Martor Ulei Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa intelegem ca tu ai un martor presiune ulei si unul pentru alerta schimb?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      Azi am fost la service pentru inlocuirea sondei dupa o saptamana de asteptare . Alta surpriza Mufa de conectare a piesei este rotunda si ce a de pe masina patrata . Astept in continuare , dar nu cred ca pot sa verific pentru ca nu mai este frig dimineata .

      Comment


      • #33
        Da iancule are ca doar e 1,2 16 v te oftici?

        Comment


        • #34
          Originally posted by den60 View Post
          Azi am fost la service pentru inlocuirea sondei dupa o saptamana de asteptare . Alta surpriza Mufa de conectare a piesei este rotunda si ce a de pe masina patrata . Astept in continuare , dar nu cred ca pot sa verific pentru ca nu mai este frig dimineata .
          Pai si zebzecii din service nu stiu ce mufa e ...?
          Inuman.

          Comment


          • #35
            te pui cu dorel ? ) probabil au crezut ca e mufa ca la loganul vechi...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Sa intelegem ca tu ai un martor presiune ulei si unul pentru alerta schimb?
              da! cel de schimb de ulei este intre martorul de faza scurta si cel de faza lunga!

              Comment


              • #37
                Multumesc de raspuns; o treaba buna facuta de cei de la Dacia, cu acest martor.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  te pui cu dorel ? ) probabil au crezut ca e mufa ca la loganul vechi...
                  important e sa nu dea de un dorel mai fortos care sa potriveasca mufa rotunda in cea patrata
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #39
                    Inlocuirea a fost facuta cu " succesuri "

                    Comment


                    • #40
                      Numai ca acel martor care te avertizeza sa schimbi uleiul nu este activ
                      Am un dci masina de serviciu si am facut doua schimburi pana acum

                      Comment


                      • #41
                        Ba este activ la anumite modele ,si chiar functioneaza.
                        Dupa ce se face schimbul de ulei se reseteaza ,,ti pedala de frana calcata pui contactul si apesi frana de 3 ori ceva de genul asta ,,scrie in carte.

                        Comment


                        • #42
                          la megane se reseteaza cu butonul din bord si din maneta parca...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by lucian voi View Post
                            Ba este activ la anumite modele ,si chiar functioneaza.
                            Dupa ce se face schimbul de ulei se reseteaza ,,ti pedala de frana calcata pui contactul si apesi frana de 3 ori ceva de genul asta ,,scrie in carte.
                            Daca s-ar aprinde acel martor pentru schimb ulei probabil ca asa s-ar reseta
                            Eu iti spun doar ca am facut deja peste 50k si nu s-a aprins inca si nici nu a fost resetat. La prima revizie chiar am intrebat daca fusese resetat acel contor si mi s-a spus ca nu este nimic de resetat pentru ca nu este activ
                            Masina este Laureate dci 55 kw fabricatie iun 2011

                            Comment


                            • #44
                              50000 km in 8 luni ???

                              Comment


                              • #45
                                Cred ca masina ta este ori de firma ori ai lasato pe cric pornita si in viteza, 50 000 in 8 luni este cam mult.Martorul schimb ulei nu este functional la toate variantele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google