Motor 1,4 MPI Nu Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dacă senzorul e ok, dar în timpul pornirii tensiunea scade sub x,y volți poți să "dai la automat " cât vrei injecția nu autorizează pornirea.

    De obicei senzorul ăla nu are nimic, sau în cel mai rău caz mufa are probleme.

    Se schimbă după o diagnoză (ddt laptop și interfață găsești peste tot) nu preventiv.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      aici itzi dau dreptate
      doar sa fie k senzorul

      Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Originally posted by marci25 View Post
        sa nu te auda cnv....ca zici asta )) sunt mecanic auto....
        ala citeste in ce pozitie este motorul si el ii da un impuls cand sa porneasca ....eu am schimbat nu unu mai multe...uitete daca beculetul rosu din mijlocul consolei de la ceasuri e aprins cand pui contactul.....daca se stinge atunci schimba senzorul...daca vrei daca nu nu))

        Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk
        Sa fii sanatos.
        Este si un alt senzor pe cutie; altul decat ala de care vorbesti d.ta, responsabil cu semnalul de viteza.
        Daca nu va exprimati corect, se pot face usor confuzii.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Baietii voi va spargeti aici cu explicatii,iar cel care a pus intrebarea nu raspunde deloc.in doua zile putea sa zica ceva.a pornit sau nu.poate sa spuna si el macar:am verificat senzorul,pomppa de benzina etc,etc.
          sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.

          Comment


          • #20
            Vrea sa ne tina in suspans. Poate ca nu mai avea benzina si n-a mai vrut sa ne spuna.

            Comment


            • #21
              E tipic pe aici. Vii, plangi, afli chestii, dispari.

              Comment


              • #22
                Ramine valabil...,cind arunca "cineva" un bolovan in apa,10 destepti se chinuie sa-l scoata...

                Comment


                • #23
                  Efectul de...forum.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Motor 1.4 MPI Nu Porneste logan 1.4 MPI 75cp

                    Buna ziua tuturor,
                    Nu porneste motorul...am verificat sigurante,relee din compartimentul motor si din habitaclu(care sunt bune),deoarece nu am tensiune pe mufa de la pompa de benzina...
                    Intrebarea mea este:daca senzorul de turatie de pe volanta este defect(sa presupunem) pompa de benzina se alimenteaza la punerea contactului ??? deci fara pornire motor,numai contactul pus ...asa cum am mai spus nu am tensiune pe mufa de la pompa de benzina.
                    Am inteles de pe forum ca mai este o mufa sub scaunul soferului la un stalp ???

                    Comment


                    • #25
                      Zilele trecute mi-a dat un prieten masina sa merg pana intr-un loc si am avut ceva surprize.
                      Este de 1.4 din 2005 cu aproximativ 120 000 km la bord.
                      A pornit normal cand am plecat si a mers ok, am ajuns mi-am facut treaba si cand sa ma intorc surpriza. Nu mai pornea. Motorul invartea, dar nu pornea. L-am sunat pe prietenu asta a meu si mi-a zis ca in timp ce tin contactul sa apas pedala de acceleratie si sa o las de mai multe ori si o sa porneasca. Asa a pornit.
                      Aveti idee de la ce poate veni problema asta? Mutlumesc!
                      MY CLA

                      Comment


                      • #26
                        E posibil sa fie de la mpp de pe corpul clapeta.....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by winston View Post
                          Buna ziua tuturor,
                          Intrebarea mea este:daca senzorul de turatie de pe volanta este defect(sa presupunem) pompa de benzina se alimenteaza la punerea contactului ??? deci fara pornire motor,numai contactul pus ...asa cum am mai spus nu am tensiune pe mufa de la pompa de benzina.
                          La punerea contactului pompa de benzina este alimentata cateva secunde (2-3 secunde).

                          Am inteles de pe forum ca mai este o mufa sub scaunul soferului la un stalp ???
                          Intre scaunul soferului si prag dai mocheta la o parte si vei gasi conectorul specificat de tine. Verifica sa nu ai contacte oxidate.
                          Last edited by robbie_ro; 21 March 2016, 14:48.

                          Comment


                          • #28
                            Ca fapt divers, si eu am avut probleme cu masina (nu mai pornea subit dimineata). Pornea numai daca puneam contactul, o lasam 2-3 secunde (pana se oprea pompa de benzina), taiam contactul, si dupa repetam procedura. Faceam de vreo 5 ori asa si pornea. La mine a cazut pompa de benzina. Cand am ajuns cu ea in service ni s-a zis ca trebuia sa fie schimbata pe la 70k km sau un numar de ani. Masina in momentul in care a picat pompa, avea 9 ani si unpic, si 95k km.

                            Tot la service ni s-a mai comunicat ca nu e un caz singular, ca multa lume nu schimba pompa. Pe Logan 1, pompa originala vine la pachet cu litrometrul, ansamblul costand 200-400RON (?). Singura optiune e sa cumperi o pompa aftermarket (90RON-120RON) si sa te apuci sa o montezi in fata blocului, cum am facut si eu defapt.

                            Deci ai putea verifica pompa, in primul rand.

                            Comment


                            • #29
                              multumesc robbie_ro....pompa am verificat-o si e ok...pana sa ma prind ca nu e tensiune in mufa de la pompa de combustibil am schimbat motorasul de la pompa...si am schimbat furtunasul ala bun de fabrica sertizat cu unul "no name" care s-a potrivit si i-am pus colier...ma intreb cat o sa reziste furtunasul ala in pompa de benzina ???
                              Last edited by winston; 22 March 2016, 00:48.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by PRESTIGE View Post
                                Zilele trecute mi-a dat un prieten masina sa merg pana intr-un loc si am avut ceva surprize.
                                Este de 1.4 din 2005 cu aproximativ 120 000 km la bord.
                                A pornit normal cand am plecat si a mers ok, am ajuns mi-am facut treaba si cand sa ma intorc surpriza. Nu mai pornea. Motorul invartea, dar nu pornea. L-am sunat pe prietenu asta a meu si mi-a zis ca in timp ce tin contactul sa apas pedala de acceleratie si sa o las de mai multe ori si o sa porneasca. Asa a pornit.
                                Aveti idee de la ce poate veni problema asta? Mutlumesc!
                                Sa curete senzorul de la volanta.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google