Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cos_min_i View Post
    Eu nu mai cred in fise din astea dupa ce MCD a scos fisa cu 75cp si la cateva zile a scos 109 ...
    Si cu dyno asta e cu dus si intors,se poate da rolelor mai multa frana sau mai putina in felul asta ai valori mai mici sau mai mari la acceasi masina.Mai e si varinata scalei daca nu e 1:1 iar arata valori ampoolea sau cum am patit eu la capat de treapta in loc sa apesi ambreiajul sa debraiezi apesi frana,scoti din viteza dupa care dai drumul franei rezultatul pe dyno 210cp la logan de 1.4).Asta o poate spune si DOC.

    Originally posted by einstein1984 View Post
    Aia nu e fisa de motor aspirat.
    Tind sa cred ca este aspirat daca era turbo curba de cuplu si de putere trebuia sa urce mai brusc de la 3500rpm de ex,acum depinde si de turbina ca daca e big turbo poate face boost maxim la 5000rpm si atunci acest fenomen are loc la turatia respectiva.Ce e putin ciudat e ca,curba de cuplu e in continua crestere din turele mici pana aproape de limitare.La mine cuplul e in crestere pe plaja 1000 - 3500 rpm iar de la 3500rpm am cuplu constant pana la 5600 dupa care incepe sa scada cate putin pana la 6500rpm.
    sigpic

    IL 1 3 MIU

    Comment


    • Originally posted by einstein1984 View Post
      Aia nu e fisa de motor aspirat.
      un turbo are graficul ala mult mai "abrupt" , ar trebui sa ai o putere si cuplu mici ,iar cand intra pe turbo sa ai o crestere brusca de putere si cuplu pana intra turbina pe presiunea maxima ,iar din graficul acela e o crestere cam liniara...
      Doi la mana cuplu pare foarte putin pentru o masina supralimentata,indiferent cat de mica ar fi turbina o sa ai o crestere de cativa zeci de Nm,care n-ar fi in stare sa tina putera pana sus in ture.
      Cresterea liniara ar putea fi datorata si unui compresor, doar ca la fel si ala iti mareste cuplu, din 1500 rpm
      Trei la mana , 7500 rpm imi pare cam mult pentru un k4m supraalimentat.
      Miule ce zici tu acolo e din alt film , o turbina mare care sa intre in 5000 rpm , in full boost iti face 200-250 cai lejer ,140 iti face la 0.4 boost

      Originally posted by cos_min_i View Post
      Eu nu mai cred in fise din astea dupa ce MCD a scos fisa cu 75cp si la cateva zile a scos 109 ...
      faci confuzie , in ala de 75 cai s-a masurat una , iar in ala de 109 s-a masurat alta.In ala de 75 a fost masurata puterea la roata ,pe cand in ala de 109 a fost aproximata prin calcule matematice, formule, revenire pe frana de motor care poate fi facuta in nshpe moduri in diferite viteze,ajungandu-se la valoarea ca loganul este o masina care pierde 35% din transmisie,pe cand o masina normala are pierderi 15-20%, asta in varianta in care masuratoarea de la sebastian a fost corecta.
      Last edited by Cristi_Xp; 6 February 2012, 01:05. Reason: Automerged Doublepost
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        Miule ce zici tu acolo e din alt film , o turbina mare care sa intre in 5000 rpm , in full boost iti face 200-250 cai lejer ,140 iti face la 0.4 boost
        Stiu ca e din alt film faza cu big turbo la 5000rpm.Ce am zis eu a fost doar un exemplu.
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          ............................
          In ala de 75 a fost masurata puterea la roata ,pe cand in ala de 109 a fost aproximata prin calcule matematice, formule, revenire pe frana de motor care poate fi facuta in nshpe moduri in diferite viteze,ajungandu-se la valoarea ca loganul este o masina care pierde 35% din transmisie,pe cand o masina normala are pierderi 15-20%, asta in varianta in care masuratoarea de la sebastian a fost corecta.
          @ Cristi_Xp - asta ar fi chiar grav si ciudat, ca Loganul sa piarda 35% din putere in transmisie (nu vorbim de aerodinamica sau alte pierderi - strict transmisia) Spun asta gandidu-ma ca motorul e de Renault, cutia de viteze e tot de Renault... Adica Megane 1 avea pierderile astea in transmisie?

