-Martor defect electric aprins la relanti logan 16v 105cp e5 Martor defect electric aprins la relanti - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Martor defect electric aprins la relanti

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 13th July 2012   #1
adrianmar
Incepator
 
Data inscrierii: 13-07-2012
Locatie: timisoara
Motorizare : 1,6
Varsta: 39
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit Martor defect electric aprins la relanti

AM URMATOAREA PROBLRMA ...
LA loganul meu 1,6 16 valve e5,5000km, cand opresc la semafor,uneori,motorul ramane turat la 2000r/m,se aprinde becul galben-martor defect electric si sta aprins pana pun in miscare masina ( si daca opresc motorul si apoi il pornesc ,tot aprins e, se stinge doar dupa ce plec de pe loc ). Am fosr la DACIA, au zis ca senzorul de viteza (cel de pe motor e un plastic gol, cica la modelele astea citeste viteza de pe abs...., l-au schimbat pe cel de pe motor cu unul nou...sa se incida circuitul au zis) .... si TOT ASA SE APRINDE .....?

daca ma poate ajuta cineva....
adrianmar e offline   Reply With Quote
Vechi 17th July 2012   #2
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Eu am patit-o cand aveam 66 km la bord, aceleasi simptome, dar in special cand faceam doua trei manevre cu spatele pentru a parca. La pornire dupa doi, trei metri martorul se stingea. Ulterior s-a mai intamplat de cateva ori. La revizia de un an au incercat sa simuleze fenomenul fara succes insa si explicatia a fost ca initial softul era doar pentru ceva teste si nu le-au spus cei de la uzina sa puna softul corespunzator. La tester nu au gasit nimic si singura solutie care deocamdata se pare ca face sa nu se mai aprinda martorul a fost un soft nou pus de curand (vezi Motor se opreste in mers)
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 17th July 2012   #3
Fyrestarter
Loganist de 5 stele
 
Fyrestarter's Avatar
 
Data inscrierii: 13-05-2011
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1,5 stage 1
Varsta: 42
Posturi: 588
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Verifica furtunul de pe pompa de vacuum. Daca e iesit de acolo e. Doamne ajuta...
Fyrestarter e offline   Reply With Quote
Vechi 12th August 2012   #4
adrianmar
Incepator
 
Data inscrierii: 13-07-2012
Locatie: timisoara
Motorizare : 1,6
Varsta: 39
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

am fost la garantie,au resoftat-o sau cum ii zice nu stiu,apoi au schimbat senzorul de viteza , tot asa,........acum au zis ca vine o echipa de la Pitesti sa o vada. Sa vedem cum o rezolva
adrianmar e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #5
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v
Varsta: 38
Posturi: 12,739
Membru :
[sofer amator]
Implicit

@adrianmar: ori tu n-ai inteles bine, ori aia de la dacia sunt dusi cu vaca pe conducta...ce shunt au facut ei pe senzorul de turatie sa inchida circuitul senzorilor de abs? asta e o enormitate de dat la guiness book.
@fyrestarter: benzinarul n-are pompa de vacuum, chiar de-ar avea, n-are treaba aia cu penele de curent.
@adrianmar: ceva nu se leaga...becul problema electrica e rosu. becul portocaliu e eroare motor. motorul ramas turat inseamna ca ori se trage aer fals, ori motorasul de ralanti nu mai poate regla ralanti-ul. asta era la versiunile euro3 si euro4. din cate stiu, tu la e5 ai clapeta de acceleratie electronica, logic ar fi sa nu ai motoras de reglaj ralanti, reglajul sa se faca din clapeta. ralanti-u defectuos poate veni de la potentiometru pedala aiurea, motoras clapeta care functioneaza defectuos, software prost sau un scurt undeva in cablurile senzorilor, care pacalesc ecu injectie si il baga in modul avarie.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #6
Fyrestarter
Loganist de 5 stele
 
Fyrestarter's Avatar
 
Data inscrierii: 13-05-2011
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1,5 stage 1
Varsta: 42
Posturi: 588
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Scuze. Am vazut tarziu ca e benzina. Poate ai apa in filtru de combustibil.
Fyrestarter e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #7
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,892
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@ seba mie in reprezentanta mi au spus ca : avansul este puterea electrica a scanteii

logic ca panaramele nu au fost in stare sa faca masina ( pornea in rateuri ). tot insistau ca nu da nici o eroare. am fost de 7 8 ori in diferite service uri si nimic ...nu da domne nici o eroare

in consecinta mi am facut o singur. tragea aer fals pe la clapeta.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #8
Cristi_LCD
Loganist de 5 stele
 
Cristi_LCD's Avatar
 
Data inscrierii: 20-06-2007
Locatie: Braila
Motorizare : 1,6 MPI
Varsta: 40
Posturi: 4,807
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Braila]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Fyrestarter Vezi Post
Scuze. Am vazut tarziu ca e benzina. Poate ai apa in filtru de combustibil.
Cand e apa in benzina nu se tureaza motorul.
__________________
Cel mai lent 1,6 8v
Cristi_LCD e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #9
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,892
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

astia din reprezentanta sunt rupti de realitate.

