Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e mai greu, dar nu imposibil, zic eu. pe de alta parte, ai putea doar sa refaci plenum-ul la admisia existenta...

    Comment


    • luati 4 clapete sau 6 clapete de m3 e36/ e46 costa 200-250eur... se adapteaza foarte usor ,relantiul il faci cu soc ca la dacie ) , mapul daca vrei neaparat ii faci un airbox si il iei de acolo , sau tragi niste furtunele...,senzoru de temp aer il lasi sub capota si vezi daca mai merge masina dup-aia )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • nu cumva prin pozitia de ralanti a clapetelor (pozitia inchis) trece prea mult aer si ralantiul nu se va putea cobori sub 1500 rpm ?

        Comment


        • le poti calibra separat pentru fiecare , pentru ca trebuie sa reglezi cel putin acelasi flow pentru un mers cat mai echilibrat .Cred ca merge reglata deschiderea in relanti ,problema e ca iti trebuie 2 deschideri separate , una pentru motor rece si alta pentru motor la temperatura.
          Last edited by Cristi_Xp; 7 February 2012, 13:48.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • nu se poate adapta un MPP ? reglarea ralantiului pentru motor rece o face ECU care comanda MPPului volum de aer si injectoarelor sa timp de injectie marit

            cate un furtun tras din fiecare clapeta ( dupa fluture). furtunele se unesc intr un plenum mai mic cu un MPP in el. am vazut facuta chestia asta la ITB uri si functiona nesperat de bine . in minilenum era infipt si MAP ul

            ITB urile aveau si o unde de echilibru intre ele. erau legate printr o mica teava pentru a ajuta la egalizarea flow ului
            Last edited by alessandro; 7 February 2012, 13:55.

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              un turbo are graficul ala mult mai "abrupt" , ar trebui sa ai o putere si cuplu mici ,iar cand intra pe turbo sa ai o crestere brusca de putere si cuplu pana intra turbina pe presiunea maxima ,iar din graficul acela e o crestere cam liniara...
              Exista si turbo cu presiune joasa (saab, volvo, vw/audi 1.8) care exact asta fac bine, cuplu constant pe plaja mare. Aspiratele de ture mari nu fac cuplu constant, chiar si cu distributie variabila.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • nici cu CVVT, sau variable intake manifold,

                vezi 2.0 si 1.6 GSL de la Kia sau 1.6 GDI de la Hyundai. cai multi ture multe curba de cuplu dreapta

                Comment


                • revenind la topic ...

                  forma plenumului spre care vroiam sa o fac nu este buna ...o sa incerc sa-i dau alta forma
                  Attached Files

                  Comment


                  • si dual plenum
                    Attached Files

                    Comment


                    • asa....
                      Attached Files
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • o s ao fac maine si pe asta ... vreau sa fac testul de flow si la serpi s avedem ce se intampla

                        Comment


                        • Luna viitoare îmi montezi si mie admisia metalica? Nu te-am uitat cu placa video..

                          Comment


                          • 1.6 16v carburatie si aprindere "mecanica"

                            Comment


                            • da da da , iti mai vin idei ? )
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • crezi ca pun astea fiindca imi vin mie idei ? si ca as vrea sa fac eu ceva ?

                                le pun fiindca sunt interesante si vreau sa arat tuturor ca am gasit ceva interesant pe net.

                                si atunci cand cineva cauta pe google 1.6 16v carburatie poate gaseste si intra pe Logan Club => forum smecher

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google