Montare Cârlig Remorcă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by micutzu666 View Post
    Sal,la ce masina il vei monta?De ex la OCTAVIA1 nu e nevoie de instalatie cu canbus!
    pe un fiat ducato maxi an fabricatie 2008....

    in principiu cei care vand carligele de remorcare iti zic ca ar fi nevoie pentru toate masinile care au calculator sau inchidere centralizata...dar nu cred in aceste povesti comerciale ...poate totusi ma lamureste cineva...
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • #62
      Nu cred ca vei avea nevoie!De obicei cand cauti carligul potrivit pe un site iti spune si daca ai nevoie de instalatie dasta desteapta..

      Uite un ex.. la descriere instalatie electrica..http://carligederemorcare.ro/kituri-...ala-mp2d1.html
      Last edited by micutzu666; 12 April 2013, 08:56.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #63
        cei care ati montat carlige de remorca care model ar fi mai simplu de montat ,poza nr 1 sau poza nr 2
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Eu l-am montat pe cel din poza 1 si a fost usor de montat!

          Comment


          • #65
            bara trebuie dat jos??

            Comment


            • #66
              Nu, nu este nevoie!

              Pasii sunt foarte simpli:
              1. Se extrag dopurile de protectie din cele doua buzunare laterale, din interior (total-4)
              2. Se perforeaza folia protectoare ce acopera acele orificii (cate doua in fiecare laterala), prin trecere cu o surubelnita ingusta, intra usor.
              3. Se monteaza cele doua "aripi" ale carligului de remorcare, una cate una.
              4. Se fixeaza bara propriu-zisa, in partea stanga (sa te ajuti de prezenta tobei) si apropii cu un un surub in partea dreapta.
              5. Apoi unul cate unul fixezi si strangi bine toate suruburile subansamblului.
              6. La instalatia electrica e putina migala, cere niscaiva notiuni elementare si rabdare.
              Ai si schema de montaj al lui.

              Sfatul meu: ia fiecare componenta din kit la mana, surub, piulita, saiba, astfel incat sa cunosti precis care-i locul sau! Te va ajuta foarte mult!

              Spor!
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #67
                carlig

                am comandat un kit de pe net si lipsesc cateva piese din kit, daca stie cineva exact ce marime trebuie acolo, ar fi vorba de piesa ,, h ,,
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Eu, am luat din Iasi de la Autocenter, carlig remorcare fabricat de IMAMUS Iasi...are toate piesele complete si l-am montat singur in parcare, pe Logan berlina, fara demontare bara. Priza am luat-o separat tot de la Autocenter si a mers totul din prima la proba, fara probleme.

                  E bine de pastrat documentele pentru orice eventualitate. Pe sfera carligului, are stantat o serie ce trebuie sa coincida, cu documentul de la cumparare.

                  P.S. Nu vreti sa stiti, cat am cautat si cat m-am documentat pentru carlige originale dar am ajuns la concluzia ca nu se merita atatia bani, doar pentru numele unei firme...IMAMUS Iasi, produce carlige remorcare, sub licenta belgiana si nu cred ca e chiar de ignorat, acest lucru.
                  Last edited by angel; 25 August 2013, 21:01.


                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by psanyiro View Post
                    am comandat un kit de pe net si lipsesc cateva piese din kit, daca stie cineva exact ce marime trebuie acolo, ar fi vorba de piesa ,, h ,,
                    alea sunt seibi de 10,mergi cu surubul la un magazin si probezi.
                    Last edited by nynelmarin; 25 August 2013, 22:37.

                    Comment


                    • #70
                      Nu, sunt niste banale garnituri din pvc (in mod sigur exista in kit). Se monteaza in interior, pentru a nu intra apa, praf etc...
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #71
                        Putin probabil sa mai intre ceva apa sau praf, la ce cuplu vin stranse suruburile si in plus, locul este ferit si nu arunca nimic de la rotile din spate. Ce-i drept, am etansat cu silicon, intrarea in portbagaj a cablurilor de la priza.

                        Originally posted by psanyiro View Post
                        am comandat un kit de pe net si lipsesc cateva piese din kit, daca stie cineva exact ce marime trebuie acolo, ar fi vorba de piesa ,, h ,,
                        Saibele alea, sunt ceva mai groase, mai mari in diametru si vin cu gaura cat interiorul bucsei si au rolul de a fi puse pe interior prin portbagaj, in locul dopurilor de plastic si de a nu da voie sa iasa bucsa din lonjeron...sunt mai mari ca diametrul saibelor cat si a dopurilor de plastic.
                        Pentru a nu scapa in lonjeron bucsele, eu am pus niste izolier-band pe surub si apoi bucsa, care va ramane franata sa nu lunece in lonjeron.
                        Last edited by angel; 26 August 2013, 09:43. Reason: Automerged Doublepost


                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Carlig SIARR frantuzesc, idem cu ala "de origine" luat din Vitan pentru logan berlina cu kit electric BOSAl la 300 de lei. Pomana curata.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #73
                            Deoarece ZFMFLORIN mi-a solicitat detalii despre felul cum am realizat conexiunea electrica si traseul cablajelor, am revenit aici cu poze.
                            Nu am perforat nimic, se vede din poze cum o ramura din instalatia noua, a remorcii, "vine" din cupla, intre tabla masinii @ spoiler (bara), urca pana in dreptul corpului de iluminat si realizeaza o bucla in interiorul masinii.
                            Strangerea celor 2 piulite de plastic (din interior, care tin tot "stopul") se face usor, fara a forta, cablajul nu este strangulat de nici un fel.

                            Sper ca si pozele au fost edificatoare
                            Attached Files
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #74
                              Asa am facut si eu la Loganul II, numai ca am folosit protectie termocontractabila in loc de clipsurile alea (prinderea cu ele mi s-a parut cam slaba, adica ma refer la suprafata de contact).
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Multumesc pentru sugestii.
                                Legatura ma gandeam sa o fac direct in mufa stopului (parca nu-mi inspira incredere clipsurile alea rapide).
                                Am studiat un pic treaba si am vazut ca se declipseaza aceea mufa pt a ajuge la "papuci".
                                ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google