Mizerie în Habitaclu, Pe Coloana De Aersirie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mizerie în Habitaclu, Pe Coloana De Aersirie.

    Salut! Mă confrunt cu o problemă oarecum jenantă, din punctul meu de vedere, mizerii din exterior, în habitaclu când dau drumul la aerisire.

    Maşina în cauză e Logan 2, Ambiance, fără AC şi fără filtru de polen. De asemenea, locaş pentru filtru pe polen nu există.

    Mecanicii de la Dacia mi-au spus să nu prea mai dau drumul la ventilaţie şi să deschid şi eu un geam... Treaba asta mi s-a părut oarecum jenantă. Dacă nu e utilizabilă, mai bine o scoteau, măcar ştiam ce cumpăr.

    Acum, întrebarea. Cum se poate rezolva problema? La service Dacia, după cum am spus, mi s-a spus că nu se poate rezolva. Aşa e bine să fie, să intre frunze şi praf pe aerisire. Face bine la plămân.

    La Logan 1 am văzut că există nişte bureţi, tăiaţi pe dimensiune, care se pun sub capotă la intrarea pe coloana de aerisire. Bureţii ăia s-or potrivi şi la Logan 2? Mă gândeam să improvizez ceva, dar dacă există deja făcut, aş prefera aşa. Nu sunt prea tehnic, nu vreau să stric ceva şi ştiu că aş face o treabă nasoală de capul meu.

  • #2
    Singura solutie rapida, ieftina, consta in demontarea grilei din plastic si fixarea pe gura aerotermei a unei rame cu filtru de hota. Eu asa am facut la ACCES-ul meu si ma declar multumit, nu am praf pe bord, mizerie in aeroterma. Igienizez de 2-3 ori pe an climatizarea si masina cu un bactericid, de tipul HEXI...nu am mirosuri neplacute, sunt nevoit pt ca este masina de servici si umblu nespalat.
    Daca esti interesat pt asa ceva, cauta pe clubsandero, threadul my ride, Bormasina lu'Oti.
    PS
    Alte solutii sunt prezentate aici, la "Imbunatatiri Logan", se poate decupa locasul pt filtru, capac filtru gasesti pe forum, undeva peste 150 lei, filtru in magazin de la 50 lei in sus.

    In toate cazurile trebuie montat filtru pe gura aerotermei, metalic, pt a impidica patrunderea obiectelor mari in cutia aerotermei.
    Last edited by Oti; 10 August 2016, 18:25. Reason: Automerged Doublepost
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • #3
      Doamne fereste! Eu citesc forumul asta de vreo luna ca sa imi iau un Logan la anul. Ma gandeam ca fiind masina noua e mai buna decat una la mana a doua dar la cate probleme sunt... Mai bine caut ceva sh. Sa iti intre frunze si sa singur dai cu Hexi... Oare problema asta apare doar la cele care nu au AC? A mai intampinat cineva asa ceva?

      Comment


      • #4
        Eu tot nu inteleg; nu se poate decupa acel locas in care se monteaza filtrul?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by iatagan View Post
          Oare problema asta apare doar la cele care nu au AC? A mai intampinat cineva asa ceva?
          Alea cu AC au filtru de polen, aşa că n-ar trebui să se întâmple treaba asta. Şi la a mea, să ştii, chiar dacă le-am spus mecanicilor că e fără AC, au părut cam surprinşi că nu are filtru de polen. Mă gândesc că pe unele o fi montat chiar şi fără AC? Habar n-am.

          Dar da, cum ziceam, şi mie mi se pare foarte prostesc ca în 2016 să-ţi intre frunze în maşină pentru că nu s-a putut pune un filtru, ceva.

          @OTI mersi. Văzusem soluţia cu filtru de hotă şi mi s-a părut cam urâţică. De-asta mă întrebam dacă e ceva mai elegant. Am văzut şi cum ai făcut tu. Cum ziceam, nu m-aş băga. La fosta maşină am rupt nişte clipsuri doar pentru că m-am apucat eu s-o "repar", aşa că nu îmi mai trebuie. Mă gândeam la ceva bureţi fix sub masca aia de la ştergătoare.

