Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De unde ai luat tevile de inox?

    Comment


    • #47
      acum am recitit inca odata topicul ...concluzia : alexandro si Cristi Xp nu se vor pune niciodata deacord

      @bahrim - teava de inox se gasete peste tot.

      Comment


      • #48
        am zis eu ca nu sunt de acord cu ce zice el ?

        Comment


        • #49
          Se face o admisie ?? As fi interesat!!
          sigpic

          Comment


          • #50
            nu se face admisie din pacate. doar ne scoatem ochii unul altuia

            Comment


            • #51
              Corp-clapeta marit power.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #52
                da din pacate asta inseamna pe aici modificare intake manifold.

                eu am gasit niste schite pentru o admisie de K4M dar nu am meserias care sa o faca. partea cu fibra de sticla am rezolvat o. mai trebuie tevile alea individuale care intra in chiuloasa. eh alea nu am unde sa le fac neam. m au refuzat toti

                Comment


                • #53
                  se baga sti foarte bine dat trebuie sa vii cu un proiect bine definit, pozitia injectoarelor este o necunoscuta pentru mine ..

                  Comment


                  • #54
                    am vb cu un baiat care a facut si montat admisia. a zis ca a incercat sa copieze la ochi pozitia injectoarelor. le a bagat la unghi de 30 40 grade. masina merge trage iese amestecul....ce mai vrei

                    nu avem know how ul necesar sa facem calcule pentru a determina pozitia injectorului. asta e. gandeste te ca aerul curge acolo si trage ceatza de benzina in piston, cilindru ma rog

                    la mine porturile sunt ovale si asta da totul peste cap. la tine sunt rotunde. ziceai la un moment dat ca ai simulat o admisie si ai vazut ca creeaza vortexuri. si in admisiile stock au loc aceleasi fenomene. cu cat aerul indus este mai turbionat cu atat amestecul este mai omogen. si nu am scos eu asta ci un inginer de la dacia care lucreaza pe partea de admisie injectie. daca asta minte sau vorbeste prostii vorbesc si eu

                    Comment


                    • #55
                      pai cu porturile ovale ai un mic avantaj fata de portul rotund.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        ce avantaj ?

                        daca erau porturile rotunde gaseam o tzava de diametrul ala sa o infigem acolo si sa o modelam. asa pe oval mai greu

                        Comment


                        • #57
                          ma gandeam sa tai admisia mea ,sa sudez o flansa dreptunghiulara de porturi .
                          plenul il fac din fibra si cu un corp in capat .
                          o exploda mpi-u ?
                          e tampenie daca nu il calculez ,stiu asta dar merita incercat
                          o sa mai studiez admisi de genul ....sa vedem
                          Attached Files
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • #58
                            aah in ce fel arata admisia din poza 2. ce profi este facuta, are si gaurica pentru senzor

                            merge ma tzigania, da i drumu la treaba

                            Comment


                            • #59
                              stiu cine ma ajuta sa o fac , deja)))
                              sa vedem unde sudam aluminiu ,.......
                              admisia asta + o axa +serpi ))) nebunie e contagioasa
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • #60
                                fa o ma de la 0 din teava si coturi. te complici cu aia taiata. la stelco iti ambutiseaza tevile au toate diametrele vrute si nevrute, iese mai "profi" daca se poate numi profi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google