Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @ ion-r5 si papucul 1.9 D FQ8 avea clapeta de acceleratie. toate dieselarele aspirate au clapeta de accelaratie si fac amestecul dupa vacumul din admisie.

    Comment


    • #17
      1.9D parca avea acceleratie electronica, in compartimentul motor.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • #18
        Eu sunt sceptic la ceea ce am vazut si eu nu cred ca o data desfacuta pompa aceea la asamblare va functiona corect si nu va avea pierderi de motorina.

        Au mai umblat si altii la ele si pana la urma au pus pompe noi.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #19
          Salut baieti !
          Am mai facut un filmulet cu date mai concrete despre uzura !
          O imagine bine facuta face cat o mie de cuvinte!!

          In ceea ce priveste temperaturile mai joase ,motorina este un pic mai vascoasa decat benzina...apropo'...cand dati la peco motorina pe jos nu v-ati uitat niciodata pe jos...ca pana va intoarceti cu bonul ,asfaltul este uscat deja!!
          Unde este uleiul din motorina!! Am mai urcat documente si testari facute de Boch pe pompe de injectie cu motorina euro 2 si euro 5...rezultatul?!...s-au ales cu un proces si testele si concluziile au fost sterse de pe net!!

          Comment


          • #20
            Iata si testele facute de Boch!
            Deci cand va spun sa bagati ulei 2T pentru a preveni uzura nu vorbesc din auzite !!
            Combinatia este simpla...
            50ml ulei 2T/ 10L de motorina!!
            Indiferent ce masina aveti!
            Si ca fapt divers scoteti-va EGR-ul din functiune (scoateti furtunul de aspiratie si astupati-l cu un surub) si faceti o tura cu el scos si sa-mi spuneti si mie cum va merge masina !!
            Rolul EGR este doar de scadere a noxelor pe evacuare si distrugere a motorului prematur !
            Il cuplati doar cand va duceti la ITP !!
            Acum lucrez la un proiect de reducere a consumului de combustibil cu circa 80%!
            20% benzina 80% apa ....proiectul de fapt este functional deja dar acum lucrez sa-l adaptez la motoare mai mari de peste 1l -4l !
            Cum al fac, dau filmulet detaliat freeware !!
            Dar ca sa luptam inpotriva corporatiilor trebuie ca toti sa va aduceti contributia cu experientele voastre si raspandirea mai departe a celor vazute si citite aici!!
            Va multumesc anticipat !
            Sa ne auzim cu bine !
            P.M.
            Daca vreti putem discuta pe mess solan_1975
            Attached Files

            Comment


            • #21
              materialele din pompa proaste, motorina proasta... pacat ca astea toate ard buzunarul omului care crede ca ia un diesel sa mearga ieftin si sa cheltuie putin.

              as fi incercat ideea ta, mai ales ca nu e atat de costisitoare ca reconditionarea unei pompe de motorina (jumate de pret aproape), daca stiam, inainte sa dau dieselul, ca-mi scosese peri albi.


              ps. ar fi interesant un film facut la masina care foloseste modificarea, de la pornire pana la cateva accelerari pana la o turatie mai marisoara, eventual la iarna cu pornire la -15 grade (oricum, s-ar putea adapta ceva electric cat sa incalzeasca rezervorul nitel inainte de pornire - ceva gen sirocou modificat, cat sa nu fie f`un risc).
              internal combustionizer

              Comment


              • #22
                nu mai e motorina care era odata.io am bagat o sticla cu motorina in congelator si nu s-a "ingrosat" cine stie ce. eu zic ca nu ar fi nicio problema pentru pompa de benzina sa o duca la pompa de inalta.
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by alessandro View Post
                  @ ion-r5 si papucul 1.9 D FQ8 avea clapeta de acceleratie. toate dieselarele aspirate au clapeta de accelaratie si fac amestecul dupa vacumul din admisie.
                  Din cate stiu eu, motorul 1.9 D F8Q nu are clapeta de acceleratie. Cablul de acceleratie actioneaza un potentiometru, al carui semnal este utilizat la comanda pompei de motorina. Unul din injectoare are un senzor care comunica cantitatea de motorina injectata pentru realizarea unei corectie in pompa de motorina, asupra cantitatii de motorina injectata - pentru reducerea noxelor.

                  Injectoarele sunt comandate mecanic. (injectie mecanica clasica diesel cu control asupra cantitatii de motorina injectata pentru reducerea noxelor)

                  Comment


                  • #24
                    foarte interesant!am dci,am avut probleme cu injectoarele,le am reparat,tot nu mergea cum trebuie si am ajuns la testul de compresie.surpriza:un piston fara compresie,posibil topit.devizul m a "comotionat"!!! piese+manopera 8000 ron. desigur,poate fi doar din segmenti. ramane sa ma duc cu ea la mecanic, sper sa scap mai usor! totusi la repararea injectoarelor nu s a gasit span prin filtru de motorina.

                    incep sa cred treaba cu piesele intentionat facute cu durata de viata scurta!
                    Last edited by bestfly; 23 February 2012, 00:52. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Salut bestfly.
                      Si eu am avut un piston topit si turbina stricata, la un an de zile de la segmentarea motorului la nu m-ai putinde 57000 km. Piston 800ron turbina 1500 ron plus ulei + filtru + antigel + curea distributie + manopera = 3200 ron.
                      Dupa reparatii am inceput sa am un zgomot ciudat la motor ca si cum as fi avut o bila de metal in motor. Am fost la 5 servisuri si nimeni dar nimeni nu a stiut ce are , dupa 6-7 luni de nervi si bani bagati in regulatoare de presiune 3 la numar numar am gasit pe cineva care a mers la sigur si a zis ca este de la calculator. Si asa a fost , am schimbat calculatorul acum 2 saptamani si totul este ok. acum.

                      Comment


                      • #26
                        A facut cineva modificarea propusa de solan? As fii extrem de interesat...

                        Comment


                        • #27
                          Nimeni? Nu pot sa cred... Inseamna ca a ramas doar la stadiul de idee buna?

                          Comment


                          • #28
                            din cate am auzit este cineva de prin partea de nord a tarii care are modificarea facuta.....
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #29
                              cine se risca ?! pe un alt thread, cel cu uleiul 2T, am inteles ca nici folosirea lui n-ar fi prea buna. acum ce sa cred si cum sa stii ce e bine fara sa-ti ... masina in incercarea a a imbunatati ? ma intreb daca n-o fi adevarata vorba aia cu "mai bine e dusmanul binelui"
                              plus ca e o chestie f complicata de facut (pt unii ). daca Solan ar face si modificarea contracost cred ca s-ar umple de bani

                              Comment


                              • #30
                                Complicat nu prea e.... Dar sunt cateva chichite pe care nu le stiu... Si eu, as face modificarea daca as fii sigur ca nu sunt ,, reactii adverse ". Astept in continuare pe cineva care a facut treaba asta si nu a intimpinat ulterior probleme. Nu am auzit pe nimeni care a pus 2t sa se planga ca a avut neplaceri din cauza asta...
                                Last edited by Fyrestarter; 5 May 2012, 22:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google