Merita Logan Sh ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merita Logan Sh ?

    va salut !! sunt nou pe aici si doresc cateva sfaturi obiective de la voi !
    pana acum ,am avut doar auto pe benzina ( dacia 1300 , opel vectra 2,kia cee'd si ultima , megane 2).criza economica , problemele cu bancile m-au determinat sa renunt la ele ... acum , sunt pe cale sa imi cumpar un logan sh diesel din 2006 ,varianta cu 65 cp, 90000 km , f. bine intretinuta ,unic proprietar (cunosc persoana ) si cu toate reviziile facute la dacia service .pret 1500 euro !
    insa , citind pe forum despre problemele pe care le are motorizarea de 65 cp diesel cu injectoarele si pompa delphi , inclin sa fac pasul inapoi ... astept cu nerabdare sfaturile voastre !
    va multumesc !!

  • #2
    Eu ti.as recomanda benzina...asta se incadreaza la cele care sunt cu risc de defectiuni grave plus ca nu are taxa...

    Comment


    • #3
      Tot un Logan pe benzină îţi recomand şi eu, la Diesel este cam loterie!

      Comment


      • #4
        Pretul e ''prea'' ok eu am logan diesel tot 2006 full option 50000 km si un prieten a luat una la fel la 60000 km la 2300 euro de la alt amic fara a o inmatricula pe el degraba si o vroia si pe a mea pt 2500 euro dar in final am refuzat sa o dau, dar de o saptamana tatal meu a murit si mi-a lasat WV Polo 97 1.0 benzina si am facut o tura si m-am reindragostit de cuplul de diesel si faptul ca mesteci in cutie cand ai vreme ,dar riscul sa ai defectiuni serioase la orice diesel cu atat mai mult la logan dci e clar ridicat, la mine a necesitat curatare EGR , la roti fata aproape am schimbat tot inclusiv telescoapele saptamana viitoare, are f. multe mici defectiuni enervante coroborate cu motor lenes f. slab in depasiri dar supereconomic si sa nu uit am fost lovit din spate violent e slaba ca protectie acolo.

        Comment


        • #5
          Eu te sfatuiesc sa-l cumperi la banii astia clar merita,mai ales ca a facut reviziile la reprezentanta,eu am unul diesel din 2006,cu 344.000 km nu am avut probleme cu injectoarele,turbina sau pompa,cred ca secretul la ele este filtrul de motorina original DELPHI,pe care multi nu il pun pentru ca e mai scump si prefera MANN,BOSCH pentru pret ,dar ele lasa sa treaca mai multe impuritati decat DELPHI.

          Comment


          • #6
            da ciprian ,asta e pretul ,suntem amici cu familia respectiva ,ei vor sa isi cumpere un duster.
            33mat : tu imi dai sperante ...intradevar ,folosirea de consumabile altele decat cele originale pot duce la defectiuni . plus motorina "la bidon"...dar ,chiar asa de prost e dci , totusi renault ?!

            Comment


            • #7
              Salut, si eu spun ca daca este intretinut bine si corect cu consumabile schimbate la timp si de buna calitate si nu a mers cu ea subturata aia 90k de km si nici tu nu o sa o faci si ai grija de ea cred ca merita. Daca e in stare buna sigur cum o intreti tu asa o sa o ai, daca mai si cunosti persoana propunei sa ti-o lasa 2-3 zile sa circuli cu ea sa vezi ce si cum si daca iti place eu zic ca e ok. Parerea mea e ca merita mai ales la banii astia numai in cazul in care sti ca a fost intretinuta bine, iar si tu o sa faci la fel. Dotari suplimentare de are ? sau e varianta ambiance ? fara nimic ?

