Motor 0.9 TCe Sau 1.0 SCe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu scrie explicit ca e "pe viata" dar in cartea de intretinere nu apare un interval de inlocuire si pentru lantul de distributie, prin urmare nu e o piesa cu intretinere.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #77
      Uite ce scrie aici la time chain.

      Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
      Last edited by Seba; 8 February 2018, 10:19.

      Comment


      • #78
        @stefanudrea, si la Dacia scrie? Ca iarasi amestecam mere cu pere ...

        PS

        Nu mai cita ultimul post, se subintelege cui ii raspunzi ...
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #79
          Asa imi da talpatalk! Este extras dintrun pliant de prezentare al Renault!


          NU mai cita ultimul post! Foloseste Post Reply!
          Last edited by 77sky; 8 February 2018, 10:27.

          Comment


          • #80
            Eu nu vreau sa fiu giga contra, dar nici la placute si discuri nu scrie nimic, asta se intelege ca se schimba la nevoie. Se verifica si se schimba in caz de uzura, doar ca la lant nu stiu care e procedura...

            sigpic

            Comment


            • #81
              Înainte să mai veniți cu contrargumente, citiți, citiți citiți

              Lanțul la TCe e lifetime, scrie peste tot, flyerul original renaultpowertrain, dosarul de presă, tabelul de întreținere și fisa de întreținere(capsată de carnetul de garanție) și mydacia

              Ramâne de definit lifetime : motor, mașină sau proprietar
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #82
                Aici vroiam sa ajung, eram curios daca exista vreo informatia oficiala in care DACIA a afirmat ca lantul nu necesita intertinere.
                Si cum t0rquemada detine toate informatiile, se pare ca asa e.
                Deci in concluzie eu mi-am satisfacut curiozitatea, si ma retrag din discutie.
                Pentru ca ma depaseste.

                sigpic

                Comment


                • #83
                  @SoNyKeL, in aceeasi logica nici placutele de frana, de care ai amintit, nu necesita intretinere.

                  @t0rquemada, tabelul de intretinere nu scrie ca se face sau nu intretinerea. Efectiv nu apare in tabel. De aici concluzionam ca nu ai intretinere la el daca nu apare acolo.

                  Interesanta este declaratia Dacia din flyerul comercial: "[...] durata sa de viata este aceeasi cu cea a motorului [...]". Pacat ca apare doar intr-un material promotional.

                  Prin urmare intelegem ca ar trebui sa tina garantat macar cat e durata medie de exploatare a motorului, care sigur este peste 100.000km, in conditii normale.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #84
                    Inclusiv la noul duster GARANTIA ESTE PE VIATA. Pagina 4 din documentul atasat! Deci fara speculatii de kilometraj!http://cloud.tapatalk.com/s/5a7c18ec...d-continua.pdf

                    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                    Last edited by Seba; 8 February 2018, 12:38.

                    Comment


                    • #85
                      Dupa mine chestia asta cu "durata de viata a motorului" sau "garantia pe viata" a unei componente este praf in ochi cat timp nu este definita printr-o norma sau o reglementare aceasta durata precum si conditiile de exploatare. Chiar si asa sunt absolut convins ca daca iti pica lantul dupa iesirea din garantie si in acest interval nu ai continuat cu reviziile regulate la reprezentanta se va refuza interventia gratuita chiar daca asa-zisa "durata de viata" ar fi chiar si de unspe mii de ani sau km. Ba mai mult, chiar daca te duci la revizie la ei dar cu uleiul cumparat de tine (chiar daca poate e mai bun decat cel al fabricii) tot o sa fi refuzat in cazul defectarii pe motiv ca nu ai luat uleiul lor. Fie vorba intre noi, cati posesori de Dacie mai apeleaza la reprezentanta pentru efectuarea reviziilor in intregime (materiale si manopera) dupa terminarea garantiei? Ba chiar cei mai multi nu se mai duc nici macar la ultima revizie pe motivul ca oricum e ultima si mai bine baga ei ce vor si de unde vor ca e mai ieftin asa. Nu critic pentru ca si eu am facut mereu asa la toate Daciile noi avute. Din fericire nu am avut cu niciuna probleme adevarate dupa expirarea garantiei dar asta nu inseamna nici pe departe ca pe viitor va fi la fel. Cine procedeaza asa sau face interventii neautorizate la masina in garantie pur si simplu trebuie sa inteleaga ca, in pofida supararii normale in caz de defectiune, si-a asumat de buna voie si nesilit de nimeni toate riscurile.
                      Last edited by gabrieln1960; 8 February 2018, 13:17.

                      Comment


                      • #86
                        Toată discuția a plecat de la afirmația experților neposesori de marcă și model, că, la 0,9 TCe lanțul de distribuție se schimbă ca și cureaua de distribuție - lucru fals.

                        Politica e aceeași la 1,0SCe, 1,2TCe și 1,6SCe

                        Deci ne legăm doar de tablul de întreținere periodică, consumabilele nu intră aici și nici piesele supuse uzurii - ștegătoare, anvelope, baterie, demaror

                        Cazurile punctuale sunt excepții, iar ca idee generală primele loturi sunt întotdeauna mai bine asamblate/verificate ca cele mai noi - asta apropo de să cumpăr acum sau mai stau x ani.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by SoNyKeL View Post
                          Aici vroiam sa ajung, eram curios daca exista vreo informatia oficiala in care DACIA a afirmat ca lantul nu necesita intertinere.
                          Si cum t0rquemada detine toate informatiile, se pare ca asa e.
                          Deci in concluzie eu mi-am satisfacut curiozitatea, si ma retrag din discutie.
                          Pentru ca ma depaseste.
                          Intretinere nu necesita, doar schimbare.
                          Daca arunci masina dupa 100k, atunci lantul e lifetime .

                          Comment


                          • #88
                            Stimabile nu permit ironii gratuite. Vezi de sanatatea ta.

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              E doar realitatea. Cum tu ai 1.5 dci, n-ar trebui sa te impresioneze adevarul.

                              Promit sa imi vad de sanatatea mea, ai grija si tu de a ta.

                              PS: Stimabile ii spui cui vrei tu.
                              Mie mi te adresezi cu @mr.K, conform regulamentului, ca n-am ciocnit valizele in gara si nu ne stim de mici.

                              Comment


                              • #90
                                Proasta crestere domneste si duhneste intr-unii. Daca nici 'stimabile' nu e o adresare politicoasa...

                                Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google