Montare Cârlig Remorcă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am inteles,am sunat la ei si am vorbit cu cineva de acolo si mi-a spus ca treia imagine este cea corecta cealalta de la informatii detaliate fiind doar in scop pur ilustrativ.Multumesc
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #92
      Aveti idee daca carligul de remorcare de pe logan faza 2 merge montat pe sandero model 2014?Din pozele de pe unul din site ce comercializeaza carlige par la fel dar preturile difera..Ma refer la modelul standard,acela fix.!
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #93
        Da, iate dupa poze nu dupa codul modelului sau dupa cote, ca sigur se pupa. Intra pe site la westfalia sau bosal si vezi daca produsele au acelasi cod (nu cred), ca nu erau prosti sa vanda acelasi produs in 2 referinte diferite.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #94
          NU se potriveste cel vechi.
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #95
            Salut
            Mi-am cumparat si eu acum un carlig de remorcare pt logan MCV si am ceva nelamuriri referitoare la partea electrica...
            1 - Pe unde ai bagat firele in masina?
            2 - Unde anume se face legatura firelor(traseu)
            3 - Ai pus sigurante separat?
            4- sa folosesc clipsurile alea din pachetul de la priza

            Multumesc anticipat!

            Comment


            • #96
              Ciao,
              4- Recomand lipirea firelor sau cu papuci electrici, clipsurile nu ofera un contact electric prea bun.
              3- Nu sunt necesare sigurante separate
              2- De la priza de remorcare firele se leaga la firele de la triplele spate(stanga si dreapta ) frana, semnal, pozitie si eventual ceata, ar trebui sa ai schema de legatura a firelor atasata la pachetul electric. Identifici firele conform schemai si faci legaturile.
              1- Daca te uiti sub masina sau chiar sub presul din portbagaj, vei gasi dopuri din plastic care fac trecerea sub masina ( postul 81, mai sus)
              0- Ai nevoie de chiei fixe ( ideal si o chieie dinamometrica pentru respectarea cuplului de strangere al suruburilor ), surubelnita stea, un aparat de masura ( multimetru analogic sau digital) pentru a identifica mai usor si a verifica daca ai facut conexiunile ok, o patura sau ceva sa pui pe jos sa nu te murdaresti cand te bagi sub masina, recomand si ochelari de protectie cand stai sub masina si "surubesti" sa nu iti intre in ochi mizerie.
              0'- Sau apelezi la un prieten
              Spor

              Comment


              • #97
                As dori sa-mi montez si eu carlig de remorcare pt logan berlina 2009 si am vazut ca snt mai multe firme care produc Asam Conex Galia si as dori sa stiu cere este mai de calitate si se potriveste la fix.
                Daca stiti preturi mai mici sau oferte va multumesc daca mi-ati da PM
                Opel Vectra A 1995
                Logan Preferance 2009
                Logan Editie Limitata 2014

                Comment


                • #98
                  problema se priveste din urmatorul punct de vedere:
                  avem in partea din spate niste consumatori, lampile spate, care au anumiti consumatori distribuiti dar si comuni...instalatia electrica a masinii este dimensionata strict pentru acesti consumatori si nu pentru a mai atasa inca un rand de consumatori cum ar fi lampile unei remorci/rulote! mare atentie!
                  dovata este aceasta poza:
                  este de Duster care e fix aceeasi masina dpdv electric, in ceea ce priveste lampile spate.

                  spre exemplu:
                  1. pozitie stanga:
                  5W-lampa spate + 5W lampa numar + 5W lampa spate rulota + 5Wlampa numar rulota. = 20W/12V = 1,7A.
                  acest curent parcurge un conductor de 0,35mmp, de la Mufa R2(racordare plansa bord) pana la lampile spate!
                  ca sa reziste si consumul electric suplimentar de la rulota trebuie un cond de 0,8mmp(nu mai mare din ratiuni economice).
                  2. pentru pozitie dreapta este ceva mai simplu ca nu mai avem iluminatul de la numarul de inmatriculare, nici de la masina si nici remorca. dar socotim la fel ca pentru stanga max.1.7A pentru ca e posbil ca lampa numar la unele rulote sa fie pe aceasta parte. - necesar cond de 0,8mmp!
                  3. semnalizare stanga masina 1,8A + semnalizare stanga rulota 1.8A totul printr-un cond de 0,35mmp - recomandat cond de 1mmp!
                  4. semnalizare dreapta masina 1.8A + semnalizare dreapta rulota 1.8A totul printr-un cond de 0,35mmp - recomandat cond de 1mmp!
                  5. ceata masina 1.8A + 1,8A ceata de la remorca, totul prin 0,75mmp - cond de 1mmp
                  6. frana - cel mai des utilizata! stanga masina(ca legaturile de la priza remorcii se leaga la lampile spate) + rulota: stanga+dreapta+centrala = 21W + 63W/12V = 1,8A + 5.5A
                  7. cea mai scarboasa treaba: minusul!
                  minus fisa remorca + cablu de la priza remorca pana la stopuri se socoteste astfel: = 1,7A+1,7A+1,8A+1,8A+1,8A+5,5A = 2,4A+5,4A+5,5A = 13,3A OBLIGATORIU conductor de 2.5mmp!
                  in concluzie, nu e bine sa legam priza de remorca la stopurile spate pentru ca instalatia nu e dimensionata.
                  nu sunt sigur ca sunt bune calculele mele, dar sunt 100%convins ca instalatia electrica de Logan, de la mufa R2 pana la stopuri spate, nu este dimensionata dpdv electric pentru a mai "duce" inca un rand de lampi.
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • #99
                    Si cu toate astea, zilnic loganuri tracteaza remorci si rumote fara sa le sara sigurantele sau sa le ia foc instalatia electrica din spate.
                    ACyum nu o sa tragi 7 fire de cate 1 mmp sectiune pana la UCH ca sa alimentezi lampile rulotei. Ca poate descoperi ca mosfeturile din UCH nu sunt diemensionate pentru un asemenea curent si pui o cutie de relee in spate pentru asta (ceea ce nu ar fi o idee rea cuplata cu niste mufe intermediare intre stopuri si cablajul masini....).
                    Mai nasol e pentru priza 13 pini.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • nu sare nici o siguranta...doar e regim stabilizat... doar ca se aprind lampile ca niste lumanari pentru ca insusi conductoarele sunt consumatori...
                      si daca avem cadere de tensiune, obligatoriu avem caldura deci rezistenta electrica.

                      solutia este ca macar pe masina sa trecem la led-uri...ca de obicei tractata nu e aceeasi...

                      lucrul cel mai indignant e ca am vazut pe acest topic cablaj de fabrica cu mufe si tot in acelasi loc se racordau.
                      ba mai mult unii spuneau: ma duc in service si nu ma doare capu de trasul firelor pe unde le bag in masina si unde fac legaturile...
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • Carligul de fabrica are un manual care zice ca firele se racordeaza acolo. Si merge.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • o chestie mi-a atras atentia:
                          in priza de 7 pini, existenta celui de-al optulea pin care conform unei poze de pe topic, ar fi dezactivarea lampilor spate.
                          8/58B - dezactivare lampi masina?
                          Attached Files
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • Mam'marea ma-sii daca ma las! lupt cu ei, divulg tot!

                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • LE: m-am mobilizat
                              Attached Files
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google