Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proiectele lu ala , mai ales pe k7m is la limita ciobaniei
    Uitate numa sa vezi cum trece furtunu de apa din termostat , la 1 cm de galeria de evacuare )
    Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 12:50.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • am vazut. ideea este ca se afla multe lucruri noi. cum ar fi ca evacuarea de Mazda 323 1.6 16v din 91 se potriveste la k4m

      sau ce carburator si flansa se foloseste.

      oricum nu face nimeni de la noi asa ceva

      @ xp din cautarile tale pe cliosport...a pus cineva culbutori mecanici pe F4R 182 ?

      Comment


      • nu stiu , si nici nu cred ca ajuta la vreo masina care merge sub 9000-10000 rpm , sau macar vreo 600 cai sa aibe )
        Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 19:18.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • @ cristi xp au existat variante de 172/182 cu acest filtru de aer ?



          este cu 35mm mai putin gros ca la 16v dar are dimensiuni mai mari

          stii cumva daca exista 172/182 cu airbox in spate ca la 16v ?

          Comment


          • modelul ala de filtru e pe 172 ph2 si 182 .
            Ala rotund ce seamana cu ala de v6 e pe 172 ph1.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • am elucidat "misterul". ala este filtru de airbox cum am avut eu doar ca este de renault logic. credeam ca si Clio rs a avut ceva gen airbox-pannel cum are K4M
              Attached Files

              Comment


              • Daca tot e vorba de imbunatatirea admisiei, am si eu o intrebare. Pentru motoarele mai mici decat 1.6 16v nu ar fii mai bun debitmetrul de 1.6 16v? Am auzit ca motorul trage mai mult aer daca-i schimbi debitmetrul cu unul de la motor mai mare. A incercat cineva?

                Comment


                • daca tu`mi arati debitmetru ala pe logan eu te premiez
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Nu are loganul?:O Srry, da nu stiam. Nu am logan. Majoritatea masinilor au.

                    Comment


                    • la BMW uri de prin 90 se facea asta. se masluia debitmetrul si pacalea ECU cum ca intra mai mult aer.

                      Comment


                      • si de fapt ecu dadea mai multa benzina, ca aer n-are cum sa intre mai mult fara sa pui turbo/compresor sau sa schimbi internele. e ca si cum ai inceca sa lamuresti pe cineva ca dintre doi robineti identici din punct de vedere constructiv, ala cu bulina rosie are debit mai mare decat aia cu bulina albastra.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • deci nu are nciun rol schimbarea debitmetrului cu unul de la motor mai mare? Cand se mai incalzeste, o sa probez pe un corsa cu motor de 1.0 un debitmetru de la alt corsa de 1.4.Sunt f curios ce se va intampla.

                          Comment


                          • ba da . o sa mearga exact ca ala de 1.4 .Cauta de 2.0 sa vezi ce tare merge ala ...
                            de unde le scoateti fratilor ?) Niciodata un amestec mai bogat de benzina nu va da putere mai multa ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Am auzit si eu de treaba asta, Cristi. De unde sa stiu? Ma gandeam ca a incercat cineva. Unii ziceau ca motorul ar trage mai mult aer, de unde rezulta mai multa putere si consum redus. Deci trebuie sa incerc sa ma conving

                              Comment


                              • E o nebuloasa L3on, citeste threadul tot si vei intelege cate ceva

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google