          Si 20% e destul de mult, dar e o valoarea "care poate fi acceptata". 35% este enorm.

          Daca lucrurile stau asa, ce am putea face ca sa mai amelioram pierderile in transmisie? (eventual alt ulei in transmisie, sau un aditiv care sa reduca frecarile, etc)

          Daca este asa cum spui, cel putin la 1.6 16V mai degraba trebuie sa ne gandim cum sa eliminam pierderile din transmisie, decat sa marim puterea motorului. (Daca reducem sa spunem de la 35% la 20%, deja este semnificativ, va fi sesizabil.) Cei care alearga la raliuri cu Logan, ce cutii de viteze au?
          Last edited by ion_R5; 6 February 2012, 02:12.

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            din cauza admisiei astia 147 Nm sunt intinsi de la 1500 la 6000 rpm, facand puterea maxima pe la 7000+
            Acum m-am uitat mai atent la graficul postat de tine.E ciudat faptul ca puterea maxima e de aprox 140 cp insa cuplul e de doar 108nm,de obicei valorile sunt cam invers cuplu mai mare decat puterea.

            @Xp - In legatura cu pierderile prin transmisie eu stiam ceva de 15% fwd si rwd si de 25% la cele awd.
            sigpic

            IL 1 3 MIU

            Comment


            • am aproximat mai ciobaneste eu , stiam de undeva 15-18% , dar am zis sa pun 20 ca sa avem de unde scadea
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by Alex_MIU View Post
                Acum m-am uitat mai atent la graficul postat de tine.E ciudat faptul ca puterea maxima e de aprox 140 cp insa cuplul e de doar 108nm,de obicei valorile sunt cam invers cuplu mai mare decat puterea.
                aia 108 - 109 sunt pound x foot sau Lbft

                Lbft x 1.355 = 1 Nm

                cat despre cuplu si putere cu cat urci cuplul mai sus in ture cu atat ai cai mai multi . si iar cu cat faci asta cu atat scurteze rapoartele treptelor

                Comment


                • Eu asta nu stiam , ca primii au fost masurati la roata , de cei 109 stiu ca au fost masurati la motor cu modificarea coeficientului ...

                  Iar ati dat-o in filozofii ...

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    fara axe nu are cum. cu axa de 250, serpi, admisie de 2.0, 16v a scos 140 cai si 147 Nm
                    pai cu cu axe o sa scoata

                    Comment


                    • la 16v e frumos ca avand axe, stie sa traga frumos si de jos

                      astept cu interes sa vaz ce iese

                      Comment


                      • parca aici vorbeam de admisii...

                        Comment


                        • este o legatura asa mare intre axe si admisie incat nu poti vorbi de una si macar sa nu o mentionezi pe cealalta

                          daca pui axa si admisia e facuta din paie de cola de la Mec degeaba ai pus o

                          Comment


                          • Studiat problema taierii flansei si adaptatea altor tevi tot prin flanse iar rezultatul : nu se poate 4si 1 isi schimba traseul imediat dupa iesire

                            Comment


                            • pe admisie? cum schimba traseul? cred c-ai incurcat topicurile, cosmine
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Nu am incurcat seba, din flansa de megan (cea din aluminiu) care vroiam sa o tai si sa continui din ea cu tevi scurte urmate de un plenum, traseele 1 si 4 pleaca in stanga si dreapta, astfel daca as taia la fata nu voi avea fiecare traseu drept sa pot continua ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google