Motor Aspirat Versus Motor Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Aspirat Versus Motor Turbo

    In ultima perioada se vede clar o tendinta de orientare a clientilor spre masini cu motoare de cilindree mica si supraalimentate.
    In functie de performante, fiabilitate si costuri, ce fel de motor ati alege pentru masina?

  • #2
    Tot urmarind motorzarile de pe viitoarele generatii de Logan, sau cum le mai spune, am fost placut surprins de datele tehnice ale lui 1.2.TCe-115cp; mi-as dori aceasta motorizare doar prin prisma performantelor, apropiate mai degraba de cele ale unui diesel; despre fiabilitate e prematur sa spun ceva.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      de mentionat ca D4FT este turbo-compresor

      Comment


      • #4
        Nu este vorba de D4FT, ci de H5jT. Tce 115 este cu totul alt motor fata de D4 Turbo (100 cp).

        Comment


        • #5
          Cateva argumente in sustinerea optiunii pentru 1.2TCe-H5Ft;http://www.e-automobile.ro/categorie...8-115-tce.html
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            H5JT sau H5FT ? pana acum am trait cu impresia ca cel de 100 cai se va pune





            mi se pare prea tiganit pentru caii care ii scoate

            Comment


            • #7
              Originally posted by alessandro View Post

              mi se pare prea tiganit pentru caii care ii scoate
              N-as zice; cei de la Renault cred ca au destula experienta si tehnologie acumulata in conceptia motoarelor si implicit in obtinerea de maximum de putere din fiecare cm. cub; vezi F1. Sunt curios cat va fi de fiabil.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                pe benzina au avut si au motoare bune.la diesel...mai bine sa lasam.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  N-as zice; cei de la Renault cred ca au destula experienta si tehnologie acumulata in conceptia motoarelor si implicit in obtinerea de maximum de putere din fiecare cm. cub; vezi F1. Sunt curios cat va fi de fiabil.
                  in F1 niciodata nu au avut cei mai multi cai. Ferrari BMW McLaren au fost peste ei.

                  vezi Ford EcoBoost. 1.0 125 cai si urmatoarea motorizare va fi 1.0 150 cai . asta da tziganeala

                  Comment


                  • #10
                    renault face motoare adevarate pentru motorina adevarata, nu pentru pacura de la noi din romania care ineaca si aro-urile ....
                    francezii sunt buni pe motorizare si comfort, nu vad ce hibe ar avea un motor 1.2 cu 115 cai mai mult din turbo. Are cateva componente mai rezistente la presiuni mai mari si aia e.
                    Dar de 1.0 ecoboost de 125 de cai de la ford ce mai ziceti ? 1.2 cu 115 cai pare mamaliga pe langa 1.0, cel putin tehnologic la prima vedere
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      motorina adevarata a disparut cand nu s a mai comercializat Euro 3. aia inca avea proprietati de ungere

                      Comment


                      • #12
                        Nu va grabiti sa laudati Ecoboost; daca ai doar putere fara cuplu atunci esti obligat sa mergi cu 6000rpm, doar sa arati ca ai 100cp cu motor de 1l.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          n-ai nevoie de atatea ture, fiind turbat.
                          la un aspirator de 1.6 nici la 6 mii n-ai 100 de cai 8v, bineinteles
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            are 170 sau 200 Nm eu zic ca nu sunt putini deloc

                            Comment


                            • #15
                              H5Ft are 190Nm.
                              Oricum sa nu ne indepaertam de subiect; vremea aspiratelor pare sa apuna.
                              Chiar daca sunt mai usor de intretinut ca si costuri, acestea au totusi consumuri relativ mari fata de cele turbo, emisii de CO2 mai mari, si nu au randamentul acestora din urma; Motoarele turbo exploateaza mult mai eficient fiecare cm. cub si gram de benzina.
                              Asadar, pentru motoarele turbo; benzinare bineinteles.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google