MCV II Laureate AbC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu care aveam de gand sa trec tot la faruri d'astea.
    Captain of the black pearl

    Comment


    • Si eu aveam de gand sa trec la faruri de SL10

      E greu de demontat bara pentru a putea da jos farurile?

      Comment


      • Fix 5 min.dureaza sa demontezi bara(nu e nevoie sa o scoti de tot,se escot doar suruburile de sus plus inca 2 de pe carenaje )


        GFN

        Nu imi mai spune mor de oftica!
        Nici nu imi vine sa le tiganesc !
        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

        Comment


        • Ms Boby,ma bag sub masina!!![emoji1]
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Ai rezolvat, de acolo era?
            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

            Comment


            • Si eu am avut problema asta cu rezonanta, si tot de la scutul termic era, l-am imobilizat eu cat de cat insa nu prea ai nici o posibilitate de strangere sau cv ! Decat sa indoi putin si sa fortezi cu cine stie ce .

              Comment


              • Boby..inca nu..masina e in provincie.Erai acolo cand au umblat la scut? Stii exact cum au remediat?
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Teoretic farurile de SL10 vin așa pe bara de Dacia


                  La Renault așa
                  Attached Files
                  Last edited by t0rquemada; 28 May 2015, 19:50.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Teroretic asa am crezut si eu numai ca,practic ramane luft (a se vedea zolene incercuite de mine ,fugt destul de mare gen bag varful la deget)
                    Ar merge montate fara probleme daca ovalizez gaurile de prindere numai ca,atunci forteaza in urechea de sus care si asa este foarte firava cu mult fata de farurile "stock" care sunt de Elba, cele de SL10 sunt Made in Rusia.
                    In partea de jos se aseaza perfect (exact cum sunt la sandero) pe colt este problema.

                    Pana sambata inca le am, daca este cineva interesat (Toma necredinciosul
                    )de teste referitor la luft, il pot ajuta cu o proba!
                    Attached Files
                    Last edited by bobbyred; 28 May 2015, 22:24.
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • Este clar, daca cele stock sunt de elba iar cele de SL 10 rusesti ,sunt matrite diferite si este normal ca nu se potrivesc perfect.
                      Probabil ca la rusi mai dau cateva ciocane pe ici pe colo si le asaza pe pozitie sau la uzina la noi, cine stie
                      Last edited by GFN; 28 May 2015, 23:06.
                      Captain of the black pearl

                      Comment


                      • Și totuși ceva e putred acolo, am avut ocazia să lucrez pe un SL10 și nu avea luft mai mare ca la noi, între far și orice(aripă, bară, capotă, grilă).
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Intrebare?
                          modelele SL 10 toate au tot faruri rusesti??, sau doar astea de pe OLX sunt rusesti?
                          Captain of the black pearl

                          Comment


                          • E posibil să fie din alea refuzate la montaj, vezi povestea cu radiocd daewoo1220 "noi, de uzină" cu tot felul de probleme.

                            Sap și revin.

                            PS. Alea de la colegul nostru de la bursă se așează așa
                            Last edited by t0rquemada; 28 May 2015, 23:39.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • In limita timpului disponibil astazi ,mai fac inca un test
                              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                              Comment


                              • Eventual poze cu cele 2 modele de far unul lângă altul, din diverse unghiuri.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google