daca s ar uita in DDT ul ala si ar intelege macar o iota din el ar fi minune

daca inregistreaza parametrii ( injectie, presiune, pozitie clapeta etc ) ar vedea ce o ia razna cand ramane motorul turat.
nu se poate ca motorul sa ramana turat si nici unul di parametri sa ramana neschimbat

daca clapeta ramane deschisa, motorul se tureaza si nici in 1000 de ani nu o sa dea eroare pe tester.

din punctul lor de vedere daca nu da eroare totul e bine. atat ii duce capu'
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #10
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

e cum zice seba in postul 5,cu exceptia ca becul avarie electrica e galben nu rosu ) . Se tureaza aiurea poate fi doar din faptul ca trage aer pe langa sau ca se deschide clapeta ,iar faptul ca aprinde becul in bord inseamna ca e o posibila diferenta intre ce cere potentiometrul pedalei si ce primeste clapeta.Mai o cauza ar putea fi ceva paraziti/interferente , la renaulturi multi muta manunchiul de cabluri ce merg la ECU cat mai departe de cablul de + de la baterie,in mod normal becul ala ce se aprinde trebuie sa memoreze o eroare.Cum ii zice la oroare?
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR

Last edited by Cristi_Xp; 13th August 2012 at 14:17.
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #11
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,892
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la E5 clapeta are aceleasi etansari de tot rahatul dar nu cred ca acolo e baiul.

eu am pus DDt pe un E5 dasta care ramanea turat. clapeta ramanea deschisa cateva secunde dupa care revenea singura.
nu era suparator fiindca dura maxim 2 3 4 secunde dupa care cadea la 750 rpm
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #12
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

calculatorul e capabil sa scada relantiul daca trage aer fals modificand un pic avansul la relanti pana se ajunge la consemn...altfel cum iti explici ca alea ce au clapetele marite stau tot la valoarea cerute de ECU pentru relanti,ma refer la alea electronice.
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #13
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,892
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

stiu. dar nu dureaza un pic pana se invata ?

la asta ce l am verificat eu, cand lua piciorul din acceleratie, clapeta ramanea intepenita pe la 16-18 % si duap cateva secunde cadea la 10 %. acum ca o fi defect mecanic la motoras sau ceva din soft nu stiu
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #14
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de alessandro Vezi Post
la E5 clapeta are aceleasi etansari de tot rahatul dar nu cred ca acolo e baiul.

eu am pus DDt pe un E5 dasta care ramanea turat. clapeta ramanea deschisa cateva secunde dupa care revenea singura.
nu era suparator fiindca dura maxim 2 3 4 secunde dupa care cadea la 750 rpm
permite-mi sa nu te cred ca ai reusit sa te conectezi la ecu de E5 cu DDTul
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #15
Fane
Organizator de Calarasi
 
Fane's Avatar
 
Data inscrierii: 19-01-2009
Locatie: calarasi
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 2,036
Membru :
[Organizator de Calarasi]
[LoganClub Calarasi]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de alessandro Vezi Post
astia din reprezentanta sunt rupti de realitate.

daca s ar uita in DDT ul ala si ar intelege macar o iota din el ar fi minune
Cand o sa vezi reprezentanta care lucreaza cu DDT sa ne anunti si pe noi


Cu ce XML te-ai conectat la E5?
Fane e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #16
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,892
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Reprezentantele lucreaza xu clip, pardon
O sa aflu si xu ce m am conectat exact . Laptopul meu nu a mers
Ecu era ca inexistent. Doar uch ul il vede.
Dar da era ddt, daca nu cumva am uitat sa citesc.

Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

Last edited by alessandro; 13th August 2012 at 21:14.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #17
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

pai si daca ecu era inexistent,cum ai vazut tu informatia de pe el ? Din uch ? )))
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 13th August 2012   #18
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,892
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Alt laptop alta interfata.

Cu ddt ul meu am dat peste e3 si 4. La cre nu s a conectat

Interfata e aia kkl care merge si la vag + fiat
Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 16th August 2012   #19
adrianmar
Incepator
 
Data inscrierii: 13-07-2012
Locatie: timisoara
Motorizare : 1,6
Varsta: 39
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

eroarea pe care o vad cei de la dacia "senzor viteza"
REpet descrierea fenomenului:
Ajung la semafor, opresc, scot din viteza si MOTORUL SE TUREAZA pana la 2000r/min, ramane turat si imediat se aprinde becul galben (daca opresc motorul si-l repornesc,sta turata la 2000, bec aprins)> ...Dupa ce bag in viteza si masine se pune in miscare ,imediat !, becul se stinge si fenomenul nu se mai repeta o zi sau doua, apoi , din senin IAR...
adrianmar e offline   Reply With Quote
Vechi 16th August 2012   #20
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v
Varsta: 38
Posturi: 12,739
Membru :
[sofer amator]
Implicit

eu cred ca la tine intre cabluri, cineva fura curent de la altcineva si de aia vede ecu avioane si merge ca ceaiul...nu vad nici o legatura logica intre senzorul de viteza si turatia motorului, pt ca din cate banuiesc, nu ai cutie automata. deci...cineva se alimenteaza cand n-ar trebui sau nu se alimenteaza defel.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
aprins, defect, electric, martor, relanti

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 15:12.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google