Martor Ulei Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Multam' ! o sa incerc. poti sa imi spui cam unde e pozitionata sonda de presiune ulei? de pompa de ulei nu ar trebui sa imi fac probleme? ma streseaza gandul ca in intervalul asta de ~1 minut nu are ungere motorul.

    Comment


    • #62
      Daca as fi in locul dumitale, as face schimbul de ulei si as fi foarte atent la achizitionarea filtrului. In fond nu pierzi nimic, daca faci schimbul mai devreme, dar ai posibilitatea sa excluzi cate ceva din ecuatia asta.
      Last edited by IancuMIC; 27 April 2015, 20:07.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #63
        Momentan nu am timp sa merg sa fac schimburile si am si nevoie de masina. Pompa de ulei are vreo supapa de sens prin care nu lasa tot uleiul din circuit sa coboare in baie, sau filtrul are asa ceva? ma gandesc ca aici ar fi motivul pentru care dupa o stationare lunga dureaza foarte mult pana pompa duce uleiul in rampa.

        Comment


        • #64
          Doar filtru are posibilitatea sa impiedice scurgerea uleiului din el. Un schimb de ulei dureaza maaaxim o ora; despre ce vorbim?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #65
            O sa incerc sa ii fac schimbul. totusi, pentru o constatare mai rapida, as putea sa schimb doar filtrul de ulei ( e undeva la 25 de lei) in fata blocului, urmand ca la revizie sa il schimb iar ? aveti vreo recomandare de unde as putea sa iau filtru de origine 100% ( astept PM) . Multumesc !

            Comment


            • #66
              sa schimbi doar filtrul de ulei??..

              Comment


              • #67
                Filtru de ulei original poţi cumpăra de aici.

                Comment


                • #68
                  Da, sa schimb doar filtru de ulei. Nu e ok?
                  Ampt, de acolo l-am luat si pe cel existent pe masina, poate are vreun defect ceva.

                  Comment


                  • #69
                    cel mai probabil filtrul de ulei nasol! mergi pe MANN!

                    Comment


                    • #70
                      Am si eu o problema însă încerc pe scurt sa expun problema. Am un 1.2 gpl am 200300 km nici o problema pana acum. Însă in urma cu o săptămana, m-a dau jos sa fumez o Țigara văd pe grila de răcire ceva strălucea. Desfac capota si din banda din radiator se prelingea foarte fin lichidul de răcire. Panicat sun mecanicul... Zic mai 200 km de mers ce fac? Opreste la un PECO ia un praf minune i-l torni in antigel cu motorul răcit după nu ai probleme pana ajungi acasă. (Sa ni faceți asta in veci) bun m-a opresc, iau minunea, aștept o ora si bag rahatul in vas. Dau cheie după un minut se auzeau zgomote ciudate. I-l opresc conform instrucțiunilor mai las sa treacă 5 minute si i sau drumul la drum cu ochiul pe temperatura. Nimic suspect după 5 km, se ridica Temp concomitent martorul de presiune. Stop. Pe dreapta. Fierbea apa. Las sa se răcească. Desfac vasul completez antigel si pornesc totul ok. După 5 km aceleași simtome dar nu prea mai trăgea, plus ca radiatorul țâșnea mai tare. Sun mecanicul, asta pe durata a vreo 3 ore m-a pus sa scurg tot lichidul de răcire sa bag altul. La relanti nu avea nimic cum plecam cu ea in viteza la fel urca Temp pana a țâșnit o data prin radiator tot lichidul. Concluzie in loc sa m-a ajute praful minune mi-a blocat returul. Praful e destinat vechilor dacii unde radiatorul era mai larg. Bun, las mașina pe dreapta fiind duminica. Luni spre seara iau mecanicul radiator nou, antigel original, apa mineralizata sa reparam minunea. Schimbam radiatorul totul ok numai ca pornea greu din a 6-7 încercare. Cică bai pana se curată instalația bagi apa in ea constant. OK si la drum. Pornirile grele indiferent de cald/rece. Însă scădea antigelul grav. Completam cu apa. După vreo șapte zile hopa un miros ciudat. M-a uit antigel pauza. Completez si dau cheie am observat ca sadea afara pe eșapament. M-a uit la ulei la buson alb. Repede la
                      Mecanic bine-nțeles garnitura de chiuloasa. Alți bani. Zic bai schimba garnitura. Plus reglează tacheții ca am impresia ca ar cam trebui. Omul schimba garnitura plus plantat rectificat. Ulei si filtru nou si antigel nou. E mașina gara. Merg o iau. Nu e bine zic. Făcea mai rău ca înainte ca zgomot motor. Zice pana se aseaza tacheții. Plec S-o la pra frâna pâlpâie uleiul, mai merg ceva in relanti si frâna de motor pâlpâia uleiul. Înapoi la meseriaș zice pana se spală. Bă las-o drag. K trec trei zile, schim ulei si filtru pun de 15w. Aceeași chestie pâlpâie când se încălzește. Acum Spune-ți-mi voi ce săi mai fac? După tot episodul assta mie frica. Am curtat senzorul. Cred ca o sa schimb si pompa de ulei. Antigelul nu scade iar uleiul e între nivele pe joja nu a luat deloc. Atât zgomotul după reglare tacheți, cât si palpaieea uleiului m-a îngrijorează ce sa fac? In 200 mi de km nu avut nici p problema.

