Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Lucianitos View Post
    numa ca dieselu ii mai scump si faci revizia la 10.000km pe cand la benzina la 15.000 si motorina in ziua de azi ii mai scumpa ca benzina , deci eu nu vad de ce ar fi mai bun dieselu , plus ca la 16v ai POWER ;) 105 cai stock
    Avantaje si dezavantaje...raman la 16v
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #32
      mai conteaza diesel sau benzina?important e sa aiba cat mai multe optiuni...vad ca majoritatea sunteti din orase mari..la voi s-au bagat autostrazi in oras?..prin toate orasele mari prin care am fost era aglomeratie..20-30km/h..in afara oraselor,toate drumurile in constructie,gropi ,damburi...greu ajungi la un 140..diferenta intre diesel si motorina e o chestie de gust..si de calcul pe termen lung..dar tot pe acolo ajungi...

      Comment


      • #33
        Originally posted by Manolo View Post
        UN CONSUM BUNICEL ZIC EU LA 16V DAR LA 1.5 DCI 85 CP e MAI BUN DAR NU VITEZA MAX ESTE DE 170 km/h NU 180-190 km/h CA LA 16v DAR OARE DUPA RESOFTARE PRINDE MAI MULT DCI???
        Mergi la curse?
        Daca da,iti recomand sa-ti iei Mitubishi evo 9 sau ceva de genu
        O viteza de 140-150Km/h se poate obtine si cu un dci si cu un 16v benzinar,pentru ce vrei mai mult?Diferenta o sa o vezi la consum!!!!

        Comment


        • #34
          Dragi prietenii , merita sa imi cumpar un logan 1.6 16v decat un 1.5 dci 85 cp

          Daca cumpar un dci imi consuma putin dar intretinerea este mai mare??? oare motorina poate sa imi infunde injectoarele sau sa mi es strice turbina , dar la benzina este mai mica intretinrea masini???? si de ce??? asigurare casco e mai mica ??? daca as face un calcul oare as iesi mai ieftin cu un diesel decat cu un benzina ??? apropo fac 10000 km pe an si loc in Bucuresti ( trafic naspa ) SFATUITIMA!!! PLS

          Comment


          • #35
            Originally posted by andrushk_mib View Post
            Nu mai rezist fara sa comentez putin: pui motorina si te plimbi de te saturi, dar eu mi-am luat 16v nu ca sa ma plimb da sa ma satur ci sa ma plimb o ora sa zicem si sa-i dau in gura cum se zice, mai ales aici la munte fac o urcare pana in poiana brasov si ma simt bine. Deci eu cred ca numai daca mergi mult cu masina toata ziua se merita dieselu, altfel 16vu'.
            PS: nu te supara pe mine huzzy, dar eu asa cred si pana acum (cam 7 luni si aproape 11000km) nu regret alegerea facuta
            bineinteles ca nu ma supar, ar fi culmea ca pe un forum sa apara suparari, unde tre sa ne contrazicem, sa ne spunem pareri si, e si normal ca parerile sa fie diferite. eu nu mi-am luat masina sa ii "dau in gura", nu e cazul, nu sunt genul. eu mi-am luat o masina cu care sa merg ieftin, si este ieftin. spunea cineva ca 16v ii ia in oras cam 10%. sunt constient ca e puternica, fuge, etc, insa pt mine unul, nu e cazul. da, si la un pret mai mare al motorinei (cu 10-15 bani), cu 5,8% in oras faci o economie destul de mare la suta. (exemplu: benzina la 3,66 litrul, pt 100 de km dai 36.6 lei, eu pe motorina, la 100 km, cu 3,77 si cu consum de 5,8% dau 21.866 lei). o sa spuneti ca nu e diferenta mare, dar se aduna.
            in fine, fiecare cum crede ca e mai bine; cand vrei putere, nu te uiti la consum si esti dispus sa dai oricat sa o ai!
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Manolo View Post
              Daca cumpar un dci imi consuma putin dar intretinerea este mai mare??? oare motorina poate sa imi infunde injectoarele sau sa mi es strice turbina , dar la benzina este mai mica intretinrea masini???? si de ce??? asigurare casco e mai mica ??? daca as face un calcul oare as iesi mai ieftin cu un diesel decat cu un benzina ??? apropo fac 10000 km pe an si loc in Bucuresti ( trafic naspa ) SFATUITIMA!!! PLS
              Din cate vad eu in semnatura ai deja motorizare 1.5 DCI?
              La toate intrebarile de mai sus se gasesti raspunsuri pe acest forum!
              Iti recomand sa faci un drive-test cu ambele motorizari difera foarte mult de la zgomot /putere la turatie/consum si pot completa colegi mei de forum .
              Kiss Fm Gris Platine DC

              Comment


              • #37
                un motiv in plus pe seama dci-ului
                ps.consumul e obtinut de mine cu dci-ul resoftat
                Attached Files
                Last edited by SUPERCAR; 25 February 2008, 13:09.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Lucianitos View Post
                  stuke: pai ce vrei frate ? in bucuresti la cum ii circulatia si asta depinde si cum o calci !
                  Cand ma apuca nervii o calc....dar o calc cat de mult pot,deseori ajung in limitare.
                  Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                  Comment


                  • #39
                    Eu am ales 1.6 16v din cauza numarului mic de km. care ii fac pe an(10000-15000)si pentru performanta motorului.Acum depinde de fiecare ce vrea sa faca cu masina.

