Merita Logan Sh ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Parerea mea este ca nu e nici o loterie la diesel ,problemele apar de la stilul de condus sau neintretinere motor. Am un prieten are 250.000 cu un logan euro 3 65cp ,a bagat numai elf 10w40 turbo,schimbat absolut toate filtrele din 10 in 10.000(inclusiv motorina) ,schimbat peste 3500 rotatii si numai treapta 1 si 2 in oras ,desigur si numai motorina buna Injectoarele de origine,nu au fost schimbate. In general nu masina e de vina ci scartaitul dintre scaun si volan !

    Comment


    • #32
      wtf? numai trepele 1 si 2 in oras? ))) am trait sa o aud si pe asta. Cum se poate conduce asa?
      Don't drink and drive. Smoke and fly !

      Comment


      • #33
        Cred ca mai da si 3, si 4... Da na, si eu am incercat sa merg turat, o singura zi am reusit...este de neconceput sa mergi numai asa...
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #34
          Eu am achiziționat acum 3 zile un logan 1.5 dCi fabricat 2006 Decembrie inmatriculat prima oară in 2007 Ianuarie euro 3 taxa neplătită la 1500 euro dar am reușit de am găsit-o cu fiscal,motorina de la peco Maxx motion băgata si treaba buna pana azi cand am avut surpriza ca nu a mai pornit de cat cu ajutorul unui sprei de pornire am fost la tester si a găsit 6 erori un injector nu il citește si nu stiu de ce si 2 injectoare scuipa motorina,deci se pare ca eu o sa regret mult alegerea făcută .

          Comment


          • #35
            Acum sa vezi distractie cu injectoarele caz similar cu un amic , tot asa ca tine luat Logan DCI fabricatie 2006 mi-a zpus ca a mers bine cateva luni(aprox. 7000 de km) dupa care nu mai pornea neam , verdict injectoare stricate , ceva si pe la pompa de inalta presiune o problema si pe la turbina si i-am zis sa nu-si cumpere DCI SH cu istoric necunoscut/dubios!!
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #36
              Toate injectoarele schimbate te costa 32mil , am schimbat eu acum 2saptamani. Dupa treaba asta mi-a scos fum intr-o dimineata la pornire de am zis ca a luat foc , mers la mecanic, turbina in batista. 10mil costa o reconditionare si la asta. Si dupa "doar" 390.000km.Masina de firma , condusa de mine de la 4km. Intre timp ambreiajul a fost schimbat si bucsaraia de 3ori , pivoti ,capete de bara ,amortizoare si discuri de frana. In rest schimbul de ulei si filtre la 20,000km pentru ca merg 99% extraurban. Per total merita un 1.5dci daca faci multi km (minim 60.000km pe an) si deasemeni daca si scoti ceva bani cu masina aia nu doar de plimbare.
              Daca ar fi sa aleg eu un Logan acum pentru mine as lua un 1.6 16v+gpl.
              Last edited by Dennis_TL; 1 August 2015, 20:51.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Dennis_TL View Post
                Dupa treaba asta mi-a scos fum intr-o dimineata la pornire de am zis ca a luat foc , mers la mecanic, turbina in batista. 10mil costa o reconditionare si la asta. Si dupa "doar" 390.000km.
                Te-a ţinut prea bine.

                Comment


                • #38
                  Eu nu recomand masina second hand. Cu 7100 euro cumperi o masina noua. Pentru cine este fan sh Logan este prima optiune din punctul meu de vedere. (evident cu kilometrii putini si la prima tinerete)

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Ampt View Post
                    Te-a ţinut prea bine.
                    Avem norma de carburant 6L/100km, nu am mers subturat niciodata cu masina , mereu peste 2200ture. Deasemeni km parcursi zilnic nu imi permit sa merg decat alert. Iarna pornesc masina dimineata si opresc motorul seara(nici o oprire in cursul zilei , daca dc am timp si opresc sa mananc undeva la un local). Colegii mei care au avut dci-uri pe oras le-au prapadit inainte de 200.000km. Eu cred ca dci-urile nu sunt asa prastie cum zice lumea (in mare parte avand motorizari pe benzina), dar intradevar la achizitia de nou costa cam mult pentru ce ofera caroseria/platforma tehnica foarte invechita dealtfel.
                    Revenind la subiect e foarte,foarte riscant sa cumper un dci sh, eu la masina sh repet as merge pe benzina+gpl..sunt destule oferte. Ca diesel m-as orienta spre hdi-uri sau dci-uri euro5.In nici un caz cele euro3/4.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Dennis_TL View Post
                      Deasemeni km parcursi zilnic nu imi permit sa merg decat alert. Iarna pornesc masina dimineata si opresc motorul seara(nici o oprire in cursul zilei , daca am timp si opresc sa mananc undeva la un local).
                      Aici este secretul...

                      Comment


                      • #41
                        Eu am făcut greșeala cea mare de am cumpărat un Logan 1.5 dci fabricatie 2006 toate bune și frumoase la început am schimbat compresorul aer condiționat și freon,consum puțin la ea fiind variata Laureate m am bucurat de ea dar nu prea mult,am schimbat ca omul ulei,filtru ulei,filtrul de motorina ce a fost cam scump cred eu,filtrul aer si cand sa schimb si filtrul polen am avut surpriza sa nu am unde să il bag,la nici două zile distantă masina a început sa pornească din ce in ce mai greu si trepita motorul puternic,am fost la pompagii si am rectificat doua injectoare,motorina doar din peco luată nici un gram din alta parte,a mers o săpatămână apoi au picat celelalte injectoare si a trebuit înlocuirea lor,după două săptămâni înlocuiesc bateria cu una nouă crezând că nu mai are putere să învârtă problema reală fiind electromotorul la ea ce apoi a fost înlocuit,am apucat sa investesc in cd player,folie geamuri si jante aliaj apoi masina a început sa scoată fum mult negru la peste 2000 de ture si mai mult in sarcină de mers,am schimbat si antigelul si am echipato cu pneuri noi de iarna,am plătit si rovigneta pe un an apoi dezastru,azi a scos ceva zgomote ciudate si nu a mai pornit,să fiu dezamăgit de alegerea făcută ?Da cu siguranță!

                        Comment


                        • #42
                          schimba si turbina

                          Comment


                          • #43
                            Logan SH merita normal , MPI fara stres !! dar nu si DCI decat daca se cunoaste istoricul acestuia foarte bine si este un euro 4/5 altfel Nu!
                            Last edited by prometheus; 2 December 2015, 20:12.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #44
                              ,,mici'' reparatii la al meu logan din 2006, 1.4.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by MIHAI C View Post
                                ,,mici'' reparatii la al meu logan din 2006, 1.4.
                                Si "paguba"?
                                Prowd of my new wheels!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google