana isi pune centura iti rupe urechile. Sa nu mai vorbim de pasageri supraponderali sau gravide care sigur nu isi pun centura.

      Comment


      • #48
        Sal are careva activata functia poate spune cum a facut in afara ca trebuie cupla cu senzorul de la centura??Cum a legat firele>??

        Comment


        • #49
          Trebuie senzor la cupla de centură ce dă o masă către UCH(ehi40 maro a1)și TdB (gri 1) și LED + rezistență în bord, că nu sunt montatate. Evident laptop cu ddt2000 pentru configurarea pragului.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #50
            Sigur trebuie senzor...? Cred ca e intrerupator,comutator...,ceva de genul(on/off),dar senzor e cu totul altceva...!

            Comment


            • #51
              Când îl va căuta la magazin, va cere senzor, nu comutator/întrerupător sau mai știu eu ce.
              Înțeleg te pasionează domeniul auto, bravo, dar încearcă să mai și gândești.

              În scaunul din dreapta la x52 avem senzor sau "comutator"?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #52
                Sal mersi pt sfaturi dar daca vreti sa fiti mai explicit cum se leaga, am facut rost de o cupla de la dezmembrari de la un renault kangoo am luat senzorul l-am montat in cupla mea si am doua fire ce iese din el unul e masa si inul unde se leaga mai exact .CUM???
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  Se poate pune si pe derapta???

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by manujupanu View Post
                    Sal mersi pt sfaturi dar daca vreti sa fiti mai explicit cum se leaga, am facut rost de o cupla de la dezmembrari de la un renault kangoo am luat senzorul l-am montat in cupla mea si am doua fire ce iese din el unul e masa si inul unde se leaga mai exact .CUM???
                    in cazul meu: un fir merge la masa si celalalt in una din mufele de la ceas (care-i coresounde ledul de centura de pe placa,pe acel pin ai "+" cand pui contactl)
                    live to ride

                    Comment


                    • #55
                      Am fost destul de clar:
                      firul negru din pozele tale îl legi la masă
                      iar
                      firul oranj din pozele tale îl legi la: UCH, mufa 40pini(ehi40), conectorul, maro pinul a1 și Tabloul de Bord, mufa gri, pinul1.

                      Apoi LED + rezistență în bord, că nu sunt montate. Evident laptop cu ddt2000 pentru configurarea pragului de viteză.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by t0rquemada View Post
                        Când îl va căuta la magazin, va cere senzor, nu comutator/întrerupător sau mai știu eu ce.
                        Înțeleg te pasionează domeniul auto, bravo, dar încearcă să mai și gândești.

                        În scaunul din dreapta la x52 avem senzor sau "comutator"?
                        Acceptind faptul ca nu gindesc,eu stiu ca in cupla centurii,este un "switch"(cum zice englezul),deoarece vad ca termenul "intrerupator",creeaza alergie. Referitor la senzorul din scaunul-dreapta,cred ca te referi la senzorul de greutate(in functie de dotare),care intradevar este un senzor,deoarece transforma o marime fizica intr-un semnal electric...

                        Comment


                        • #57
                          Și switch-ul e acționat cu puterea minții ? Nu cumva e traductor ?

                          P.S. Senzorul de greutate pentru pasagerul dreapta e obligatoriu.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #58
                            Switch-ul,are 2 stari,on si off. Traductorul(senzorul), traduce-modifica-converteste,o marime fizica(greutate,viteza,temperatura,etc) in semnal electric.Clar, nu e unul si acelasi lucru. Switch-ul,in general,e actionat de o componenta mecanica sau manual.N-am inteles care-i treaba cu "puterea mintii"...,am doar ceva banuieli!

                            Comment


                            • #59
                              Ai 3 posturi care nu l-au ajutat deloc pe colegul nostru, bravo.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #60
                                ok am inteles treaba e simpla mai complicat e cu leptopul cu ddt 2000 ca la Slobozia nu prea are cine ,daca nu o pun pe test ce se intampla nu merge????

                                La reprezentanta dacia ce parere aveti merge sa activez cateva functii cum ar fi de ex problema care o am eu ,din cate stiu eu mai e cateva care se activeaza cu ddt 2000 MULTUMESC PT TOT ????
                                Last edited by manujupanu; 10 February 2015, 17:38. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google