Motor Euro 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Euro 6

    Salut...as vrea sa mai achizitionez un logan ambinace 1,2 benzina pentru fiul meu si am inteles ca de la 1 august vor aparea cele cu motorizari euro 6.Problema e daca si carburantii actuali sunt compatibili cu motorizarea euro 6.NU stiu ce sa fac...sa astept noua motorizare sau sa iau tot euro 5 ca al meu? Astept sfaturi.

  • #2
    31 august 2015 e ultima zi in care se vor mai putea comercializa masini noi cu Euro 5.
    Benzinarii isi vor adapta cu siguranta carburantii si la motoarele euro 6, stai fara grija in privinta asta.
    Dupa mine, asta ar fi ultimul criteriu in alegerea unei masini cu sau fara Euro 6.

    Nu stiu daca benzina CO100 nu se preteaza si la Euro 6.
    Last edited by Kojak; 18 March 2015, 10:33.

    Comment


    • #3
      Oricum motorul de 1.2 nu se va mai comercializa dupa data scrisa de Kojak deci vei fi nevoit sa-l cumperi pe cel in 3 cilintri(aspirat , distributie pe lant) care scoate cam tot atatia cai cat scoate cel de 1.2.

      Chipurile cica ar fi un motor nou in gama renault(SCE - Euro 6) care deja echipeaza noul twingo.
      Last edited by prometheus; 18 March 2015, 10:47.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Daca ai banii, ai putea lua masina acum, tehnologia de euro 6 are toate sansele sa aduca si o marire de pret la Loganuri. Pe de alta parte , norma euro 6 poate aduce ceva avantaje la impozote, taxa de prima inmatriculare etc
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Sau poate probleme cu vreo boala a copilariei legat de modificarea motoarelor pentru normele euro6 ?
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            Cu cat ne vom apropia de 31 august, cred ca vor fi mai multe promotii la autoturismele euro 5 aflate in stoc.

            Comment


            • #7
              Are grija dacia sa goleasca stocurile inainte.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Eu zic sa il iei pe asta euro5. Sa-r putea ca noul motor sa nu fie la fel de fiabil ca actualul 1.2 si poate nici la fel de puternic avand in vedere ca probabil va avea cilindree mai mica si nu va fi ajutat de turbine. Diferentele la taxe si impozite sunt infime.

                Comment


                • #9
                  Pai ala de un litru sau 900cm, ca nu stiu exact cat are, are pana in 60 cp... Deci e pa... Si cel putin pe twingo e amplasat in spate si tractiunea e tot in spate.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    TCe 898cm3, 3 cil, 90CP@5250rpm, 135Nm@2500rpm, lanț

                    SCe 999cm3, 3cil, 70CP@6000, 91Nm@2850rpm, lanț
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 18 March 2015, 20:48.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      Da, asta e motorul, desi intr-un film pe you tube parca zicea ca are 60 cp... In fine, cu 70 deja nu e diferenta asa mare, ce mie 70 ce mie 75, nm oricum sunt putini.
                      Last edited by mumus; 18 March 2015, 18:04.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #12
                        oricum, cei 70 de cai vor fi temperati de norma euro 6. un motor bun de taximetrie/ mers strict in oras ) mai bine mai pui diferenta si iei tce 90

                        probabil ca va avea o cutie etajata foarte scurt, la drum lung te va rupe cu zgomotul si turatiile. foarte posibil ca la 100km/h sa ai bine peste 3 mii de ture, cat despre turatia la viteza de autostrada....mai bine twingo cu motorul asta decat logan, cel putin twingo e mai usor

                        Höchstgeschwindigkeit im Video: 107 km/hTop speed reached in clip: 107 kph / 66 mphDeutscher Test: http://youtu.be/VYu8Kh_RR7MHier kurz die wichtigsten Angab...


                        cam asa se misca motorul pe twingo, motor cu euro 5. la euro 6 va fi mai lesinat
                        Last edited by cristi....; 18 March 2015, 18:34. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          In concluzie, trecerea la norma euro 6 implica ”sacrificii” (ca si trecerea la norma euro 5), constand in cilindree scazuta, putere scazuta etc., pentru a respecta parametrii asumati cu privire la emisiile de noxe.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am ales sa cumpar acum (prin rabla) un sandero 1.2. Motorul 1.0 SCE nu m-a convins sa astept pana in toamna, din contra.

                            Probabil ca motorul de 1 litru euro 6 isi va face treaba, insa din specificatiile anuntate nu prea are cum sa fie superior celui de 1.2

                            Comment


                            • #15
                              Pai nu umbla vorba ca o sa puna motorul de 1.2 TCe 125 CP pe logan?
                              Exista 100% certitudine cu privire la 1.0 SCe?
                              La benzina vor fi doar cele 2, 0.9 TCe si 1.0SCe?
                              Last edited by Kojak; 18 March 2015, 19:49.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google