Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu o sa incerc ...

    Comment


    • cat despre admisie am mai spus si ma repet. nici admisia stock nici cea metalica nu vor lucra bine in veci cu axa

      pentru 1.4 tevile alea lungi si subtiri sunt suficiente sa traga aerul cerut de cilindree prin deschiderea axei
      aceleasi admisii se gatuie la 1.6 cu axa si rezultatele sunt de multe ori chiar sub un 1.4. sunt ceva cazuri pe aici care se stiu.

      Comment


      • pe dyno si pe strada dezmembreaza masini ...o sa vezi la mine care fac softul mai pe racoare

        Comment


        • nu te contrazic. vreau sa vad cat de bun esti.

          Comment


          • o sa vreau si eu

            Comment


            • ce vrei admisie ? pai nu ai deja. oricum te fac si cu si fara

              Comment


              • imi trebuia si o tubulatura cu filtrul la mijloc si am proiectat una pentru admisia mea si iata ce a iesit
                Attached Files

                Comment


                • ce soft folosesti pt simularea curgerii? fluidynamics? pipeflow?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • La o admisie de 16v m-as baga eu ... poate cine stie ... si teava aia nui asa greu de facut ;)
                    sigpic

                    Comment


                    • Solidworks Seba folosesc, o sa invat si ANSYS este mai complex

                      Comment


                      • acu' am observat: ce mama cucului e conul ala in teava? sper ca nu generator de vartejuri arunca-l dracu, astia de la renou au fost destul de destepti sa nu deschida ambele supape deodata, prin asta creand curenti turbionari in cilindru, nu mai ai nevoie de alte obturatoare pe traseu ca sa obtii un amestec imbunatatit.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Este filtrul de aer reprodus cu cat mai multe orificii de trecere ...
                          In incercarile lui Alex de a ma convinge sa pun ITB-uri sau alta admisie cu plenum am dat peste un impediment... reproducerea flansei de admisie, mai exact a gaurilor injectoarelor ce strapung flansa

                          Comment


                          • aici e simplu: taie admisia actuala exact dupa gaurile de la injectoare. cu ocazia asta vei pastra si suportul pentru rampa de injectoare, si decat sudezi alte tevi in continuare, si pui ce plenum si ce corp clapeta vrei tu.

                            Comment


                            • Am si eu o intrebare..pentru ITB-uri cum se va proceda cu relantiul?Mai exact, cand motorul va fi rece o sa aiba acelasi relantiu ca si cand e cald?
                              Last edited by al!n; 5 February 2012, 12:19.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • E mai complicat dar poti face fie mecanic cum trageai la dacie soclu fie aduni din toate traseele cate un furtun ,pui un colector si in colector mpp cum e la 15v ...itburilr pt mine ies din discitie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google