                      Comment


                      • #71
                        Ce ulei ai folosit pana acum ? filtrul de ulei este de origine ?
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by prometheus View Post
                          Ce ulei ai folosit pana acum ? filtrul de ulei este de origine ?
                          Ulei mereu elf 10w 40 filtru numai de origine. Acum in ea este 15w 40. Tot timpul originale (așa erau in cutii, ca picase un rulment pe la 27 mi km) , de aceea cred ca nu am avut nici o problema, reviziile la timp. In singur aspect la ultima schimbare de distribuție a zis ca pompa de apa e ok si sa nu o schimbam ca e buna. Însă motor cu zgomot fata de ce era înainte de schimbarea chiuloasei plus pâlpâie la ulei in relanti si frâna de motor.

                          Comment


                          • #73
                            15w-40 este prea "gros" intoarce-te la 10w-40 sau cel mai indicat eu zic sa-i pui un 5w-30 sau 5w-40.

                            PS.
                            SUnt sanse mari ca uleiul sa fie de vina pentru zgomote si martor presiune ulei care iti palpaie.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #74
                              Am mai întrebat azi pe la colegi, ei mai departe, șamd. M-am tot uitat pe bușonul de ulei. Si are resturi de albete. Asta cred Ce a rămas pe pompa si instalație după efectul garnitura de chiuloasa. Un mecanic mi-a zis ca s-ar putea acum uleiul sa fie diluat cu rămășițele vechi si așa este. Bun, azi am completat cu ulei in maxim, oricum i-l da afara ce e in plus. La antigel la fel e in limita de sus. Șanse mari sunt ca pompa sa fie gata. Eu o las așa. Cu palpaitul ăla si zgomotul ... Poate se aseaza tacheții, in Weekend am de făcut vreo 1000 km. Si când revin trag ciclurile. Probabil revin la 10w 40 si schimb si pompa. Acum după ce am adăugat un pic de ulei. A început sa tragă la capacitate normala. Înainte parca avea o puturosenie. Probabil i bag un aditiv de ulei pentru mia asta de km care o am de făcut.

                              Comment


                              • #75
                                200k nu este chiar asa de mult in cazul unui benzinar Renault si nu vad de ce nu schimbi uleiul cat mai repede si de preferat sa fie din gama 5w-30/5w-40.

                                Atentie cu depasirea nivelului de ulei .
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google