Martorul Luminos De Control Al Sistemului Antipoluare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martorul Luminos De Control Al Sistemului Antipoluare

    sa aprins becul si nu se mai stinge,, si motorul se ineaca in mers,

  • #2
    diesel sau benzina masina??? detalii,km,de unde alimentezi,revizii??

    Comment


    • #3
      benzina 1,4 ,anul 2005 , 53000km

      nu am mai avut probleme pana acum cu asta
      Last edited by bobo; 18 November 2010, 23:10. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        ai spalat motorul ceva?daca da....sonda "lambada"nu face bine contact.

        Comment


        • #5
          citeste eroarea cu diagnoza , cel mai simplu e sa vezi ce si cum .Probabil sonda lambda face figuri ,dar mai sigur e la diagnoza .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            nu am spalat masina .ieri am fost la fotbal si masina a stat in parcare 1 ora, am oprit bine si cand sa pornesc nu sa mai stins becul

            Comment


            • #7
              pune benzina cu cifra octanica mare si alearga putin masina.schimba pe la 5-6000 ture

              Comment


              • #8
                am forjat putin golanul si acuma nu mai da rateuri, dar eroarea de la bord nu a disparut..ma duc deseara la un prieten sa puna testerul pe ea, sper sa imi spuna eroarea

                Comment


                • #9
                  Sa ne spui si noua ce eroare a fost.

                  P.S. Pentru a elimina apa din benzina trebuie folosit un aditiv special pentru benzina: trebuie sa scrie pe el 'dry fuel' sau 'anti condensation'.

                  Chiar daca pui benzina de 98 sau 99+ tot nu vei reusi sa scoti apa din rezervor.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #10
                    am schimbat sonda , becul se stinge si se aprinde si am probleme cu acceleratia.daca motorul este cald si pornesc de pe loc ,dupa 100 metrii nu se mai accelereaza si merge foarte rau la relanti parca nu se alimenteaza, iar daca o opresc si pornesc din nou isi revine.cred ca tre sa o duc iar la tester

                    am pus benzina de 98
                    Last edited by bobo; 23 November 2010, 17:35. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      -am avut problema ta - plus trepidatie accelerari mai bruste -
                      am gasit o bujie crapata - schimbare bujii - problema rezolvata

                      -apa din benzina se rezolva cu alcool tehnic
                      Last edited by yesxxl; 23 November 2010, 21:24.

                      Comment


                      • #12
                        numai te apuca sa schimbi piese asa pune pe test si gata mai ales daca nu te pricepi asa bine. mi-a aparut si mie odata martorul acele si trepida motorul rau l-am oprit dupa care la cateva secunde l-am repornit si gata se rezolvase.la revizie cand au facut testul mi-au gasit aceasta eroare nu am vrut sa le spun eu sa vad daca o depisteaza si mi-au spus ca din cauza benzinei apa sau vreun gunoi ceva. sunt curios sa ne spui ce era bafta

                        Comment


                        • #13
                          -la tester (reprezentanta) cand am fost mi-au zis ca benzina ar fi de slaba calitate - bujiile le-am schimbat chiar atunci la 30000 si dupa aceea am vazut ca una dintre ele era fisurata (partea ceramica)
                          -oricum eroarea ramane memorata
                          Last edited by yesxxl; 23 November 2010, 22:01.

                          Comment


                          • #14
                            ciudat inseamna ca mai este altceva. dar motorul cum merge acum ca ai schimbat si bujiile mai ai rateuri?

                            Comment


                            • #15
                              La mine când s-a aprins au spus că e de la combustibil şi mi-au şters eroarea (era în garanţie). A doua oară nu am mai fost la ei (s-a stins singur după ce am pus efix o perioadă) şi nu am mai avut probleme chiar dacă în prezent nu-l mai folosesc (efixu).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google