          Astea, dar nu ştiu dacă se potrivesc pe Logan 2.


          Le-am scris la Vocea Clientului poate or avea ei vreo soluţie.

          Originally posted by IancuMIC View Post
          Eu tot nu inteleg; nu se poate decupa acel locas in care se monteaza filtrul?
          Asta nu ştiu. Ei chiar îl pregătiseră la revizie. Chiar mi se luminaseră ochii, că îi întrebasem şi înainte dacă se poate rezolva problema. M-am gândit că nu ştia ce vorbeşte primul. Deja mă imaginam fără frumze şi mizerii pe mine . I-am întrebat însă dacă îmi pot monta filtru oricum, după ce au văzut că n-au locaş, au zis că nu.
          Last edited by gojira; 10 August 2016, 19:13. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Am doua variante, prima a fost cand nu am avut curaj sa dau jos "masca de la stergatoare", ultima este cu rama pe gura aerotermei, cand am demontat "masca de la stergatoare". Daca o sa ajungi sa montezi filtru habitaclu, ceea ce este recomandabil, in toate situatiile o sa demontezi "masca" si o sa pui sita metalica pe gura aerotermei.
            Gasesti pe threadul imbunatatiri Logan 2 tot ce ai nevoie, cauta pe la inceputul anului 2014.
            In legatura cu igienizarea masinii, ......este bine sa o faca toata lumea, indiferent ce dezinfectati folosim.
            Last edited by Oti; 10 August 2016, 19:22.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #7
              Dacă ar putea face ăştia de la service Dacia operaţiunea, aş fi de acord să pună câte site vor. Eu unul nu mă bag de capul meu pentru că ştiu că nu sunt făcut pentru aşa ceva.
              Să scot masca, m-aş băga. Că acolo nu pare prea complicat. Am scos-o şi la maşina veche, fără probleme. Dar să dau găuri, să pun site, n-am nici o treabă.

              Comment


              • #8
                Trebuia deschis un topic nou pe tema asta?

                La X52 fără filtru habitaclu NU se poate monta filtru habitaclu decât după achiziționarea capacului(15) ce astupă locașul filtrului, cost aprox. 75euro+tva
                - apare în RO la 120ron dar la comandă adică indisponibil

                Există documentație gârlă pusă chiar de mine(atenție la dată)







                Și pentru că unora sigur le va fi greu să caute:





                Last edited by t0rquemada; 10 August 2016, 19:27.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Uite ca am gasit in PC cateva poze, puse de t0rquemada, si ce am mai adunat si eu, ca sa-ti faci o parere.
                  A fost mai rapid....scuze daca am incurcat treaba.
                  Nu se dau gauri, se lipeste cu mastic, silicon, sita metalica.
                  Cauta threadul my ride al lui GFN, pana corbului...parca asa se numea, tot prin 2014.
                  Problema comuna cu mizeria ce intra in aeroterma indiferent daca ai sau nu filtru habitaclu.
                  Attached Files
                  Last edited by Oti; 10 August 2016, 19:37.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit o poza cum este la mine, in locul gratarului montezi o sita metalica. O sa faci curat pe acolo odata pe an, ai ce scoate....
                    Attached Files
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #11
                      Mersi, deci pare că se poate rezolva.

                      @t0rquemada - nu sunt genul care nu caută înainte de a pune o întrebare. Am căutat, însă nu am găsit răspunsuri care să mă ajute prea mult. Le-am găsit când am căutat acum, exact, "filtru habitaclu X52", căutare pe care nu am făcut-o pentru că nu ştiam de codificarea asta, X52 pentru modelul meu. Probabil sunt ignorant în ochii tăi, însă, nu sunt pasionat de maşină. O folosesc ca un vehicul cu care îmi fac treaba şi atât. Nu mă interesează mai mult decât reviziile şi ce-mi spun cei de la service că trebuie făcut.

                      Din motivul ăsta, nu răsfoiesc prea des forumuri de profil şi nu ştiu denumiri specifice care să-mi ajute căutarea. Sunt sigur că ai fi pus în aceeaşi situaţie dacă ar trebui să cauţi informaţii despre un subiect cu care nu ai nimic în comun.