              Comment


              • #8
                Va salut, incep prin a spune ca vreau sa te ajut sa iei o decizie buna, fara sa bagi o gramada de bani in masini. Uite, eu sunt la al doilea logan diesel, si nu avut nici o problema cu nici unul. Cel care il am acum, este fabricat in decembrie 2006, este motirizare cu 65 de cai, l-am luat de la recuperari din leasing, l-am luat acum 3 ani, cu carte service in reprezentanta , chiar daca pe garanatie masina a avut un accident, tot l-am luat deoarece din cate masini am vazut, era singurul cu un istoric real!! L-am luat la 54000 km, acum am 958000 km, nu am schimbat nimic la motor decat fulia de la alternator, care dupa spusele mecanicului, ar mai fi mers, dar nu imi placea ca la relanti scotea un zgomot urat. In rest un logan diesel intretinut, revizii din 10000 in 10000 km, schimbat filtre obligatoriu de origine, condus cum trebuie, nu cred si nu vad sa apara vreo problema.
                Eu iti recomand diesel, consumul mic, cuplu bun, trage, merge peste tot..
                Orice intrebari ai, bucuros iti stau la dispozitie, de asta suntem aici ca sa ne ajutam.

                Comment


                • #9
                  Daca nu ai pus un 0 in plus consider un sfat bun . Daca ai doar 95 de mii eu zic sa mai astepti...din ce am vazut eu plus ce am mai auzit se pot intampla probleme la 100-120 mii km...

                  Comment


                  • #10
                    ai dreptate , greseala mea - 95800km.
                    Sunt de acord, la un moment dat poate sa "cada" ceva, dar am si folosit masina..are 8 ani..

                    Comment


                    • #11
                      Daca masina e bine intretinuta si facute reviziile la dacia eu zic sa o cumperi,si eu am diesel si am aproape 140.000km fara nici o problema.

                      Comment


                      • #12
                        Mai uite un exemplu: Cristi de pe tutoriale logan, are diesel 65cp intial si a facut si resoftare, el o intretine bine si merge acea masina fara probleme la motor + cum mai spunea cineva ai si consum mic si cuplu asa ca daca e intretinuta bine merita Distributia la cati km a fost schimbata ? Eu nu cred ca este un nr standard de km la care incep sa apara problemele...fiecare o are exact asa cum si-o intretine.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by catalintal View Post
                          Va salut, incep prin a spune ca vreau sa te ajut sa iei o decizie buna, fara sa bagi o gramada de bani in masini. Uite, eu sunt la al doilea logan diesel, si nu avut nici o problema cu nici unul. Cel care il am acum, este fabricat in decembrie 2006, este motirizare cu 65 de cai, l-am luat de la recuperari din leasing, l-am luat acum 3 ani, cu carte service in reprezentanta , chiar daca pe garanatie masina a avut un accident, tot l-am luat deoarece din cate masini am vazut, era singurul cu un istoric real!! L-am luat la 54000 km, acum am 958000 km, nu am schimbat nimic la motor decat fulia de la alternator, care dupa spusele mecanicului, ar mai fi mers, dar nu imi placea ca la relanti scotea un zgomot urat. In rest un logan diesel intretinut, revizii din 10000 in 10000 km, schimbat filtre obligatoriu de origine, condus cum trebuie, nu cred si nu vad sa apara vreo problema.
                          Eu iti recomand diesel, consumul mic, cuplu bun, trage, merge peste tot..
                          Orice intrebari ai, bucuros iti stau la dispozitie, de asta suntem aici ca sa ne ajutam.
                          multumesc mult ! mai trebuie sa astept putin pana voi intra in posesia loganului.

                          Comment


                          • #14
                            Salut tot un benzinar iti recomand si eu

                            Comment


                            • #15
                              Eu am 1.4 si 1.5 dci,dar clar este dieselul mai bun la consum si sprint,acum depinde si de noroc,vezi zilele astea dimineata cand sunt temperaturile in jur de 0 grade cum porneste si cumpara masina daca porneste usor,o cruce mare si cu DOMNUL inainte,nu vorbim de o suma prea mare.,totusi ce varianta este ?
                              Last edited by 33mat; 23 February 2014, 19:50. Reason: varianta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google