Motor Calat!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu zic ca ti s-a stricat turbosuflanta daca zici ca scos fum, a tras ulei din motor e normal sa se opreasca dar nici decum nu s-a gripat. Are senzor sa nu mai porneasca.

    Comment


    • #17
      la casco nu cred ca te despagubeste pentru daunele produse de tine (ca ai mers fara lichid de racire) numai daunele produse de accident,is si ei foarte grijulii cu banii lor in ziua de azi,nu mai merge cu busitul de masina sau incendiatul ei ca acum cativa ani pentru a obtine dauna totala

      daca era dusa numai turbina masina mergea,chiar daca mergea rau si facea fum asemeni unei locomotive pe aburi dar mergea

      Comment


      • #18
        Este tardiv acum, astept sa vina ziua de luni (tineti-mi pumnii) sa vad ce zice mecanicul ca este crapat acolo in motor, o fi grav, o fi ceva minor eu trebuie sa o fac ca sunt lesinat fara "cotet auto"
        PS: Revin luni cu detalii si ...;)
        LE: Nu mai vreau sa aud de SH-uri sau casco plz, doar unde pot gasi piese mai ieftine si atata!
        Va multumeste anticipat acelasi Mariuscbn!

        Comment


        • #19
          Din pacate am vesti extrem de proste
          Mi-a demontat chiuloasa si cica pistonul 1 este topit si are gaura in el, nu se mai poate remedia.
          Daca stie cineva ce se poate face in acest caz va rog sa nu ezitati in a ma ajuta!
          Sunt terminat (((((((((

          Comment


          • #20
            casco , dai 2000 euro si ai scapat .Iti iei ce bani mai ai de luat de la asigurari si iti cauti o masina buna, sau iti faci alt leasing la alta noua .
            Vezi cat e un motor nou , s-ar putea sa ajunga la 2000 sau peste si reparat probabil la fel .
            Casco iti achita creditul la leasing ,adica exact ce mai ai de dat la leasing ...reziduala etc .Si diferenta ar trebui primesti banii ce i-ai dat pana acum pe masina .Nu vad de ce ar trebui sa vii cu bani de acasa .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Casco...NU acopera in asigurare ca a mers un tampit ca mine (dupa accident) cu masina, ci numai pagubele produse din accident si doar atat!!!
              Se presupune ca ar trebui sa stii treaba acesta.
              Last edited by 77sky; 8 August 2011, 21:43.

              Comment


              • #22
                un piston nou de K9K costa 65 lire + 12 transport catre Romania .

                Nu stiu daca ar fi bine sa schimbi doar unul .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  Pistoanele nu sunt o problema acum mai grav este ca imi trebuie un bloc motor si habar nu am cat e unu new

                  Comment


                  • #24
                    Hmm bloc motor nou ca deh la leasing nu vor sh... +pistoane+.......+ faptul ca un motor reconstruit din bucati va merge fix ca unu foarte obosit: ar trebui sa te duci la reprezentanta si sa intrebi cat e un motor nou (ultima oara era 7000 ron parca fara TVA unu de 1.6 8V) dar vine cu garantie si te costa doar omologarea + montajul.

                    Comment


                    • #25
                      Iau in calcul si varianta unui motor nou dar...asta este ultima varianta si daca ma costa prea mult sa-l refac pe acesta. (cu toate ca stau extrem de prost cu banii dupa concediu)
                      Astazi sun la Pitesti dupa piese sa vad ce si cum.

                      Deci ... pistonul 1 perforat si topit, mono bloc la pistonul 1 inpuscat, garnitura chiuloasa (acestea sunt pagubele)
                      POZE aici: https://picasaweb.google.com/1099973...524/BlocMotor#
                      Am auzit de la @dodo_998 ca se poate bucsa monoblocul undeva pe str. Piscul Crasani cu Margelelor. Acum trebuie sa ma gandesc serios la ceea ce am de facut. (((
                      Acestea fiind zise, astept sfaturi din partea voastra, orice este bun venit.
                      PS: Acum i-au in calcul si un motor SH, daca stie cineva pe unde pot gasi ceva bun!
                      Last edited by mariuscbn; 9 August 2011, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Din cate stiu eu si nu vreau sa zic vreo prostie poti sa il bucsezi. Problema este sa gasesti un atelier cu baieti priceputi si care vor sa faca treaba. Dupa care te duci frumos la dezmembrari, daca nu vrei piston nou, si iei 1. Mai trebuie si segmenti, cuzineti - daca e e cazu, verificat arborele, rectificat chiuloasa, verificat si scaunele. E o treaba destul de serioasa. DAr poate reuseseti asa. Bafta si sper sa-ti rez prob

                        Comment


                        • #27
                          Un K9K 792 e vreo 4500 de euro nou. Piston cu segmenti si bolt e vreo 190 de euro.
                          Cu piesele din dezmembrari mai greu, ca sunt vreo 4 grupe de sortare de pistoane la K9K si nu stii de care e pana nu-l dai jos de pe motor.
                          Last edited by einstein1984; 11 August 2011, 16:14.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #28
                            Pistonul topit e din cauza unui injector blocat pe deschis. Fum alb a scos cand s_a ars garnitura de chiuloasa, motorul s-a oprit din protectie ca s-a supraincalzit. N-a mai pornit din cauza injectorului blocat pe deschis pompa de inalta nereusind sa faca suficienta presiune pt a pornii cand dai la automat... Eu as cauta un alt motor, ce descrii tu mai sus sunt doar o parte dun efecte, nu si cauza din pacate, inject blocat de pilitura care o produce pompa de inalta deci verifica si asta, injectorul blocat trebuie reconditionat sau inlocuit, metalul dislocat din pistonul topit s-a lipit pe palele de la turbo, care din cauza ca acum e dezechilibrat o sa se distruga in putin timp de functionare... Nu mai perde timp si bani, da-o de piese sau cauta un alt motor complet

                            Comment


                            • #29
                              Parerea mea,e sa cauti motor sh la dezmembrari,reparatiile sunt scumpe si nu intotdeauna reusite.

                              Comment


                              • #30
                                Asta caut acum, un motor SH bun!
                                Last edited by 77sky; 12 August 2011, 15:35.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google