Motor 1.2 16V Ramane Turat La La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 1.2 16V Ramane Turat La La Relanti

    Salut. Am de ieri masina de serviciu (un Logan alb NOU, are 3000 km 1.2 16v). Am descoperit o problema. Ramane turata la relanti cateva secunde dupa ce o scot din viteza. Ramane cam la 1500-2000 rpm NUMAI CAND FOLOSESC AC. Cand folosesc ventilarea normala sau deloc, nu are nici o problema. Mentionez ca motorul NU este rece cand face asta. Ce poate fi?
    Multumesc

  • #2
    nimic. e normal. tu cand iei gazul si motorul are >1500rpm, se taie injectia. doar partial, ca doar ai a/c pornit. ei, cand se revine in ciclul d einjectie, se urca turatia la cca 1200rpm (atat e nrmal cand pornesti a/c) si apoi se coboara treptat. de cate ori intervine frana de motor, recte taierea injectiei, la revenirea injectiei e ca si cum ai porni motorul. deci, normal sa mai astepte 1-2 secunde pana revine la 800rpm.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      aceasi problema am avut-o si eu tot noua fiind si parca tot cu ac pornit.
      ciupeam putin acceleratia si nu mai ramanea turata.dar asta mi se intampla in general la drum lung.din service mi-au spus ca ar fi vorba de un fenomen de "inghetare a acceleratiei"(?)si ca procedez foarte bine facand asa,accelerand-o putin la relanti.
      nu pornea uneori atunci la prima cheie,vara fiind.
      asta a durat cam 2 luni.acum am 19000km,merge de rupe,toate astea au disparut de mult.am facut recent 1000km cu ac pornit(cam 900km)si nici vorba sa mai ramana turata sau sa nu porneasca indiferent de calduri.
      ai rabdare cateva mii de km sau chiar mai putin,si cred ca va fi totul ok,asa a fost la mine.

      Comment


      • #4
        Am incercat sa accelerez putin, in speranta ca o sa revina la normal, dar nu. Ramane la 1500 rpm.
        Chiar e normal sa ramana 10 sec la 2000 rpm dupa ce o scot din viteza si nu accelerez?

        Comment


        • #5
          nu!
          mergi cu ea in service mai ales daca ai garantie.

          Comment


          • #6
            ce lula sunt! acum am vazut ca ziceati de 1500-2000rpm...10 sec la 2000rpm intr-adevar e mult, eu eram convins, nu stiu de ce, ca vorbim de 1-2 secunde in intervalul 1200-1500rpm, unde se poate intampla fenomenul descris de mine.
            are dreptate COS.T: mergi si fa-i o diagnoza, sau intreaba macar in treacat mecanicii la un service daca e ok cum se comporta masina. scuze de neatentia de mai devreme...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Am fost in service, cica e normal sa faca asa din cauza aerului conditionat pt ca e motorul mic si softul e facut prost si de-aia dureaza atat sa calculeze relanti-ul potrivit incat sa nu moara motorul.

              Comment


              • #8
                explicatie super tare. adevarat mesteri astia de la service.parerea mea!

                Comment


                • #9
                  Asta m-am gândit şi eu. Dorei...
                  Eu cât am condus 1,2-ul (câteva mi de km) nu am sesizat aşa comportament.
                  http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                  Comment


                  • #10
                    Daca stau bine sa ma gandesc si eu am patit ceva asemanator, ramanea turata la aprox 1500rpm si daca calcam ambreajul si chiar si pe liber... asta a fost anul trecut, de vre-o 2 ori mi s-a intamplat si parca tot cu aerul conditionat pornit. De atunci nu mai imi aduc aminte sa fi patit la fel, in schimb are cateodata o rezonanta nasoala cand merge aerul conditionat si stau la ralanti, sta motorul mai turat si probabil vibreaza evacuarea, dar nu imi fac probleme, intra in categoria asa face toate....

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google