Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai da-l mah in **** *** de bun ce e e mai scump, asa-i, ****-* sportivitatea in ***, nu ca are injectoare ce tre' sa lucreze la 1300 bari si turbina si intercooler si cuzineti tratati termic sa tina cuplul ala mare de-l viseaza toti, vana egr, nu de aia e mai scump, ci ca e mai bun...hai mai, nu zau? la cate are in plus pe langa motor ca sa merga decent (ia da-i jos turbina si-i vezi adevarata fata) nu e normal sa fie mai scump?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Auzi bre invidiosule, tu de ce nu iti pui turbina pe feonul tau?
      Sa vedem atunci...

      Comment


      • eu mi-am "fiu-fiu" feonul, ca il pasteau niste axe sport; turbina inca o am in debara
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • totusi sunt 85 cp sa nu exageram.cum nici 16 v cu 105 ponei nu e Zonda.ele sunt cam la fel cat de cat doar ca tractorul e pentru carat barabule si o face mai bine decat polizorul.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • Am pus doua grafice: 1.6 16V 110 cp si 1.5 dci 105 cp.
            As vrea sa va uitati si sa faceti o comparatie pe intervalu 3500-5000 rpm benzinar si 2000-3000 rpm dizal (pt ce am spus in postul precedent).
            Ia vedeti voi ce valori sunt pe intervalele astea si cine sta mai bine?

            Vreau doar sa concluzionez si sa intaresc afirmatia ca dizalu se conduce MULT mai usor decat benzinaru, ce regimuri de turatii trebuie la benzinar ca sa pastreze aceleasi valori ca un dci 105 cp ce-i drept (se rezolva treaba usor dintr-o remapare), si ca sa-l depasesca unde trebuie mers cu turatia la benzinar
            Nu mai spun ca pe intervalu mentionat cuplurile nici nu se pot compara (chiar si dupa 3000 rpm la dizal, sa fie si 3500 tot are cuplu mai mare bine decat banzinaru), deci cine pleaca mai bine intr-o depasire??

            Tre sa fi ca Schumacher pregatit in ~4000 rpm ca te poti tine cat de cat de dizal si defapt tot nu te ti pe moment, numai dupa ce scoti pistoanele prin capota atunci il iei cu 15% consum, dar nu conteaza, l-ai luat. ))
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by margelatu View Post
              .asta ar fi rezumatul legat de dci 85 cp.masina e foarte buna pentru familisti,taxi,cei care se uita la consum si nu vor sa treaca de 3000 rpm.

              Uite cum a pus punctul pe i. Bv domnu.
              Subscriu.
              @tavi: pune linkul, ca nu se intelege nimic din graficele alea.

              Comment


              • Dihanie mare şi cu alegerea asta! ÃŽn stilul ăsta pendulez între motorizări şi calcule la costuri (achiziţie->rate; întreţinere+revizie = tot rate)…Turbez şi încă nu am turbo!

                Pe vremea răpsatului era mult mai simplu: alegeai doar culoarea!

                Comment


                • This website is for sale! rri.se is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, rri.se has it all. We hope you find what you are searching for!


                  Dar pt asta trebuie o bere )))

                  Comment


                  • Si squirell merita una ca m-a facut sa zambesc.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • tavi, fa calculul dupa rapoartele cutiei s avezi cat cuplu ai la roata in ambele cazuri si-o sa intelegi de ce dupa 3500-3800rpm, bati dizalul cu 16v-ul. daca mai agsesc eu pe acasa, am facut un excel cu comparatia cuplului la roata si viteza fiecaruia tocmai ca sa vad pe reprize cum ar trebui conduse. dupa 4000rpm il faci cu benzinarul indiferent ce face dizalul. vorbesc de stock, nesoftat.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Si daca amandoua sunt resoftate ai facut calculul?
                        Si ca sa ma bag si eu, vreau sa va spun ca am un clio3 1.4 100 CP si un pickup dci 105 CP.
                        Daca e sa ma duc la drum lung prefer dieselul, nici nu ma gandesc sa plec cu clio, desi este cu 2 clase mai bun ca dotari si finisaje(inclusiv piele)
                        Last edited by detail; 1 April 2009, 18:48.

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          tavi, fa calculul dupa rapoartele cutiei s avezi cat cuplu ai la roata in ambele cazuri si-o sa intelegi de ce dupa 3500-3800rpm, bati dizalul cu 16v-ul. daca mai agsesc eu pe acasa, am facut un excel cu comparatia cuplului la roata si viteza fiecaruia tocmai ca sa vad pe reprize cum ar trebui conduse. dupa 4000rpm il faci cu benzinarul indiferent ce face dizalul. vorbesc de stock, nesoftat.
                          Daca turezi benzinaru numai pana in 5000 nu faci dizalu.
                          Asta ca idee, pt ca vad ca tot aici batem total aiurea ''cine pe cine dovedeste''.

                          Lasa tabelele, ia un dizal 85 cp si un 1.6 16V baga-le la demaraje, limiteaza benzinaru la 5000 si lasa dizalu ''in voie'' si vezi ce se intampla.

                          PS: nu pot sa uit liniuta intre Streulea cu tractorasu lui de 65 cp remapat doar si 1.6 16V, a pierdut doar la cativa metri, nu masini distanta. Asta tot ca idee pt tampenia asta cine pe cine face.
                          Asa ca daca limitezi benzina in 5000 rpm...not a chance.

                          LE: a da, si mai un exemplu, cu un 1.6 mpi pe serpentine si ceva deal, abia daca te poti tine dupa un dci de 65 sau 70 cp, de un dci 85 cp cred ca-l pierzi. Eu am patit-o si cred ca si altii (la deal m-a dovedit).
                          Last edited by Octavian; 1 April 2009, 19:01.

                          Comment


                          • Lasa-i octave ca practica spune ceva iar calculele stiintifice spun altceva,dar a naibii realitate dovedeste ca amindoua sunt cam acelasi drac doar ca una consuma mai mult iar alta este mai zgomotoasa,per ansamblu super ambele.

                            Comment


                            • Gata mai lasati-le naibii. Eu stiu de ce va "certati" voi. Vreti sa nu mai vrea omul nici unul din cele doua si sa se orienteze spre 1,6 MPI sau dci de 70 CP.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___30 View Post

                                LE: a da, si mai un exemplu, cu un 1.6 mpi pe serpentine si ceva deal, abia daca te poti tine dupa un dci de 65 sau 70 cp, de un dci 85 cp cred ca-l pierzi. Eu am patit-o si cred ca si altii (la deal m-a dovedit).
                                Exact intr-o zona d-asta locuieste o ruda de-a mea.Acum de curand cand am fost pe la ea am vazut vreo 5-6 Loganuri in localitatea respectiva si m-am uitat special la inscrisul motorizarii, toate erau diesel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google