                      Îmi cer scuze dacă te-am deranjat, nu a fost cu intenţie. Îmi recunosc ignoranţa în legătură cu subiectul şi am apelat la oameni ca tine, care sunt pasionaţi de el şi ştiu mult mai multe decât aş putea găsi eu pe Google.

                      Multumesc tuturor pentru răspunsuri, o zi plăcută vă doresc.

                      Comment


                      • #12
                        Stai linistit, ca nu e un delict aici pe forum, faptul ca nu reusesti sa gasesti ceea ce te intereseaza; t0rq asa e el, mai ...inchizitor, dar e baiat de treaba si mai ales util aici; obisnuieste-te cu asta.

                        @t0rq
                        Sa nu ti-o ei in cap.
                        Last edited by IancuMIC; 10 August 2016, 20:11.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Alea cu AC au filtru de polen, aşa că n-ar trebui să se întâmple treaba asta. Şi la a mea, să ştii, chiar dacă le-am spus mecanicilor că e fără AC, au părut cam surprinşi că nu are filtru de polen. Mă gândesc că pe unele o fi montat chiar şi fără AC? Habar n-am.
                          Asa ceva am patit si eu. Ne arata buna (temeinica) pregatire a celor din reprezentanta. M-au intrebat la cele doua revizii daca vreau sa montez fitru de habitaclu. Au ramas "cu ochii in tavan" (a la Ponta) cand am cerut lamuriri despre capac, pret (70E), etc (am mers cu lectia invatata de la T0rque - multumesc!).
                          Concluzie - atentie mare cu cei din Calarasi, daca ai probleme (doamne fereste!), o sa bajbaie.
                          Last edited by Oti; 10 August 2016, 20:17.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #14
                            Concluzia: îți cauți capac din dezmembrări.

                            Căuți habitaclu, posturi și t0rquemada și ai 3 pagini de răspunsuri
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Oti View Post
                              Concluzie - atentie mare cu cei din Calarasi, daca ai probleme (doamne fereste!), o sa bajbaie.
                              I-am văzut că bâjbâie. La următoarea revizie, cred că o să încerc service-ul de la Slobozia. Am văzut că e mai măricel ăla, mă gândesc că or fi mai pricepuţi. Nici nu circul mult, aşa că maşina încă e ca nouă, dar pe viitor probabil că voi avea nevoie de un service mai bun.
                              Ăştia la Dacia Călăraşi parcă nu vor să vândă nimic. Îi mai întrebam de boxe pe spate, cu întrebarea am rămas, că n-au putut să-mi spună un preţ. Cred că puteau să-mi ia 70 de euro pe capacul ăla dacă-mi propuneau, dar sunt ei mai secretoşi.

                              Prin Călăraşi mai toţi sunt dezastru. Ăştia de pe la reprezentanţe mai sunt cum sunt, dar ăia privaţi... Să te ferească să ajungi pe la ei... Nu neapărat că nu se pricep, dar efectiv îşi bat joc. Unii mi-au distrus fosta maşină după un accident făcut pe RCA. Vopsea altă culoare, portieră pusă din dezmembrări, mi-au aruncat nişte ulei pe care-l aveau prin portbagaj pentru că au încercat să-l bea crezând că-i vin. Mai şi dădeau vina pe mine, că încerc să-i otrăvesc. Nu vroiau să-mi dea o roată... Când am plecat cu maşina de la ei, m-am oprit la alt service şi nici că puteam fi mai inspirat, că prezoanele nu erau strânse. Mă trezeam cu roata pe lângă maşină. Am discutat şi cu patronul, dar ăla ţinea partea angajaţilor, îl durea undeva de problemele mele. Regret şi acum că nu le-am făcut plângere la ANPC.

                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              Concluzia: îți cauți capac din dezmembrări.
                              Da. Ori nou. 70 de euro + filtru, să mă scape de mizerii, nu mi se pare enorm, aşa. O să caut zilele viitoare, poate găsesc pe ebay, ceva. Că astea Acces ştiu că au ajuns şi prin UK. Mă gândesc că au căutat britanicii rezolvare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google