                    Comment


                    • #40
                      Cred ca intrebarea topicului se adreseaza mai mult acelora care sunt diselari convinsi, sau celor care au dubii in ce varianta de motorizare sa aleaga.
                      Celor care vor sa faca economie de combustibil, chiar daca nu fac decat 15k de km / an, si in acelas timp au si "performante" la masinuta lor, cu siguranta se merita un 85 CP, indiferent de varianta de dotare aleasa. Cum bine se stie ca un diesel este un pic "pretentios", si trebuie condus ca atare, cred ca cei ce au ales aceasta motorizare, nu regreta nici 1 secunda.
                      Ca sfat daca mi se permite, nu va zgarciti la calitatea motorinei , si bagati doar ceva de calitate, altfel va creeati numai probleme.
                      Cu stima, FLO>
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #41
                        Parerea mea e ca depinde mult si de gusturi. Si eu am stat destul de mult pe ganduri inainte sa aleg varianta finala. Desi ma batea gandul sa iau 16V, am ales diesel pentru ca sunt dieselar convins si fac si destui km pe an incat sa merite. Deci... depinde si de preferinta , motorina - benzina.Eu unu, sunt extrem de multumit de dCi-ul de 85CP.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by SUPERCAR View Post
                          un motiv in plus pe seama dci-ului
                          ps.consumul e obtinut de mine cu dci-ul resoftat
                          Mergeai constant ... Daca erai in accelerare sarea la mai mult .....

                          Cum a zis si FLORYN daca va luati diesel aveti mare grija de unde bagati motorina. Nu ati vrea sa vedeti cat costa un injector , o turbina sau altceva.

                          Comment


                          • #43
                            de ce te tot chinui cu "sfaturile astea"? nu cred ca motorina asta a noastra e chiar asa de proasta. ce mai zici de colegu` care zicea ca baga motorina de la trenuri de nu stiu cate zeci de mii de km, si nu are nici o problema?
                            bineinteles ca tre sa pui combustibil de calitate, si motorina, si benzina, e normal daca vrei o functionare ok. si cred ca e destul de bun combustibilul asta de la noi, nu cred ca anumite firme ar risca sa piarda clientii, cand merg atat de bine vanzarile la combustibil, cand "vacile de muls" sunt atat de multe. e o chestiune de marketing.... clienti multumiti => vanzari bune!
                            si sa iti mai zic o chestie; daca facem abstractie de ce tot spui tu, cu combustibilul de calitate, injectoarele de diesel au o viata mai lunga decat cele de la benzina!!! de ce? simplu: pt ca atunci cand motorul stationeaza, benzina se evapora din spatiul de langa injectoare si injectorul ramane uscat, iar benzina care "pleaca" de langa el, lasa anume urme pe injector si imbatraneste (vezi carburatorul de la vechea dacie ce culoare are pe interior), pe cand la diesel, chiar si atunci cand stationeaza, motorina ramane acolo la locul ei si "are grija" de injector, il unge!
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • #44
                              Pentru ca de exemplu la omv craiova a fost gasita apa in loc de gpl... , poate nici motorina nu e curata. Am prieteni cu motoare mai pretentioase diesel, si cand baga motorina de la anumite statii au probleme, trepidatii , senzatia ca nu trage.

                              Comment


                              • #45
                                stiu, am vazut si eu la tv, dar asta se poate intampla si la benzina, nu numai la motorina. chiar acum vreo 2 ani s-a intamplat ceva de genul asta si in iasi, s-a inversat benzina cu diesel si care voia benzina punea motorina la pompa si invers, la un peco la marginea orasului, de unde alimenteaza majoritatea care pleaca in tara... cica stateau masinile oprite la cativa km mai incolo pe capete...tocmai chestiile astea ii fac sa le fie teama si sa se poarte cu grija cu clientii, cu combustibilul pe viitor zic eu. dar na, se mai intampla, ca "padurea fara uscaturi..." dar daca Doamne fereste patesti ceva de genul asta, ii dai in judecata si recuperezi paguba, poate chiar si cu dobanda.
                                pai sa nu mai bage de acolo, e asa greu?
                                eu la vechea masina, mai demult, am luat benzina in doua cu pamant... mi s-a oprit in deal dintr-o data.
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google