Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca sa nu mai pui in discutie costul softului pentru asa ceva, te darama.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • nu are si nu va avea nimeni potential sa faca asa ceva pe logan

      o sa curga multa apa pe dambovita pana o sa vedem un 1.6 next level. tot la 100 110 cai ne zbatem de 7 ani de cand a aparut loganu

      Comment


      • o sa vedem si 150 cp

        Comment


        • De unde?din burta?Pe aspirat nu ar fi imposibil insa e foarte greu si cu cheltuieli extrem de mari.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • si 100cp puri , este deajuns ...+alte mici tiganeli , vorbesc pentru persoana mea.
            daca vrei peste , baga tata bani ...nu tiganeli.

            Comment


            • Originally posted by geo_ultras View Post
              o sa vedem si 150 cp
              fara axe nu are cum. cu axa de 250, serpi, admisie de 2.0, 16v a scos 140 cai si 147 Nm

              Comment


              • cu axa 5501713 de la catcams, care este de fapt cresterea de putere pentru 1.6, sa zicem stock? cosmin, tu axa asta o aveai sau cea de 263?

                Comment


                • 255 am eu ..

                  Comment


                  • alexule, 147Nm cuplu ar fi o pierdere fata de aia 148Nm stock. ca sa scoata 140 de cai i-ar trebui 180+ Nm.
                    poate la primavara-vara vedem o mixtura itb-plenum la cine nu te-astepti
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • din cauza admisiei astia 147 Nm sunt intinsi de la 1500 la 6000 rpm, facand puterea maxima pe la 7000+
                      Attached Files
                      Last edited by alessandro; 5 February 2012, 19:00.

                      Comment


                      • ia pune o poza, daca ai, cu admisia aia care rezoneaza liniar pe 3 octave
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Eu nu mai cred in fise din astea dupa ce MCD a scos fisa cu 75cp si la cateva zile a scos 109 ...

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            ia pune o poza, daca ai, cu admisia aia care rezoneaza liniar pe 3 octave
                            era ceva de la AngelWorks. oricum ideea este ca a scos maxim 147 Nm

                            s1600 desi nu este maximul a ce poti scoate din k4m are 200 Nm si 230 cai

                            Comment


                            • Aia nu e fisa de motor aspirat.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • de ce nu ar fi ?

                                tocmai ce nu imi mai merge contul pe cliosport sa iti arat. este acolo un blog de vreo 50 pagini cu transformarea unui Clio k4m

                                motorul a ramas aspirat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google