Moare Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare Motorul

    Logan 1.6 MPI din 2005, 65000 km. Rece sau cald, turatia scade sub 500 pana se opreste motorul. In intervalul in care schimb vitezele are timp sa moara... si de aceea o tin numai in 3-4000 ture, sa am eu timp sa schimb. Dar la frana sau la semafor trebuie sa o tin usor accelerata, altfel moare. Ceva ajutor? Multumesc frumos!

  • #2
    indicatoru sub filtrul de aer exista carburatorul exact ca la dacie, acela trebuie curatat. ori clapeta nu lucreaza cum trebuie, ori vre-un orificiu este infundat. parerea mea este ca mai bine te duci la un service. nu dureaza mult si nu cred ca te costa prea mult

    Comment


    • #3
      indicatoru Uite aici ce ar fi de facut, sigur se va rezolva problema.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #4
        sau senzorul de pozitie motor, ala de sub sonda de temperatura, deasupra "ferestrei" ambreiajului. nu cumva si porneste ceva mai greu?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Inainte sa demontezi corpul clapeta, mai simplu scoate-i mufa...ar trebui sa ai relantiu' pe la vreo 1500, caz in care schimbi motorasul pas cu pas, ca degeaba il cureti...daca tot iti moare motorul cu mufa scoasa, verifica sa nu traga aer fals pe la imbinarea cu galeria de admisie sau carcasa filtrului de aer.
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • #6
            Multumesc mult tuturor!
            @Seba: nu. Porneste "la sfert" cum era pe vremea lui 1310. )

            Voi verifica fiecare amanunt pomenit de voi si va anunt ce a rezultat.

            Comment


            • #7
              Originally posted by lungan View Post
              scoate-i mufa...ar trebui sa ai relantiu' pe la vreo 1500
              Am si eu exact aceeasi problema. Inainte sa ma apuc sa demontez vreau sa fac testul cu mufa dar... care mufa trebuie sa o scot? Ar trebui sa fie una in spatele filtrului pe la carburator, nu?

              Am postat si in alt topic la tutoriale dar cred ca aici trebuia. Am schimbat si eu MPP astazi dar cred ca am omis un sfat dat mai sus, adica sa scot cheia din contact atunci cand fac operatiunea. Motorul merge perfect dar a ramas aprins un martor in bord, cel din mijloc jos. Cum remediez eroarea?
              Last edited by misud; 9 September 2011, 19:19. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Am facut exact ce mi s-a spus. Problema rezolvata! Multumesc din suflet! Nu mai spun ca a scazut si consumul mediu de la 7,9 la 6,5 (extraurban).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by misud View Post
                  Am si eu exact aceeasi problema. Inainte sa ma apuc sa demontez vreau sa fac testul cu mufa dar... care mufa trebuie sa o scot? Ar trebui sa fie una in spatele filtrului pe la carburator, nu?

                  Am postat si in alt topic la tutoriale dar cred ca aici trebuia. Am schimbat si eu MPP astazi dar cred ca am omis un sfat dat mai sus, adica sa scot cheia din contact atunci cand fac operatiunea. Motorul merge perfect dar a ramas aprins un martor in bord, cel din mijloc jos. Cum remediez eroarea?
                  trebuie stearsa de pe diagnoza , daca s-a salvat o eroare din cauza ca ai scos mpp,dar e posibil sa dispara si de la sine .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua, am un Logan pe benzina + gpl; e luat de ocazie prin iarna (a fost taxi 5 ani inainte); in fine, cu motorul n-am avut probleme, trage bine insa de vreo 3 saptamani a inceput sa dea rateuri si sa porneasca greu, ba chiar sa se opreasca la ralenti. Am schimbat bujiile, apoi bobina de inductie - ca lucrau doar 2 din 4 - si o vreme parea ca s-a rezolvat. Azi insa n-am mai reusit s-o pornesc de loc; am dat la cheie pana ce am simtit bateria ca slabeste. A dat doar semne slabe ca ar vrea sa porneasca; insa fara succes, asa ca am abandonat.
                    Personal, suspectez cateva cauze (am specializare de mecanic auto, dar fara practica): colmatarea injectoarelor, probleme la servomotorul de ralanti sau impuritati pe traseul de alimentare cu benzina.
                    Ma ajuta cineva? multumesc anticipat.
                    Adresa e Str. Poenaru Bordea, in spatele Palatului de justitie (Piata Natiunilor Unite, Hanul Berarilor sau mai exact, pe strada cu Loteria Romana.

                    Comment


                    • #11
                      Exact aceeasi problema a avut-o un coleg de club zilele trecute.
                      Singura rezolvare - resoftarea calculatorului de injectie (ECU) - solutie data de la Dacia, asta dupa ce a schimbat: pompa de benzina (arsa), bobina injector (ars), bobina inductie, bujii, fise, corp clapeta.
                      Tot motor de 1,4 cu GPL

                      Motivul dat de inginerul de la Dacia: ECU isi modifica in timp parametri (ajustare) dupa cei de la GPL si de la asta si functionarea defectuoasa pe benzina. Pe GPL nu sunt probleme.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #12
                        Parametrii astia ai ecu benzina nu se reseteaza la deconectarea bornei ? De ce trebuie resoftare ?

                        Comment


                        • #13
                          Nu se reseteaza... ca inainte am demontat/remontat ECU de tot de pe masina (curatat mufe), baterie, calculator de gaz, etc si tot asa facea.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            trebuie sa ii dai comanda din soft de diagnoza ca sa isi reseteze adaptivii .
                            vezi postul 97 din threadul acesta
                            Last edited by Cristi_Xp; 2 October 2011, 22:57.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              sall cum verific si eu motorasul pas cu pas, daca mai functioneaza bine daca corp clapeta se curata si e ok

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google